![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
Bekijk resultaten enquête: Op welke partij stem je op 10/07/2007 | |||
VB |
![]() ![]() ![]() |
39 | 43,82% |
SP.A |
![]() ![]() ![]() |
3 | 3,37% |
VLD+ |
![]() ![]() ![]() |
5 | 5,62% |
CD&V |
![]() ![]() ![]() |
2 | 2,25% |
NVA |
![]() ![]() ![]() |
14 | 15,73% |
lijst Dedecker |
![]() ![]() ![]() |
5 | 5,62% |
CAP |
![]() ![]() ![]() |
6 | 6,74% |
Groen! |
![]() ![]() ![]() |
5 | 5,62% |
PVDA |
![]() ![]() ![]() |
5 | 5,62% |
Andere |
![]() ![]() ![]() |
5 | 5,62% |
Aantal stemmers: 89. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Op 10 juli stem ik op niemand want dan is het geen verkiezing volgens mij...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Vreemdeling
|
![]() op het VLAAMS BELANG uiteraard
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#44 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#46 |
Lokaal Raadslid
|
![]() We hebben in ieder geval al interesse van Jong VLD, Jong N-VA, Jong CD&V en Jong VB ... dus ik denk dat er overal wel wat intelligentie zit bij die partijen voor een overstap
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Minister-President
|
![]() Als Dedecker de senaat zal trekken wat wel zo zal zijn dan moet hij iemand anders vinden voor West Vlaanderen en dat zou misschien wel Paul Vanhie kunnen zijn, �* wel als hij daarmee de 5% wil behalen in die provincie zijn we héél goed bezig. Bij de vorige gemeenteraadsverkiezingen werd hij als burgemeester toch wel goed afgestraft met een verlies van 7 %.
Bij de vorige federale verkiezingen toen hij op de lijst van de VLD stond haalde hij amper 3828 voorkeurstemmen wat het minste was van de ganse lijst.
![]() |
#48 |
Europees Commissaris
|
![]() Nou dat ook niet, ik ben wel tamelijk liberaal te noemen, maar niet zo liberaal als jullie partij is.
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() Ernstige aardverschuivingen mag je in Vlaanderen niet verwachten. (zie verleden)
Zelfs de Vld gaat volgens mij niet die daling hebben , zoals sommigen verwachten. Bij vele kiezers slaat in het kieshokje het verstand op nul en kiezen ze traditioneel. Daarom zal de Heer Dedecker wel een plan B in het achterhoofd hebben. Indien zijn aanhang niet wordt wat hij hoopt, bedoel ik. Ikzelf zou graag een samenwerking zien tussen VB, Vlott, LDD... plus de overblijfselen van Nva , want die gaan binnen het jaar imploderen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ik daag u uit ... geef eens een alternatief? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niks tegen JD eh.
Laatst gewijzigd door lombas : 11 februari 2007 om 19:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben blij dat ik NVA afzonderlijk heb gezet van CD&V hier kan men het verschil zien,ik denk dat NVA zwaar onderschat wordt
![]()
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op je stembrief bolletjes gaan verbinden en trots bij de voorzitter van het telbureau te gaan tonen dat je op die manier een konijntje getekend hebt. Aan je stemplicht ontsnappen door het potlood tussen de achtse en de negende ruggewervel te plaatsen. Een stemformulier uit Gabon binnensmokkelen in het kieslokaal en dat (mooi ingevuld) te deponeren in de doos. De stembrief dichtkleven met pattex. Het bolletje kleuren met citroensap. Zoveel mogelijkheden, en stuk voor stuk nuttiger dan een stem voor Jean-Marie.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() Want als je marx als je inspiratie pakt ... euh ja dan lig ik eigenlijk al strijk ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Dogbert : 11 februari 2007 om 21:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Minister-President
|
![]() Is een dwergpartij die in kartelverband opkomt dan géén kaartersclubje?
![]()
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee
![]() |
![]() |
#60 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Metternich : 12 februari 2007 om 22:04. |
|||||
![]() |
![]() |