Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 februari 2007, 12:17   #41
Doki
Parlementsvoorzitter

Doki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Onzin,een ziekte blijft een ziekte,ik ben verzorger dus ik keur het NIET fout hoor !!!!
Ik ga je niet om argumenten vragen voor het bestempelen van homoseksualiteit als een ziekte, want dat is off-topic en daar is al een hele lange thread over bezig elders op het forum. Die argumenten bestaan trouwens niet.

Maar of homoseksualiteit een ziekte is of niet daar gaat het hier niet over. Poetin zegt dat ook niet, hij zegt dat de homoseksuele minderheden een probleem vormen voor de demografie van Rusland. Dat is absurd, en aangezien die meneer wel intelligent genoeg is om dat in te zien moeten we wel aannemen dat zijn motieven voor zo'n uitspraak politiek zijn.
Doki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2007, 12:19   #42
john bell hood
Banneling

john bell hood's schermafbeelding

Standaard

Poetin is een leuke gast.Bravo.
john bell hood is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2007, 12:21   #43
john bell hood
Banneling

john bell hood's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metternich Bekijk bericht
We zouden in Vlaanderen gay parades eens moeten begroeten op de Russische manier
Klopt.
john bell hood is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2007, 12:25   #44
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doki Bekijk bericht
Ik ga je niet om argumenten vragen voor het bestempelen van homoseksualiteit als een ziekte, want dat is off-topic en daar is al een hele lange thread over bezig elders op het forum. Die argumenten bestaan trouwens niet.

Maar of homoseksualiteit een ziekte is of niet daar gaat het hier niet over. Poetin zegt dat ook niet, hij zegt dat de homoseksuele minderheden een probleem vormen voor de demografie van Rusland. Dat is absurd, en aangezien die meneer wel intelligent genoeg is om dat in te zien moeten we wel aannemen dat zijn motieven voor zo'n uitspraak politiek zijn.
Indien men Homofilie moest zien als een normale levenswijzen,dan kan ik geen normale kinderen niet meer opvoeden
Oud 3 februari 2007, 12:35   #45
Doki
Parlementsvoorzitter

Doki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door john bell hood Bekijk bericht
Klopt.
U bedoelt misschien op de poolse wijze (want in rusland kan ze dus niet doorgaan). Stenen gooien en homos in elkaar slaan dus. Ja, heel beschaafd.
Doki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2007, 12:40   #46
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doki Bekijk bericht
U bedoelt misschien op de poolse wijze (want in rusland kan ze dus niet doorgaan). Stenen gooien en homos in elkaar slaan dus. Ja, heel beschaafd.
Nee,maar homofilie in een juist perspectief plaatsen zou al een stap voorwaarts zijn hé,niet vergelijken met beesten !!!!
Oud 3 februari 2007, 12:59   #47
Metternich
Perm. Vertegenwoordiger VN

Metternich's schermafbeelding

Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck Bekijk bericht
Merk ik hier een oproep tot geweld? Tsk tsk.
Als organisaties als Martijn zouden deelnemen aan zulke perverse dingen, zou ik alvast niet afkerig staan van gewelddadige middelen dan ook om hen tegen te houden. Pedofielen horen aan de galg, niet op straat. Misschien aan de lantaarnpalen aan de zijkant van de straat, maar dat is dan ook alles.

Metternich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2007, 13:16   #48
Heftruck

Standaard

Citaat:
Als organisaties als Martijn zouden deelnemen aan zulke perverse dingen, zou ik alvast niet afkerig staan van gewelddadige middelen dan ook om hen tegen te houden. Pedofielen horen aan de galg, niet op straat. Misschien aan de lantaarnpalen aan de zijkant van de straat, maar dat is dan ook alles.
Ik zou hier een hele scheldtirade kunnen plaatsen over hoe schandalig het wel niet is dat jij pedofielen en homoseksuelen in één groep zet, of ik zou je met rationele argumenten kunnen afmaken. Maar gezien dat dat bij jouw type homofoben niet werkt, zal ik mijn tijd maar niet verspillen.
Heftruck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2007, 13:17   #49
Heftruck

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door john bell hood Bekijk bericht
Poetin is een leuke gast.Bravo.
Meneer we-don't-do-bodycounts komt ook eens zijn vuil rondstrooien. Wat een verrassing.
Oud 3 februari 2007, 13:18   #50
Heftruck

Standaard

Citaat:
Nee,maar homofilie in een juist perspectief plaatsen zou al een stap voorwaarts zijn hé,niet vergelijken met beesten !!!!
En wat is dat juiste perspectief dan? Buiten wat cafépraat heb ik van jou nog geen enkel argument gezien. Ik raad je aan om je klep te houden. Echt, rekening houden met het feit dat je hier een hoop mensen onterecht zit te beledigen doe jij ook niet he.
Oud 3 februari 2007, 15:28   #51
Metternich

Metternich's schermafbeelding

Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
Standaard

Citaat:
Ik zou hier een hele scheldtirade kunnen plaatsen over hoe schandalig het wel niet is dat jij pedofielen en homoseksuelen in één groep zet, of ik zou je met rationele argumenten kunnen afmaken. Maar gezien dat dat bij jouw type homofoben niet werkt, zal ik mijn tijd maar niet verspillen.
  • De Gay Parade is in mijn ogen gewoon een demonstratie van perverselingen. Homosexuelen die ik ken (jaja, en die ik dus niet direct doodsla), moeten er zelf niet veel van weten.
  • Er zijn wel degelijk mensen die homosexueel worden geboren. Maar niet alle "holebi's" zijn in mijn ogen zo geboren. Het merendeel daarvan zijn in mijn ogen perverten.
  • Martijn wou wel degelijk meedoen in een gay parade (kinderboot)(1)
  • Als Martijn dus zou meedoen, zou ik er niets op tegen hebben dat mensen die bepaalde groep (Martijn dus) met welk middel dan ook zouden tegenhouden van deel te nemen.
Dit is dus niet de gelijkschakeling homofilie-pedofilie en ook geen oproep tot geweld tegen de gay parade. Organisaties als Martijn daarentegen, daar zijn zowat alle middelen goed tegen. Pedofielen aan de galg.

(1)
Citaat:
Hekma was al in opspraak nadat hij had gepleit voor deelname van een boot met kinderen aan de jaarlijkse grachtenoptocht Canal Parade tijdens het Gay Pride-festival. Die kinderen mogen van hem ook wel jonger zijn dan elf, zei hij voor de lokale Amsterdamsde omroep AT5.
Bron: http://www.gva.be/nieuws/Buitenland/...9-9D86C4D666AC}

Laatst gewijzigd door Metternich : 3 februari 2007 om 15:29.
Metternich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2007, 15:59   #52
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En wat is dat juiste perspectief dan? Buiten wat cafépraat heb ik van jou nog geen enkel argument gezien. Ik raad je aan om je klep te houden. Echt, rekening houden met het feit dat je hier een hoop mensen onterecht zit te beledigen doe jij ook niet he.
En Uw post moet ik dan laten lezen aan mij jonge zoon,als dat geen argument is,dan weet ik het ook niet meer hoor.Gelieve eens na te denken voor je iets post hé
Oud 3 februari 2007, 16:28   #53
Praetorian

Praetorian's schermafbeelding

Locatie: Anti-liberalenstaat Ideologie: marxisme,Bolshevik-Leninism, Gramsci, Althusser, Badiou, Zizek, Sorel
Stuur een bericht via MSN naar Praetorian
Standaard

Citaat:
Ohja, we weten dan plotseling wel weer welke soort Weltanschauung er heerst in het NSV.
Oud 3 februari 2007, 16:31   #54
Bhairav

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Wat een verwijfde discussie.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2007, 18:07   #55
Heftruck

Standaard

Citaat:
De Gay Parade is in mijn ogen gewoon een demonstratie van perverselingen. Homosexuelen die ik ken (jaja, en die ik dus niet direct doodsla), moeten er zelf niet veel van weten.
En dan? Hoe verantwoordt dat het willen verbieden ervan? De ene vindt het leuk en de andere niet, so what? Mag er nog gefeest worden ja? Als anderen willen dansen in extravagante pakjes, is dat hun zaak.

