![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ook kapotlache film trouwens
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
|
![]() Citaat:
Zelfs al moest je hoofdpijn hebben of dergelijke en het 'geneest' door het drinken van water (Dit kan. Een heel groot aantal van de hoofdpijnen wordt veroorzaakt door dehydratatie.) maakt het dat nog geen medicijn. Het is in dat geval gewoon een aanvulling van een tekort. Water is niet enkel zo gezond door het water an sich maar ook door het feit dat je met het drinken ervan essentiële mineralen binnenkrijgt. Een tekort hiervan kan ook resulteren in allerlei kwaaltjes, waardoor het drinken van water dan plots heilzaam blijkt te zijn.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 1 maart 2007 om 16:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Tiens, en ik maar denken dat iedere dokter altijd zegt dat je voldoende water moet drinken en gezond moet eten.
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Minister-President
|
![]() Nope, toch niet... ben ergens bij de redox-reacties blijven haperen (in een héél ver verleden).
Heb wel ergens spijt dat ik het later niet verder heb opgepikt... Vond dat gepriegel met lab-apparatuur best wel leuk. Enfin, alleszins bedankt voor deze alweer zéér sympathieke reactie.
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het kan natuurlijk preventief gebruikt worden, maar ook en zeer zeker als 'medicijn' .En waarom? Omdat erg veel ziektes ontstaan door uitdroging, zie hiervoor ook de site www,watercure2.org Hier staan zat verklaringen van mensen die genezen zijn enkel en alleen door het drinken van water. Als de meeste ziektes ontstaan door uitdroging, is de enige normale oplossing hydratatie.En niet medicatie! zie om het boek 'water cures, drugs kill" De rol van water is niet alleen het verwijderen van toxinen (flushen) maar water is het hoofdbestand van alle chemische reacties in het lichaam. En niet alleen een 'oplosser'. Als men 'uitdroogt' en vaak heeft men dat niet in de gaten, gaat het lichaam allerlei dingen met het lichaam doen om toch ergens wat water uit te trekken.Dit kan weer leiden tot allerlei pijnen en andere klachten. En verder is er niemand die hier aan gaat winnen, geen geld niks nada dus probeer het eens, bij uzelf of uw naasten. Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 2 maart 2007 om 08:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() en toen, toen was het stil...
Zou best leuk zijn als mensen het proberen en hier hun bevindingen neerzetten. Ik zelf ben genezen van een extreem diepe moeheid, geen spatje last meer van. Pin d'Ar |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
als je ziek bent kan je dus best je fles water eerst even knuffelen vooraleer je ze opdrinkt?
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat we het er over eens kunnen zijn dat ziektes of lichamelijke problemen die veroorzaakt worden of een gevolg zijn van een tekort aan vocht in het lichaam, opgelost kunnen worden door het innemen van water.
ge hebt dorst; ge moet drinken zo klaar als pompwater geen discussie meer valt er in deze draad eigenlijk niet te rapen
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
![]() Er is ooit een soort experiment gedaan hierin (dat gemakkelijk te herhalen is). Je maakt twee kommetjes rijst en de ene kom zend je elke dag liefde en begrip en je spreekt er lieve woorden tegen, en het andere potje spreek je toe met haat en ondankbaarheid. Dit zou het resultaat moeten zijn (na drie weken): ![]() Ik twijfel er alleszinds niet aan dat alles verbonden is en dat wij met onze gedachten onze omgeving meer beinvloeden dan dat we zelf beseffen. In mijn dagelijkse omgeving zie ik mensen dingen uitdrukken van mijn innerlijk gevoelsleven, en wellicht ook omgekeerd maar daar ben ik me minder bewust van.
Laatst gewijzigd door exodus : 5 maart 2007 om 13:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Vergeet er geen pilleke in te doen eh. Terwijl hij knuffelt.
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |