![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
nl.politiek Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep nl.politiek. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
|
![]() "JayJBee" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Warrior wrote: >> "JayJBee" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> Warrior wrote: >>>> "Ab" <[email protected]> schreef in bericht >>>> news:[email protected]... >>>>> "Saar" <[email protected]> schreef in bericht >>>>> >>>>>> Maar wel er mee eens dat Ahmed Aboutaleb afstand moet doen van de >>>>>> Marokaanse nationaliteit. >>>>> Marokko staat dat niet toe, in tegenstelling tot Turkije. >>>>> Toch vind ik dat ze wel dat gebaar hadden moeten maken. >>>>> Het zou ook gek zijn als JP Balkenende lid zou zijn van het >>>>> Republikeins Verbond, Femke halsema een Hummer zou >>>>> gaan rijden of dat Mokkeltje van de Partij voor de Dieren >>>>> op fazantenjacht zou gaan. >>>>> >>>>> Wat ook allemaal hun goed recht zou zijn. >>>>> >>>>> Ik vind ook dat PVV wel een fatsoenlijke partij moet blijven. >>>>> Dat verscheuren van de koran, zoiets moet je niet roepen. >>>> Tot hoe ver gaat dat door met die dubbele nationaliteit? Tot hoeveel >>>> generaties? >>>> Ik kan me voorstellen dat mensen die daar geboren zijn en naar het >>>> buitenland zijn verhuisd, hun nationaliteit behouden, maar hun kinderen >>>> enz enz? >>>> Nog ff dan kan Marokko een deel van Nederland opeisen...;o)) >>>> Zoiets als Albanië met Kosovo >>> Zul je toch 1200 jaar moeten wachten tot het zover komt >>> >>> Wat jou lijkt is onzin. >> >> Klopt...maar na verloop van tijd, weet je het maar nooit..:o) >> >>> JayJBee >>> "Jou lijk daarentegen, kan dienen tot het omhoogduwen van paardebloemen >>> zolang die moslim invasie uitblijft" >> >> Ach, er zijn mensen die tijdens hun leven nog minder doen...:o) > > Ik weet niet of ik paardebloemen wil duwen. > > > JayJBee > "Een koraalrif lijkt me wel wat" Heb je in ieder geval geen last van pieren/wormen |
![]() |
#42 |
|
![]() Willem-Jan Markerink wrote:
> JayJBee <[email protected]> wrote in > news:[email protected]: > >> Palmakh wrote: >>> On Feb 18, 6:08 am, JayJBee <[email protected]> wrote: >>>> Willem-Jan Markerink wrote: >>>>> "Ab" <[email protected]> wrote >>>>> innews:[email protected]: >>>>>> "Saar" <[email protected]> schreef in bericht >>>>>>> Maar wel er mee eens dat Ahmed Aboutaleb afstand moet doen van de >>>>>>> Marokaanse nationaliteit. >>>>>> Marokko staat dat niet toe, in tegenstelling tot Turkije. >>>>>> Toch vind ik dat ze wel dat gebaar hadden moeten maken. >>>>>> Het zou ook gek zijn als JP Balkenende lid zou zijn van het >>>>>> Republikeins Verbond, Femke halsema een Hummer zou >>>>>> gaan rijden of dat Mokkeltje van de Partij voor de Dieren >>>>>> op fazantenjacht zou gaan. >>>>>> Wat ook allemaal hun goed recht zou zijn. >>>>>> Ik vind ook dat PVV wel een fatsoenlijke partij moet blijven. >>>>>> Dat verscheuren van de koran, zoiets moet je niet roepen. >>>>> Toch wordt het verscheuren van Mein Kampf alom als prijzenswaardig >>>>> beschouwd. En het ging ook slechts om de helft van dat boek trouwens. >>>> Bij deze vergelijking krijg zelfs ik moordnijgingen. >>> Ach, Mein Kampf ligt bij Mafkezink op de nachtkast. >>> >>> >>> >>> Am Israël chaï >>>> JayJBee >>>> "Ik moet weg hier voor ik een van jullie wordt" >>> >> Heb je z'n ractie gezien op deze post van mij? >> >> >> JayJBee >> "On-ge-lo-fe-lijk! Ik laat m staan. Kijken of hij het na deze snapt en >> hem schaamtevol canceled" nope >> > > Nou, je hebt je maatje wel gevonden, veel geluk ermee.... ![]() > JayJBee "Niet dus" |
![]() |
#43 |
|
![]() Warrior wrote:
> "JayJBee" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> Warrior wrote: >>> "JayJBee" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>> Warrior wrote: >>>>> "Ab" <[email protected]> schreef in bericht >>>>> news:[email protected]... >>>>>> "Saar" <[email protected]> schreef in bericht >>>>>> >>>>>>> Maar wel er mee eens dat Ahmed Aboutaleb afstand moet doen van de >>>>>>> Marokaanse nationaliteit. >>>>>> Marokko staat dat niet toe, in tegenstelling tot Turkije. >>>>>> Toch vind ik dat ze wel dat gebaar hadden moeten maken. >>>>>> Het zou ook gek zijn als JP Balkenende lid zou zijn van het >>>>>> Republikeins Verbond, Femke halsema een Hummer zou >>>>>> gaan rijden of dat Mokkeltje van de Partij voor de Dieren >>>>>> op fazantenjacht zou gaan. >>>>>> >>>>>> Wat ook allemaal hun goed recht zou zijn. >>>>>> >>>>>> Ik vind ook dat PVV wel een fatsoenlijke partij moet blijven. >>>>>> Dat verscheuren van de koran, zoiets moet je niet roepen. >>>>> Tot hoe ver gaat dat door met die dubbele nationaliteit? Tot hoeveel >>>>> generaties? >>>>> Ik kan me voorstellen dat mensen die daar geboren zijn en naar het >>>>> buitenland zijn verhuisd, hun nationaliteit behouden, maar hun kinderen >>>>> enz enz? >>>>> Nog ff dan kan Marokko een deel van Nederland opeisen...;o)) >>>>> Zoiets als Albanië met Kosovo >>>> Zul je toch 1200 jaar moeten wachten tot het zover komt >>>> >>>> Wat jou lijkt is onzin. >>> Klopt...maar na verloop van tijd, weet je het maar nooit..:o) >>> >>>> JayJBee >>>> "Jou lijk daarentegen, kan dienen tot het omhoogduwen van paardebloemen >>>> zolang die moslim invasie uitblijft" >>> Ach, er zijn mensen die tijdens hun leven nog minder doen...:o) >> Ik weet niet of ik paardebloemen wil duwen. >> >> >> JayJBee >> "Een koraalrif lijkt me wel wat" > > Heb je in ieder geval geen last van pieren/wormen > > Of dankbare grazers JayJBee ", die je achteraf belonen met een berg mest" |
![]() |
#44 |
|
![]() Willem-Jan Markerink wrote:
> JayJBee <[email protected]> wrote in > news:[email protected]: > >> Palmakh wrote: >>> On Feb 18, 6:08 am, JayJBee <[email protected]> wrote: >>>> Willem-Jan Markerink wrote: >>>>> "Ab" <[email protected]> wrote >>>>> innews:[email protected]: >>>>>> "Saar" <[email protected]> schreef in bericht >>>>>>> Maar wel er mee eens dat Ahmed Aboutaleb afstand moet doen van de >>>>>>> Marokaanse nationaliteit. >>>>>> Marokko staat dat niet toe, in tegenstelling tot Turkije. >>>>>> Toch vind ik dat ze wel dat gebaar hadden moeten maken. >>>>>> Het zou ook gek zijn als JP Balkenende lid zou zijn van het >>>>>> Republikeins Verbond, Femke halsema een Hummer zou >>>>>> gaan rijden of dat Mokkeltje van de Partij voor de Dieren >>>>>> op fazantenjacht zou gaan. >>>>>> Wat ook allemaal hun goed recht zou zijn. >>>>>> Ik vind ook dat PVV wel een fatsoenlijke partij moet blijven. >>>>>> Dat verscheuren van de koran, zoiets moet je niet roepen. >>>>> Toch wordt het verscheuren van Mein Kampf alom als prijzenswaardig >>>>> beschouwd. En het ging ook slechts om de helft van dat boek trouwens. >>>> Bij deze vergelijking krijg zelfs ik moordnijgingen. >>> Ach, Mein Kampf ligt bij Mafkezink op de nachtkast. >>> >>> >>> >>> Am Israël chaï >>>> JayJBee >>>> "Ik moet weg hier voor ik een van jullie wordt" >>> >> Heb je z'n ractie gezien op deze post van mij? >> >> >> JayJBee >> "On-ge-lo-fe-lijk! Ik laat m staan. Kijken of hij het na deze snapt en >> hem schaamtevol canceled" >> > > Nou, je hebt je maatje wel gevonden, veel geluk ermee.... ![]() > Ik doe deze week mn olttimer weg. JayJBee "Hoe gaat t met je 8wheel drive?" |
![]() |
#45 |
|
![]() "JayJBee" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > "Hier gaat t al mis: Genesis" Zo, dat rapt al heel lekker zeg! Nu nog een goeie beat eronder. |
![]() |
#46 |
|
![]() F@ber wrote:
> "JayJBee" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > Faber toont even zijn beste kant. >> "Hier gaat t al mis: Genesis" > > Zo, dat rapt al heel lekker zeg! > Nu nog een goeie beat eronder. > > Weggeknipte tekst: ---------------------------------------------------------------------- Ik zal je een geheimpje verklappen... Alle vier de boeken gaan voornamelijk over hoe het mis ging en dus niet om hoe het moet. Koran, Bijbel, Tora en BagawatGitan Wonderbaarlijk maar waar wat de bijbel betreft (die anderen vertellen hetzelfde maar met deze heb ik geschiedenis): Er staat meer op de eerste pagina in 1 taal dan in de rest van het boek in alle talen. JayJBee "Hier gaat t al mis: Genesis 1:26" |