![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Burger
|
![]() VB-ers denken dat ze kritisch zijn, en volgen in hun overtuiging...wat de partij zegt.
Most human beings have an almost infinite capacity for taking things for granted (A. Huxley) Laatst gewijzigd door Dynamics : 24 februari 2007 om 21:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En net alsof die 3 aapjes nu zo beledigend zijn ![]() Ze staan duidelijk symbool voor doofheid, blindheid en stomheid. Als er nu gewoon 3 apen op hadden gestaan, dan zou het idd wel beledigend zijn, maar dat is het geval niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Maar dan naderhand ook niet komen zagen hè! In het Engels zeggen ze: 'you made your bed and you'll lay in it'.
Most human beings have an almost infinite capacity for taking things for granted (A. Huxley) Laatst gewijzigd door Dynamics : 24 februari 2007 om 22:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Burger
|
![]() Komaan, in hun folderke stond dat ze ervoor zouden zorgen dat de toegang tot Antwerpen altijd gecontroleerd zou worden. Excuseer mij, ik ben een Vlaming, heb mijn Vlaamse roots en hou niet van zo'n Amerikaanse benadering. Komt daar nog bij dat zoiets totaal niet werkbaar is want alle forenzen controleren zou de stad financieel lamleggen.
Ze willen aan de ene kant de splitsing van België, maar ook dat Vlaanderen op de wereldkaart bekend zouden raken. Nu, ik communiceer veel met mensen over heel de wereld, en ze kennen België allemaal als dat zot klein landje dat dan nog eens in twee wil splitsen ook. Die twee zijn niet verenigbaar. Ze willen voor ondernemers alles toegankelijker en naar Amerikaans model maken en tegelijkertijd ook voor de arbeiders opkomen. Kijk naar Amerika en je zal zien dat de gewone mens er enorm op achteruit gaat onder zo'n systeem. Mensen moeten 2 jobs combineren om de huur te kunnen betalen. En die zotte standpunten over de islam die qua ondoordachtheid en volksmennerij al even erg zijn als die van extremistische moslims wil ik nog geeneens bediscussiëren.
Most human beings have an almost infinite capacity for taking things for granted (A. Huxley) Laatst gewijzigd door Dynamics : 24 februari 2007 om 22:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Parlementslid
|
![]() mitgard schreef o.a. :
Citaat:
![]() |
![]() |
#47 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#48 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
- In Nederland wint Christenunie zetels bij. - D 66 houdt zich overeind met Turkse stemmen in verband met het ontkennen van de volkerenmoord op de Armeniërs. - Bekijk eens de videoclips van bv. Christina Aguilera. - Hoe denk je dat de jongeren gaan reageren op al dat zinloos geweld? Ik denk dat hunen frank wel zal vallen en dat ze zullen doorhebben dat de ouderen vaak alleen maar egoïsten zijn die nooit of nooit naar de toekomst kijken of op lange termijn denken. Al dat zogenaamde progressieve gedoe is nihilistisch. En de komende generaties zullen met de puinhoop zitten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Minister-President
|
![]() Vooral linksen en politiek correcten houden zich bezig met haat en haat zaaien. Het feit dat ze het over "mestkevers" hebben zegt genoeg. En na die moorden in Antwerpen hebben ze zich flink laten gaan. Daarnaast doen ze niets liever dan zware, gewelddadige criminelen loslaten op de maatschappij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Minister-President
|
![]() Dat bewijst juist dat ge eigenlijk rechts en heel elitair zijt. Vooral de zwakkeren in de maatschappij zijn en waren de dupe van de mulitcul-waanzin en -onzin. Maar ja, wat zit de elite daar mee in?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#52 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Burger
|
![]() Citaat:
En mag ik een overeenkomst met iets van vroeger nog even aanduiden, ja? Wie het schoentje past, trekke het aan om het met een mooie Nederlandse zin te zeggen.
Most human beings have an almost infinite capacity for taking things for granted (A. Huxley) Laatst gewijzigd door Dynamics : 24 februari 2007 om 23:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Tja als jullie niets anders kunnen als vlaamse criminelen in bescherming te nemen is het toch logisch dat men een evenwicht wil creeeren.
![]() |
![]() |
#55 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De huidige machtshebbers zijn verwende idioten. De generatie van vlak na de oorlog heeft juist te veel zijn best gedaan om hun kinderen een goede toekomst te geven. Nu zitten we opgescheept met verwende idioten. Het Vlaams belang vertelt alleen maar de waarheid, maar de machthebbers zijn arrogant, kijken neer op de Vlamingen en denken dat ze 't beter weten. Daardoor zien ze niet wat er aan het gebeuren is. Ze ontkennen de feiten. En ondertussen wentelen ze zich in de grootste luxe. Ze leven in hun eigen wereldje van luxe, terwijl de problemen steeds erger worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wel straf dat ge dan nu de kaart trekt van degene die alles willen ongedaan maken van wat die generatie heeft opgetrokken.
O dierbaar België, O heilig land der Vad'ren, Laatst gewijzigd door Bazilfunk : 24 februari 2007 om 23:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Persoonlijk zou ik trouwens ook niet echt een probleem mee hebben. In Amerika zijn ze daar idd wat gevoeliger voor, maar dat lijkt me ook logisch na 11/9. Citaat:
België-Vlaanderen valt volgens mij het beste nog te vergelijken met Tsechoslowakije. Nu spreekt ook iedereen van Tsechië en Slowakije. Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Minister
|
![]() Terug naar de middeleeuwen, misschien kunnen ze de omwalling terug optrekken
![]()
![]() |
#60 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik vind wel dat ik de afschuw van de politiek correcten voor alles wat westers is niet moet pikken. Dat zij de westerse cultuur verachten hoef ik niet zomaar te pikken. Mijn sympathie voor het Vlaams belang wordt er alleen maar groter door. |
|
![]() |
![]() |