![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
De duitsers hadden een meute bloedhonden-speurhonden opgevorderd teneinde iemand van het verzet te zoeken. Uiteindelijk moest zij op zoek gaan met enkele poedels.
"Als een menselijke maatschappij het recht van de sterkste wil uitschakelen om menselijker wetten te scheppen, dan moet ze eerst maar bewijzen dat ze daar sterk genoeg voor is." Legh Freeman op de vooravond van de strafexpeditie naar Julesburg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Brandend Actueel heeft dit artikel niet geschreven,ik zou dus willen weten wie dan wel,vermeld Uw bron waar je dit artikel haalden AUB.
![]() |
#44 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja Ja en van waar haal je Uw informatie van dan....
![]() Genoeg gezeverd nu,terug on topic En Helga Stevens (NV-A) misbruikt haar handicap niet om politieke doeleinde hé ![]()
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 27 februari 2007 om 17:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Gouverneur
|
![]() Hoe doet zij haar job dan als parlementariër? Want daar wordt nogal wat afgeluld. Heeft zij daar dan constant een gebarentolk tot haar beschikking? Wie betaalt die tolk dan?
Wat eenn arrogantie van dat mens, met een salaris als parlementarriër nog te veel om 10Euro te willen betalen. Ik ben financieel gehandicapt en toch moest ik ook betalen
![]() |
#47 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Een toegangsprijs afhankelijk van uw inkomen, dat lijkt me fair. Enfin, afhankelijk van de prijs van de wagen waar ge mee zijt gekomen. Dat is een betere indicatie daarvan, imho.
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Parlementslid
|
![]() In de VS en Canada mogen "working dogs" altijd en overal met hun baasje gratis mee binnen. Ook op plaatsen waar honden niet toegelaten zijn en op het openbaar vervoer. Het baasje en de hond worden daar aanzien als één persoon.
![]()
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. Laatst gewijzigd door metten : 27 februari 2007 om 20:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo hoort dit ook,Toppie !!!!!!
![]() |
#50 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Vreemdeling
|
![]() Ik dacht dat gehandicapten altijd graag behandeld werden als ieder ander. Dus hebben ze toch graag een voorkeursbehandeling. Als iedere gehandicapte nu ook al een begeleider overal gratis moet kunnen meenemen is het ver gekomen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Partijlid
|
![]() De toon in deze draad is walgelijk.
Nog een geluk dat het VB tegen euthanasie is alhoewel het me niet zou verwonderen dat sommigen ook mensen met een handicap als "te verwijderen" beschouwen. Als dit het Vlaanderen is waar jullie van dromen en als jullie het eigen volk eerst zijn ... Bweeuk
![]() |
![]() |
#53 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
zij zijn gelukkig. De zorgverstrekkers denken enigzins anders. Werkdagen van 1/5, zwangerschapsverlof wanneer ze een eisprong missen. bij vastgestelde zwangerschap thuis. en dan nog eens bovenop het normale zwangerschaps verlof. BWEUK, en wie moet dat ophoesten???? En worden de gehandicapten er beter van??????????? Bweukkkkk! denk eens na. Of ga eens met de mensen preten die niet in "groeperingen' zitten. in groeperingen wordt er meestal nagedacht voor de ouders, gehandicapten, die niet tegen de stroomdurven oproeien. en U kan altijd op mijn gewoon e adres daarover een debat beginnen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Mijn dochter was 7 jaar alvorens ik wist dat ze recht had op verhhogt kindergeld. anderen weten het van de eerste dag |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ik zou nogal een monster zijn als ik niet razend ben op dat stuk onbenul. Maar het doet me niet verbitterd afgeven op de samenleving of op diegenen die het vandaag nog aandurven om een verzorgende taak uit te oefenen. En het doet me zeker niet flirten met een partij waarvan de roots in een verleden liggen waar ze mensen zoals uw kind gewoon een spuitje gaven. Nu, ik ben geen missionaris en heb noch de missie, noch de pretentie u de les te moeten lezen bij welke partij u te rade moet gaan. Maar mijn gedacht ga ik altijd zeggen. Ik kan uw ongenoegen heel goed begrijpen, heel goed. Maar mijn bweeuk is gemeend. En mijn taalgebruik? Ja, ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is zeker?
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Enfin terug on topic want in sé heeft heel deze discussie niks met het VB te maken (maar sommigen slepen dat er in elke discussie bij (geobsedeerd misschien?)). Leg mij eens uit waarom: 1. Er duizenden euro's belastinggeld verspild worden aan zo'n bagatel. 2. Het een zaaluitbater niet vrij staat om al dan niet die begeleider gratis binnen te laten, naar eigen keuze en inzicht. en ook hoe: 3. U gaat reglementeren wie er al dan niet gratis binnen mag op een evenement of tentoonstelling. Waar gaat u de grens trekken? Moet iemand potdoof zijn of volstaat erg hardhorend? Wat met blinden? Wat met rolstoelgebruikers (al gaat het om een tijdelijk ski-ongeval)? De staat heeft echt wel belangrijker dingen te doen imo dan zich bezig te gaan houden met het reglementeren van elk micro-aspect van het leven zou ik denken. Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 27 februari 2007 om 22:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Voor de rest vind ik dat - zoals zoveel dingen in de pers - dit incident zwaar over het paard getild wordt. Mijn reactie was - in duidelijk Nederlands me dunkt - ten aanzien van de stijl van de reacties in deze draad. En u zet ze verder want alles gaat ons nu opeens duizenden euro's kosten enzoverder, enzoverder ... BS!! Altijd dat gemekker, altijd dat gekak, altijd dat gezaag ... Het is mijn ding niet.
De gewone man, ALTIJD de gewone man ! Laatst gewijzigd door kunstenaar : 27 februari 2007 om 23:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Die tolk is toch aan het werken, waarom betaald hij niet de inkom om deze vervolgens in te brengen op zijn onkostennota?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 27 februari 2007 om 23:40. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Parlementslid
|
![]() Voil�*! Zo hoort het!
![]()
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. Laatst gewijzigd door metten : 28 februari 2007 om 01:40. |
![]() |
![]() |