![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Je zou nog medelijden krijgen als iemand zijn enige bron van vermaak PDW is, er zijn nog andere dingen te beleven hé. Waarom niet eens een nachtje meespelen met die jeugdbeweging? Een gratis concertje meepikken...wat arobics met het armpje uit te steken? Wat pinten pakken en wie weet met de flikken de zot houden? Dikke fun, de zuurtegraad gaat zeker omlaag gaan. Een aanrader!!
![]() |
#43 | |
|
![]() Citaat:
Kan ik van iemand die een paar lederhozen heeft die lenen? De mijne zijn te klein geworden. Ik had er moeten dragen toen ik drie werd. (mijne pa was een grapjas die bij de weerstand is geweest ![]() Laatst gewijzigd door ericferemans : 23 februari 2007 om 12:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
|
![]() Citaat:
Laat die mensen toch eens een feestje houden! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Parlementslid
|
![]() Aan iedereen die B&H nog beschouwen als een groepje ongevaarlijke hobbyisten raad ik eens aan om de vele homevideo's van onze kale vrienden op YouTube eens op te zoeken. Kom na een paar honderd filmpjes van het in elkaar rammen van allochtonen en homo's, het brengen van de Hitlergroet en het zwaaien met hakenkruisen nog eens vertellen dat het eigenlijk allemaal brave jongens zijn die hun mama graag zien.
![]() |
#47 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Om dan nog maar te zwijgen om reacties op zulke filmpjes die het nazisme verheerlijken. Veel naampjes met 88 of 18 in.
![]() |
![]() |
#48 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Daar gaat de draad nu eenmaal niet over,als u het daarover wil hebben kan u misschien even een andere draad oprichten. Over die worst die twee kanten heeft moet u niet veel zeggen, want in draden waar allochtonen of communisten slecht uitkomen zal u ook geen nazi's bij betrekken. Maar hier moet u wel communisten/allochtonen bij betrekken terwijl het daar niet eens over gaat.
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() 2° die slachter heette Napoleon 3° Ik ben wél tegen! ![]() 4° Deze alvast ook: http://www.collectifdom.com/article.php3?id_article=509 Laatst gewijzigd door filosoof : 24 februari 2007 om 02:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
Heb je al gezien hoeveel verkrachters daar zitten? En geef me nu gauw je audres, je zal begrijpen dat ik ook wel eens iets plezants mag doen op de weekend en mijn pré is op. Je manier van redeneren is infantiel. EN dus gevaarlijk dom. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
|
![]() Dat gebeurt meestal niet in Belgie.
Hier zijn die enorm klein, omdat het niet bij de mentaliteit past hier. Maar inderdaad: identiteitshoeren kunnen gevaarlijk zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
De enige die hier een drama maakt, dat bent u. U begint hier weet ik veel wat allemaal bij te sleuren en mensen te verwijten dat ze nazisme afkeuren. Citaat:
![]() Conclusie alles wat in uw beeld past daar mag over gepraat worden, al wat daarbuiten valt is stoken en daar moet u dan ook nog eens uw eigen favoriete onderwerpjes tussengooien.
The poster formerly known as kay-gell Laatst gewijzigd door Kay_ : 24 februari 2007 om 17:21. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |