![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien afspraken onder concurrenten ondertussen wél als illegaal worden gezien dan zal daar een hele goede reden voor geweest zijn. Slangen was dus bij degenen waardoor dergelijke afspraakjes in een kwaad daglicht kwamen te staan. Kort nadat Slangen aantrad als media-adciseur van de VLD circuleerden er trouwnes al onmiddellijk geruchten over overheidsopdrachten die hij binnenhaalde dankzij zijn bevoorrechte situatie op het kabinet van de HUIDIGE eerste minister....Waarvoor veel geld werd uitgetrokken en dat NIETS opbracht. Dus dat compleet werd weggegooid. Hierover zullen we pas meer horen als Slangen zijn beschermheren van de Partij van de Burger kwijt is. Natuurlijk gaat Slangen in beroep! Dat doet zijn soort nu eenmaal altijd bij een veroordeling! FEIT is echter dat de rechtbank hem VANDAAG veroordeelde voor praktijken die NIET gebeurden toen ze wettelijk nog toegelaten werden. NIEMAND kan voor iets veroordeeld worden dat wettelijk mocht! Slangen werd dus veroordeeld en nog geen beetje ook. Dat hij tegen die straf in beroep gaat pleit hem nog niet vrij van schuld. Hij hoopt allicht op steun vanuit zijn 'vriendenkring', op procedurefouten én op verjaring. Daardoor ontspringen er heel wat van zijn kaliber de dans maar het bewijst des te meer hun schuld! Dat een man die voor de Belgische Premier werkt veroordeeld werd door de rechtbank zou al te naïeve ogen moeten openen. Een veroordeling loop je als invloedrijke persoon in dit land nu eenmaal niet op als er niet behoorlijk wat stront aan de knikker is.
![]() |
![]() |
#42 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
Ik ben alleen niet zo hopeloos en gefrustreerd als u... We moeten roeien met de riemen die we hebben. Ik ben voorstander van een goed werkend België en splisting beschouw ik niet als één van de opties... Er zijn betere manieren, zoals een efficiënte bevoegdheidsverdeling.. Maar uw post was net iets te gemakkelijk... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Hier het antwoord, Iemand die het dood normaal vindt dat de een premier terug een crimineel in dienst neemt die op een schandalige immorele manier met gemeenschapsgeld heeft geknoeid. Of het toen in de wet stond of niet betekend inderdaad niet dat zoals Knuppel zegt, Zijn gedrag niet immoreel is en geen normbesef is. Want hij heeft op de meeste schandalige mannier zich zelf verrijkt met gemeenschapsgeld! En dan nog de daden van die crimineel goedpraten, ventje gij laat u kennen! En scherpt mijn vermoedens van welk kamp ge zijt! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Partijlid
|
![]() Ach, je moet maar denken : 'Iedere partij is niet misdaadvrij'. (Naar analogie met 'Ieder huisje heeft zijn kruisje').
De SP.A heeft een geldpyromaan, de PS 3 Guy's met boter op het hoofd, de CD&V had villa's in Zuid-Frankrijk en milieuboxen op overschot. De VLD heeft nu de affaire Slangen. En ja, het VB en N-VA hebben gewoon hun pikzwarte geschiedenis niet mee.
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zozo en dat zou voor u dus goedpraten dat de premier een crimineel terug in dienst neemt? Iemand waarvan het door een rechtbank is uitgesproken op basis van bewijzen! En wat die anderen betreft zij maar gerust, die typen zullen nooit nog op een lijst staan in de verkiezingen of een of ander postje krijgen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() JP vergoeilijk Slangen ( en even onder de neus alle misstappen vanuit de politieke wereld).
Citaat:
Moeten we er dan maar blij mee zijn dan, dat we mogen stemmen, in deze democratie.. we mogen kiezen wie zijn zakken gaat vullen,Daar komt het op neer. Als ons stemgedrag al niet op voorhand is ingegeven in de stemcomputers. En dit dossier Slangen is maar een peuleschilletje.Ook de zaak Cools werd behandeld als een halfzacht eitje. In de Augusta affaire zijn er serieuze boetes uitgesproken, maar die zijn nooit betaald, of maar voor een kleindeeltje. Bof, ik weet al langer dat er veel oogkleppen dragende brave burgertjes zijn. En dat er fluor in ons drinkwater zit(werd in de Goelags gebruikt om de bevolking gedwee en rustig te houden, Fluor tast het zenuwstelsel aan), heeft waarschijnlijk geen enkele binding met dat feit. Verafstoot heet als sinds dag 1 een mediacircus proberen op te zetten.Redelijk gelukt. Helaas zal er nu een andere deal gemaakt moeten worden.. een mediacampagne , vauit een criminele hoek, gaat de burger dat slikken?(Tuurlijk, zolang er maar voetbal ,formule 1 en Thuis op de buis is)
![]() |
![]() |
#50 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
Klein vraagje?? Zou ons stemgedrag beinvloed worden door stemcomputers?? Jij lijkt me alle vetrouwen verloren te hebben in de politiek... Wat kunnen we daar dan nog aan doen.. En heeft je ongenoegen spuien op dit forum dan nog wel zin?? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
En giserke, ik vrees dat ik nu net wel over de geschiedenis moet beginnen tegen jou. Dat kan je nog eens lekker een rondje 'door de mand vallen' spelen. Was dit een olympische discipline, je mocht naar Athene. Om de BELGISCHE kleuren te verdedigen. ![]() Waar zullen we trouwens beginnen? Bij de leugen van 1302? Over het grote aantal collaborateurs onder de Vlamingen, procentueel gezien veel meer dan onder de franstaligen? Dit was zo, er zijn daar cijfers van maar die heb ik niet. Voor u weer u afgezaagd plaatje oplegt. Maar eigenlijk wil ik dat helemaal niet. Ik blijf erbij dat we de geschiedenis moeten laten voor wat het is, 1830 is er geweest en samen moeten we verder. We moeten oplossingen vinden voor de problemen van vandaag. En zo werken aan de toekomst.
![]() |
![]() |
#52 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
We moeten verder, dus we moeten constructief werken en niet destructief zoals jij wil.. Want dan kunnen we na Vlaanderen Onafhankelijk ook nog de provincies onafhankelijk maken en vervolgens de gemeenten en dan kun jij jezelf onafhankelijk verklaren dan is er geen enkele geldstroom meer.. En dan pas zullen we gelukkig zijn... arme jongen of meisje? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Dan zou ge weten dat dat een slag was die niks met Vlaanderen te maken heeft (dus van collaboratie is geen sprake wel van huurlingen). Ze hebben gewoon die slag gepakt om ergens een Vlaamse feestdag te plakken. Denkt ge misschien da kik da niet weet? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#56 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Partijlid
|
![]() Heb ik gedaan. Leg toch nog eens uit. Als ik afweeg of ik nu dommer ben dan jou of jouw zin niet klopt is de afweging snel gemaakt.
![]() |
#58 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In 1845 werd Vlaanderen geteisterd door hongersnood. Enkelen richtten hun blikken naar Brussel voor een behulpzame hand. Dat de Vlamingen Frans leren, was Rogiers' antwoord, dan kunnen zij in Wallonië hun kost verdienen als knecht en meid. Zolang zij geen Frans kennen geven wij geen frank. Ch. Rogier, in het Franse St-Quentin geboren, die uit vaderlandsliefde België in 1830 in 't leven riep.
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |