![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Misschien verkoopt uwe Panos daar ook nog gazetten! ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stevaert ( Stunt, Stalin, Stoeffer... vul zelf aan)
’Als je al mijn misstappen kende, zou je een themanummer kunnen uitbrengen.’ Steve Stevaert gunde Humo een voorpublicatie. ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#45 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Houd de uitslag van Anke Vandermeersch maar in het oog... dat is een talent in alle opzichten : advocaat, is zeer mondig, heeft uitstraling, knap en blond, een vrouw in de politiek om naar op te kijken, laat zich niet in een hoekje drummen, ging zelf naar de dokkers in Antwerpen voor hun statuut te verdedigen
![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#48 |
Burger
|
![]() Volgens mij heeft ze wel degelijk talent, wat bewezen is in het Sabena-debacle. Haar een incompetente kleuter noemen is zeker onterecht.
Kan u mij trouwens een jonge VBer/ster mét politiek talent noemen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Anke heeft pakken media-aandacht gekregen en heel veel stemmen gehaald, maar dat is absoluut geen talent!
![]() |
![]() |
#51 |
Partijlid
|
![]() Laat ons het erover eens zijn: Anke Vandermeersch is een omhooggevallen vlaemsche barbiepop die er enkel is geraakt door haar hoge hakken en korte rokken. Zelfs de oude geile Dillen merkte die op, ondanks zijn glazen van 4 centimeter, wat ook niet vreemd is met verder alleen zuster van de onbevlekte ontvangnis Alexandra aan de top.
Natuurlijk kan die vrouw op sympathie rekenen: ze is miss Belgie geweest! Nog veel andere van die scharminkels zouden het gehaald hebben in de politiek, maar inderdaad, meestal niet bij het Blok. Dat is het enige wat mij haar nog enige vorm van respect doet behouden.
![]() |
#52 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() Wanneer staat dat wicht nu bloot in de playboy?
![]() Ik dacht dat ze dat zou doen, moest ze voldoende stemmen hebben gehaald... Het is haar dan toch blijkbaar niet gelukt om goed te scoren! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Partijlid
|
![]() Ik zit eigenlijk te wachten tot de 11e - rangs politici van het VB die hier op actief zijn zichzelf naar voor gaan schuiven als 'mannen van de toekomst'.
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Partijlid
|
![]() Fernand ken ik niet, maar als ik er hier sommige bezig hoor zitten er hier fameuze opportunisten tussen.
![]() |
#57 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |