Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 februari 2007, 11:29   #41
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
Hah! Als die SS mannen die skinheads zouden tegen komen zouden ze die flink wat kloppen geven.
Ik denk dat die botergeil worden van die uniformen te zien. Waarvoor die ook gemaakt zijn.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2007, 11:34   #42
lantjes
Eur. Commissievoorzitter

lantjes's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Oei!
Ik hoop dat de politie PDW goed beschermd!
Zijn moordenaars komen alsmaar dichter
Ik zou niet willen dat mijn bron van vermaak wordt uitgeschakeld door een jeugdbeweging
Je zou nog medelijden krijgen als iemand zijn enige bron van vermaak PDW is, er zijn nog andere dingen te beleven hé. Waarom niet eens een nachtje meespelen met die jeugdbeweging? Een gratis concertje meepikken...wat arobics met het armpje uit te steken? Wat pinten pakken en wie weet met de flikken de zot houden? Dikke fun, de zuurtegraad gaat zeker omlaag gaan. Een aanrader!!
Oud 23 februari 2007, 12:13   #43
ericferemans

ericferemans's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lantjes Bekijk bericht
Je zou nog medelijden krijgen als iemand zijn enige bron van vermaak PDW is, er zijn nog andere dingen te beleven hé. Waarom niet eens een nachtje meespelen met die jeugdbeweging? Een gratis concertje meepikken...wat arobics met het armpje uit te steken? Wat pinten pakken en wie weet met de flikken de zot houden? Dikke fun, de zuurtegraad gaat zeker omlaag gaan. Een aanrader!!
Allez vooruit dan maar!
Kan ik van iemand die een paar lederhozen heeft die lenen? De mijne zijn te klein geworden. Ik had er moeten dragen toen ik drie werd. (mijne pa was een grapjas die bij de weerstand is geweest )

Laatst gewijzigd door ericferemans : 23 februari 2007 om 12:14.
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2007, 12:15   #44
ericferemans

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Ik denk dat die botergeil worden van die uniformen te zien. Waarvoor die ook gemaakt zijn.
Stop toch eens met die homofobie!
Laat die mensen toch eens een feestje houden!
Oud 23 februari 2007, 15:11   #45
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Dat deden (deden?) de VuilB-top en kader al j�*�*ren, maar Vlaanderen mag het niet weten: de VRT zendt die reportage niet uit...

http://video.google.com/videoplay?do...10042830580654

(teruggevonden dankzij ericferemans)
das toch allemaal getrukeerd door de franskiljons, die video Oh zo doorzichtig.Echt iets voor Filo& Ferre, het komiek koppel van politics
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2007, 15:35   #46
Metal Tom
Parlementslid

Metal Tom's schermafbeelding

Standaard

Aan iedereen die B&H nog beschouwen als een groepje ongevaarlijke hobbyisten raad ik eens aan om de vele homevideo's van onze kale vrienden op YouTube eens op te zoeken. Kom na een paar honderd filmpjes van het in elkaar rammen van allochtonen en homo's, het brengen van de Hitlergroet en het zwaaien met hakenkruisen nog eens vertellen dat het eigenlijk allemaal brave jongens zijn die hun mama graag zien.
Oud 23 februari 2007, 17:21   #47
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metal Tom Bekijk bericht
Aan iedereen die B&H nog beschouwen als een groepje ongevaarlijke hobbyisten raad ik eens aan om de vele homevideo's van onze kale vrienden op YouTube eens op te zoeken. Kom na een paar honderd filmpjes van het in elkaar rammen van allochtonen en homo's, het brengen van de Hitlergroet en het zwaaien met hakenkruisen nog eens vertellen dat het eigenlijk allemaal brave jongens zijn die hun mama graag zien.