Citaat:
Er zijn wel degelijk mensen die homosexueel worden geboren. Maar niet alle "holebi's" zijn in mijn ogen zo geboren. Het merendeel daarvan zijn in mijn ogen perverten.

Ondersteuning voor die veronderstellingen bestaat niet.

Citaat:
Martijn wou wel degelijk meedoen in een gay parade (kinderboot)(1) Als Martijn dus zou meedoen, zou ik er niets op tegen hebben dat mensen die bepaalde groep (Martijn dus) met welk middel dan ook zouden tegenhouden van deel te nemen.
Naar 't schijnt zouden er geen doden en gewonden vallen, allez, ik zeg het maar he.

Citaat:
Dit is dus niet de gelijkschakeling homofilie-pedofilie en ook geen oproep tot geweld tegen de gay parade. Organisaties als Martijn daarentegen, daar zijn zowat alle middelen goed tegen. Pedofielen aan de galg.
Hypocriet gelul.

Citaat:
We zouden in Vlaanderen gay parades eens moeten begroeten op de Russische manier
Oud 3 februari 2007, 18:07   #56
Heftruck

Standaard

Citaat:
Onzin,een ziekte blijft een ziekte,ik ben verzorger dus ik keur het NIET fout hoor !!!!
Natuurlijk, mensen die van elkaar houden en voor elkaar zorgen zijn ziek. Goed bezig.
Oud 3 februari 2007, 18:31   #57
Sneta
Gouverneur

Sneta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat ben ik gewoon, homofilie is en ziekte!!!!!!
Dom zijn daarentegen gelukkig niet !

Al is het soms wel vervelend voor je medemensen ....
Sneta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2007, 18:55   #58
Heftruck

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sneta Bekijk bericht
Dom zijn daarentegen gelukkig niet !

Al is het soms wel vervelend voor je medemensen ....
Die zit.
Oud 3 februari 2007, 19:06   #59
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door deryz Bekijk bericht
Homo’s vormen groot probleem voor Rusland

MOSKOU - De Russische president Vladimir Poetin heeft donderdag tijdens zijn jaarlijkse persconferentie gezegd dat homo’s en lesbiennes een ''demografisch probleem'' vormen voor zijn land.
Een journalist had Poetin gevraagd hoe hij tegenover de uitspraken van Joeri Loesjkov, de burgemeester van Moskou, staat. Loesjkov verklaarde onlangs dat ''Gay Pride'' het werk van Satan is. De burgemeester verbood de manifestatie in de straten van zijn stad.

,,De seksuele minderheden zijn een van de belangrijkste problemen voor de demografie in Rusland'', antwoordde de president. Hij alludeerde daarmee op de dalende bevolkingsaantal van Rusland. Meteen daarna verzekerde Poetin dat hij de individuele vrijheid in al haar vormen respecteert.

,,Homohuwelijk is een gif''

Loesjkov beloofde maandag om de optocht ook dit jaar te verbieden. ,,Het homohuwelijk is als een moreel gif dat de pure geest van onze kinderen aantast'', verklaarde de burgemeester. De organisatoren hebben intussen een klacht ingediend bij het Europees hof voor de Rechten van de mens. Ze vragen 20.000 euro schadevergoeding.
avb
bron: de standaard
- - -
moet er nu ook een cordon komen tegen Poetin?
Belachelijk,vorige keer werden zulke parades zelfs uiteen geslagen.
Oud 3 februari 2007, 19:20   #60
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Natuurlijk, mensen die van elkaar houden en voor elkaar zorgen zijn ziek. Goed bezig.
En ik ben op mijn eentje,ook goe bezig zekers
Nee ik ben abnormaal !!!!!!!!

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be