![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weerom de methode: "En, hoeveel zijn er volgens u gestorven?"
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zie je, ik zeg het, voor mijn part zijn het er vier miljoen. Ik ben nu tegen de oorlog in Irak, en ik was in 2003 tegen de invasie van Irak; ik bepleit niets dan realistisch non-interventionisme.
Laat het aan ons over, wij zullen tien jaar nadat die rommel daar gedaan is wel duidelijke rapporten kunnen verschaffen over de dodenaantallen &c; en wees gerust, ook het verslag van The Lancet van medio nu zal daar uitvoerig in terug komen. Denk niet zo aan het "wij zijn nu, nu is speciaal" visietje van een bende gezalfden.
![]() |
![]() |
#44 |
|
![]() Volledig akkoord. Allen hebben ze massagraven nagelaten. Enkel Saddam is hiervoor berecht. Dat is het verschil.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe ik het wil voorstellen, doet er zelfs niet toe. Het gaat om wat ik in de kernboodschap zei: we zullen zien.
![]() |
![]() |
#47 | |
|
![]() Citaat:
Omdat ge fundamenteel niet wilt zien. Saddam kon immers een blaadje openslaan over de Amerikanen en de Britten en hun medeplichtigheid aan de massaslachtingen. Maar ge wilt dat niet zien. We zullen dus nooit zien. Jammer genoeg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door lombas : 21 februari 2007 om 01:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En hoeveel van die Iraqi's zijn afgemaakt door Iraqi's, ... ? Jullie vergeten hier dat dit geen oorlog is van Amerikanen tegen Irakese burgers, maar dat dit een godsdienstoorlog is tussen irakese burgers... niks meer of minder dan dat, Als Bush slim is, haalt hij zijn jongens daar weg, die Iraki's gaan mekaar dan gedurende een jaar of zo mekaar uitmoorden, en daarna laat ge den UNO de strijdende partijen met mekaar babbelen en deelt ge het land op. in allemaal kleine stukskes.... een stukske voor Iran, een voor Turkije, etc... iedereen tevreden, ... Deze oorlog had er trouwens ook gekomen na de onvermijdelijke dood van de dictator, had men Sadam niet van de troon gehaald. Laatst gewijzigd door Herr Flick : 21 februari 2007 om 07:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
De Baath partij zou dan immers nog bestaan, evenals het hele machtsapparaat. Het verdwijnen van die structuren is een van de grootste struikelblokken in Irak. En het terug opbouwen ervan blijkt nu de grootste uitdaging te zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pure onzin dus.
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je bedoelt door de onwil van Saddam die weigerde mee te werken aan alles wat men vroeg. Saddam wist dat er sancties door zouden komen en wist dat er mensen door gingen sterven...hij heeft dit naast zich neergelegt en gewoonweg zijn zin gedaan, de doden als gevolg van zijn daden deden hem niets. Hij heeft zijn volk laten sterven door niet mee te werken.
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ondertussen schiet er enkel nog maar een hoopje rottend vlees over van onze saddist saddam. Meer verdient hij niet, wormenvoer.
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij was ook als enigste verantwoordelijk. Zonder saddam was dit allemaal niet gebeurt.
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De bezetting van Koeweit was nogal snel gedaan, die stoute Amerikanen toch! En dan verder het lijstje, dagelijks aangevuld, van doden die uit naam van een of andere maangod worden gepleegd. Ook weeral die stoute Amerikanen zeker? http://www.thereligionofpeace.com/index.html#Attacks ze doen de moeite al niet meer om een totaal te maken.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wacht vol spanning op het artikel met zijn credenties.
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() (dat heeft de minister van irritatie daarnet ook aan mij gevraagd)... Laatst gewijzigd door Chipie : 21 februari 2007 om 16:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Trouwens, ik woon samen met een historica. Ik durf niets slechts zeggen over deze uiterst waardevolle bevolkingsgroep. ![]()
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() Zeker niet juist.Feitelijk onmogelijk gezien de wijze waarop de oorlog gevoerd werd en wordt.Ondergraaft eens temeer de cijfers.
|
![]() |
![]() |