Om dan nog maar te zwijgen om reacties op zulke filmpjes die het nazisme verheerlijken. Veel naampjes met 88 of 18 in.
Oud 23 februari 2007, 20:30   #48
bk232214
Gouverneur

Standaard Zoals

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
Blood & Honour herdenkt SS

Blood and Honour Vlaanderen/Nederland houdt een SS-memorial Day op 10 maart op een nog onbekende locatie in België. Zoals het de gewoonte is bij hun manifestaties, moeten deelnemers een dag voordien naar een gsm-nummer bellen. Dan pas krijgen ze het adres van de zaal. Daar zal - volgens de Blood and Honour-website - eerst een herdenkingsplechtigheid worden gehouden 'voor de gevallen helden' en 's avonds volgt dan een concert van extreem-rechtse skinheadgroepen. Insiders bij de anti-fascistische organisatie Blokwatch zeggen dat het de eerste keer is dat Blood and Honour in de aankondiging van haar manifestaties zo uitkomt voor haar verheerlijking van nazi's. (belga/hln)

--------------------------------------------

kan onze overheid nu echt niks doen tegen deze bende fascistische hooligans?
ik dacht dat patrick dewael stappen zou ondernemen om racistische/anti-semitische bijeenkomsten te verbieden?
De fransen herdenken wel NAPOLION is daar iemand tegen
bk232214 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2007, 22:42   #49
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Blood & Honour herdenkt SS

Blood and Honour Vlaanderen/Nederland houdt een SS-memorial Day op 10 maart op een nog onbekende locatie in België. Zoals het de gewoonte is bij hun manifestaties, moeten deelnemers een dag voordien naar een gsm-nummer bellen. Dan pas krijgen ze het adres van de zaal. Daar zal - volgens de Blood and Honour-website - eerst een herdenkingsplechtigheid worden gehouden 'voor de gevallen helden' en 's avonds volgt dan een concert van extreem-rechtse skinheadgroepen. Insiders bij de anti-fascistische organisatie Blokwatch zeggen dat het de eerste keer is dat Blood and Honour in de aankondiging van haar manifestaties zo uitkomt voor haar verheerlijking van nazi's. (belga/hln)

--------------------------------------------

ik dacht dat patrick dewael stappen zou ondernemen om racistische/anti-semitische bijeenkomsten te verbieden?
En zijn de jongens en meisjes van "blokwatch" al stenen aan het verzamelen waarmee ze (s)links en vredevol hopen slachtoffers te kunnen maken. Moesten ze kletsen krijgen gaan ze dan weer huilen in de media dat ze het slachtoffer zijn geworden van ongehoord geweld van extreem rechtse zijde. Is toch de (s)linkse tactiek, mensen lastigvallen, geweld gebruiken in de hoop op tegengeweld en dan gaan huilen in de media van kijk eens extreem rechts is gewelddadig niet.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2007, 22:50   #50
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
En wat is uw reactie op personen die geweld gebruiken onder de naam "blokwatch (busters)". En wat is uw reactie op personen die met het vuistje omhoog staan en "stalin" verheerlijken. En wat is uw reactie op allochtonen die brave burgers die zich van/naar hun werk begeven trakteren op geweld met de dood tot gevolg enz.Wat is uw reactie op allochtonen die het normaal vinden dat homo's met hun voetjes van de grond mogen worden gehangen. Straf hé dat alles twee kanten heeft, zelfs een worst.
Oud 23 februari 2007, 23:35   #51
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
En wat is uw reactie op personen die geweld gebruiken onder de naam "blokwatch (busters)". En wat is uw reactie op personen die met het vuistje omhoog staan en "stalin" verheerlijken. En wat is uw reactie op allochtonen die brave burgers die zich van/naar hun werk begeven trakteren op geweld met de dood tot gevolg enz.Wat is uw reactie op allochtonen die het normaal vinden dat homo's met hun voetjes van de grond mogen worden gehangen. Straf hé dat alles twee kanten heeft, zelfs een worst.

