![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kan van apple zeggen wat je wil, maar ik zie Microsoft pas jaaaren later met nen "iPod" komen en je kan er vanalles over zeggen maar die iPhone ziet er ook weer niet verkeerd uit. Vernieuwend in alle geval.
Microsoft heeft nochthans veel meer middelen dan Apple en zij hebben (wel in mindere mate dan Apple, maar toch) belang bij een goed hardware-segment. Het laatste 'schokkende feit' van Microsoft was de Xbox en toen was de PS er ook al jaren. Het moet een strategie zijn bij Microsoft om anderen het creatieve denken te laten uitvoeren en dan later er ofwel enkele graantjes (Zune) of enkele scheepsladiingen graantjes (Vista) van mee te pikken. En het werkt, dus je kan het ze niet eens kwalijk nemen.
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 7 februari 2007 om 20:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Zonder M$ stonden we technologisch waarschijnlijk al heel wat verder. Daarbij ook de uitgeschakelde concurrentie niet vergeten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik ken totaal niks van pc's enzo (ale niks niet veel toch) ma mijn pa ga ne pc kopen met vista , kan ik dan nog iets van mijn games spelen of niet?
![]() |
#44 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Parlementslid
|
![]() En wat dan ? 10 gig aan geheugen steken om het iet of wat deftig te laten draaien ?
Ah nog iets, wat was/is er zo vernieuwend aan de iPod ? Er waren toen al betere en goedkopere alternatieven op de markt. Dus de mensen kochten dat enkel voor het design ??
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |||||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Doe er maar gerust 10 jaartjes bij, bij je voorzichtige schatting. Mijn pc's moeten niet super slick zijn... Ik ben gamer en mijn pc is daar op voorzien, een laptop heb ik niet, daar ze niet echt geschikt zijn voor gaming als je geen BERGEN geld hebt (voor bvb aan alienware) De pc die ik nu heb ziet er zo uit : p4-3.6GHz, 2.5GB ram, Dual GF6800GT (SLI setup), 2x70GB-10K rpm hdd in raid (stripe), audigy 2, goeie voeding van true 550W, en de gewoonlijke zaken. Een pc waar de modale mac schrik van zou krijgen dus... ![]() Laatst gewijzigd door Zyp : 8 februari 2007 om 13:02. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Maar wees voorzichtig, volgens heel wat van de mensen die ik ken en ook zoals ik spelletjes spelen, gaan er HEEL wat wachten. De reden is simpel : vista blijkt op games gebied nu nog wel trager te zijn, en ook onveiliger dan xp. XP heeft immers al jaren hotfixes, service packs en verbeteringen achter de rug. Op termijn verwacht men de prestaties te kunnen verbeteren, maar vista IS een PAK zwaarder dan xp zowiezo. Als je nu ECHT een nieuwe pc koopt, koop er dan een oem vista bij... Beter is nog wat te wachten. Dat ga ik ook doen, nog even de kat uit de boom kijken... Niet omdat ik vista niet wil, maar omdat ik weet dat er toch nog werk aan is... Laatst gewijzigd door Zyp : 8 februari 2007 om 13:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Voor VMWare valt het allemaal goed mee. Ik draai hier geregeld op mijn 1.5gig RAM laptopje 3 guest operating systems simultaan, zonder problemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Parlementslid
|
![]() wat aantoont dat je systeem 3 os'en kan draaiende houden... wat is het nut daarvan? Het nut van een os is om ANDERE zaken daar uit te voeren... Wat als je dan die 3 os'en eens deftig belast?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De nieuwe Mac's draaien op intel. Je kan er een aparte opstartschijf maken voor Mac OSX en een ander Windows voor je spelletjes. Zo draait alles op je Mac. Slim van Apple ...
![]() |
![]() |
#51 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Als je gewoon Windows wil draaien in VMWare op OS X, heb je echter maar 1 guest OS nodig. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Europees Commissaris
|
![]() Nu effe mijn vraagje. Zijn er ook gratis vette skins te krijgen voor windows xp?
![]() |
#54 | |||
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() Viva Linux voor mij. Er zijn een paar developers bezig een driver aan 't maken voor mijn draadloze netwerk-kaart, en zodra die goed genoeg werkt, schakel ik volledig over ![]() Citaat:
Citaat:
Het is nu eenmaal zo dat iedereen van iedereen kopieert bij besturingssystemen. Kijk maar naar Spaces in OS X, gewoon afkomstig uit de andere *NIX-systemen. Nu, Microsoft heeft wel de, ietwat smerige, tactiek om na een paar jaar in de markt te komen, miljarden dollars tegen een product aan te gooien, om op die manier een monopolie te verkrijgen in de markt. Eenmaal dat gebeurd is, valt de ontwikkeling stil. Ik neem aan dat het wel legaal zal zijn, maar 'k vind het toch smerig (een voorbeeld: Netscape vs. Internet Explorer). Over dat VMWare gedoe: hoewel het behoorlijk wat RAM opslokt, is VMWare wel heel handig om extra programma's te draaien. En met de dual-core processors die tegenwoordig op de markt zijn (en binnenkort quattro-core processors), vertraagt het de computer amper nog. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Parlementslid
|
![]() Wat is dat? Mac?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Parlementslid
|
![]() Werkt er hier al iemand met die Ubuntu trouwens ?
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Stabiel en gratis!
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Wat is haar probleem trouwens met openoffice. Ik gebruik het al jaren. Het enige probleem dat ik heb, is dat het spelen van winblows presentations niet foutloos verloopt op mijn openoffice 2.1 onder suse 9.2. De klank laat het afweten. Maar het heeft volgens mij niets met openoffice te maken. Allicht is er een ander programma, dat beslag legt op de sound kaart. Ben eigenlijk te lui om achter de oplossing te zoeken, wegens niet echt belangrijk. Trouwens een paar leuke tekstjes over linux en billware (also known as microshit, micro$oft, messy dos, winblows etc. ![]() Eigen verzamelijk, gevonden hier en daar. http://www.turnervalleygang.com/linux_humor/index.html
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |