Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman
Groen! (toen nog Agalvev! zeker?) is in 2003 afgestraft omdat ze zich veel te veel lieten doen door hun coalitiepartners (met de minimi-verjoop aan Nepal als ergste uitschieter). Nadat er enkele Volksunieërs overgelopen waren naar de VLD was Agalev mathematisch zelfs niet meer nodig. Dan is de VLD pas écht beginnen de gang te dweilen met Agalev.
|
Groen! is m.i. vooral afgestraft omwille van incompetentie en wereldvreemdheid. Van
milieumaatregelen van groen! heb ik niks gemerkt, van verregaande betutteling en incompetentie wel.[edit]
[size=1]
Edit:[/size]
[size=1]After edit by Rr00ttt on 30-08-2005 at 21:17
Reason:
--------------------------------
Citaat:
Groen! (toen nog Agalvev! zeker?) is in 2003 afgestraft omdat ze zich veel te veel lieten doen door hun coalitiepartners (met de minimi-verjoop aan Nepal als ergste uitschieter). Nadat er enkele Volksunieërs overgelopen waren naar de VLD was Agalev mathematisch zelfs niet meer nodig. Dan is de VLD pas écht beginnen de gang te dweilen met Agalev.
|
Groen! is m.i. vooral afgestraft omwille van incompetentie en wereldvreemdheid. Van milieumaatregelen van groen! heb ik niks gemerkt, van verregaande betutteling en incompetentie wel.[/size] |
[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------
Citaat:
|
Groen! is m.i. vooral afgestraft omwille van verregaande incompetentie en wereldvreemdheid. Van milieumaatregelen van groen! heb ik niks gemerkt, van verregaande betutteling en incompetentie wel.[/size] |
[/edit]