Daar gaat de draad nu eenmaal niet over,als u het daarover wil hebben kan u misschien even een andere draad oprichten.
Over die worst die twee kanten heeft moet u niet veel zeggen, want in draden waar allochtonen of communisten slecht uitkomen zal u ook geen nazi's bij betrekken. Maar hier moet u wel communisten/allochtonen bij betrekken terwijl het daar niet eens over gaat.
Oud 24 februari 2007, 02:51   #52
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bk232214 Bekijk bericht
De fransen herdenken wel NAPOLION is daar iemand tegen
1° Ze herdenken idd. Austerlitz
2° die slachter heette Napoleon
3° Ik ben wél tegen!

Deze alvast ook:
http://www.collectifdom.com/article.php3?id_article=509

Laatst gewijzigd door filosoof : 24 februari 2007 om 02:54.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2007, 09:15   #53
ericferemans

Standaard

Citaat:
Heb je al eens gezien hoeveel inbrekers er zitten in Leuven, Antwerpen, Brugge, in de gevangenis?
Heb je al gezien hoeveel verkrachters daar zitten?
En geef me nu gauw je audres, je zal begrijpen dat ik ook wel eens iets plezants mag doen op de weekend en mijn pré is op.

Je manier van redeneren is infantiel.
EN dus gevaarlijk dom.
Oud 24 februari 2007, 09:16   #54
ericferemans

Standaard

Citaat:
Zet hier eens een paar links, want ik wil dat wel eens zien maar niet persé wil ik dat ook gaan ZOEKEN
Oud 24 februari 2007, 09:19   #55
Bhairav

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Dat gebeurt meestal niet in Belgie.
Hier zijn die enorm klein, omdat het niet bij de mentaliteit past hier.
Maar inderdaad: identiteitshoeren kunnen gevaarlijk zijn.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2007, 09:22   #56
Max van Dietschland

Max van Dietschland's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja, maar als den Patrick niet weet waar de bijeenkomst zal plaatsvinden, kan hij niet veel doen hé.

https://x.com/dietschland
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2007, 17:04   #57
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
Daar gaat de draad nu eenmaal niet over,als u het daarover wil hebben kan u misschien even een andere draad oprichten.
Over die worst die twee kanten heeft moet u niet veel zeggen, want in draden waar allochtonen of communisten slecht uitkomen zal u ook geen nazi's bij betrekken. Maar hier moet u wel communisten/allochtonen bij betrekken terwijl het daar niet eens over gaat.
U moet eens goed lezen waar ik op heb gereageerd. Op een persoon die het niet kan laten te lullen over het brengen van de "Hitlergroet door een bende kletskoppen" en waar deze zich schijnt aan te storen, stoort hij zich ook aan het vuistje ter ere van "stalin" was mijn vraag, of is dit geoorloofd indien het gene kletskop is en rood getint. Over geweld op allochtonen is mijn reactie en wat met het geweld tegen autochtonen. Elk geweld is geweld teveel, indien men dat kan geloven van de (s)linkse kant. Maar geweld tegen autochtonen staat altijd wel op de achtergrond tegen geweld op allochtonen. Het laatste is racistisch en extreem-rechts getint, het andere is in de hand gewerkt door discriminatie, racisme en kansarmoede. Nu even terug on-topic. Waarom "kletskoppen" die zich graag nazi laten noemen en dus voor de (s)linkse kar worden gespannen en dit duidelijk nog prettig vinden ook hun klucht niet laten opvoeren en hier een drama over maken? En zoals het gewoonblijk het geval is, hier geweld gaan uitlokken met het (s)links krapuul van blokwatch (busters) kunt ge bijna zeker van zijn. Iets wat wel de bedoeling is van een persoon met panty's en bottkes �* la freya om rond deze bijeenkomst te gaan stoken op dit forum.
Oud 24 februari 2007, 17:15   #58
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Heb je al eens gezien hoeveel inbrekers er zitten in Leuven, Antwerpen, Brugge, in de gevangenis?
Heb je al gezien hoeveel verkrachters daar zitten?
En geef me nu gauw je audres, je zal begrijpen dat ik ook wel eens iets plezants mag doen op de weekend en mijn pré is op.

Je manier van redeneren is infantiel.
EN dus gevaarlijk dom.
Heb het nog niet gezien, u wel. Mischien ook vaste stamgast ? Zou kunnen hé rechts zijn over het algemeen mensen met waarde en respect voor andere hun eigendom. Terwijl (s)links niet graag verdiend maar wel krijgt en dus sneller kennis maakt met de door u vernoemde vakantie verblijven. Wat betreft dom, is dit bedoeld als belediging indien ja, foei, foei en nogeens foei.
Oud 24 februari 2007, 17:19   #59
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
U moet eens goed lezen waar ik op heb gereageerd. Op een persoon die het niet kan laten te lullen over het brengen van de "Hitlergroet door een bende kletskoppen" en waar deze zich schijnt aan te storen, stoort hij zich ook aan het vuistje ter ere van "stalin" was mijn vraag, of is dit geoorloofd indien het gene kletskop is en rood getint.
Nee,maar daar ging de draad niet over. Nu mag men nazisme niet meer veroordelen zonder dat u er een interventie over Stalin moet tussen gooien?

Citaat:
Over geweld op allochtonen is mijn reactie en wat met het geweld tegen autochtonen. Elk geweld is geweld teveel, indien men dat kan geloven van de (s)linkse kant. Maar geweld tegen autochtonen staat altijd wel op de achtergrond tegen geweld op allochtonen. Het laatste is racistisch en extreem-rechts getint, het andere is in de hand gewerkt door discriminatie, racisme en kansarmoede.
Ook dat heeft niets met de topic te maken. U verwijt mensen dat ze enkel extreem-rechts veroordelen maar u komt in een topic over extreem-rechts geweld wel links en allochtoon geweld er bij halen. Terwijl u ondertussen staat te verklaren hoe er bij alles twee zijden zijn. Dat terwijl u in topics over links of allochtoon geweld ook niet even komt zeggen hoe gevaarlijk extreem rechts geweld wel niet is.
Citaat:

Nu even terug on-topic. Waarom "kletskoppen" die zich graag nazi laten noemen en dus voor de (s)linkse kar worden gespannen en dit duidelijk nog prettig vinden ook hun klucht niet laten opvoeren en hier een drama over maken?
Dus nu mag men al niet meer verontwaardigd zijn dat er een hoop aanhangers van Hitler bijeen gaan komen.
De enige die hier een drama maakt, dat bent u. U begint hier weet ik veel wat allemaal bij te sleuren en mensen te verwijten dat ze nazisme afkeuren.

Citaat:
En zoals het gewoonblijk het geval is, hier geweld gaan uitlokken met het (s)links krapuul van blokwatch (busters) kunt ge bijna zeker van zijn. Iets wat wel de bedoeling is van een persoon met panty's en bottkes �* la freya om rond deze bijeenkomst te gaan stoken op dit forum
Ah, allochtoon geweld daar mogen we over schrijven want dat is noodzakelijk dan stookt men niet. Maar o wee als er een bijeenkomst is van neo-nazi's en men daar iets over schrijft, want dan begint men te stoken.

Conclusie alles wat in uw beeld past daar mag over gepraat worden, al wat daarbuiten valt is stoken en daar moet u dan ook nog eens uw eigen favoriete onderwerpjes tussengooien.

Laatst gewijzigd door Kay_ : 24 februari 2007 om 17:21.
Kay_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2007, 17:27   #60
Boadicea

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zoals ik al eens eerder zei: "Verdraagzaamheid is in deze wereld enkel met een grote, sterke microscoop te vinden, ongeacht aan welke kant je staat."
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be