![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Moeten de E dag/dagen veralgemeend worden | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
7 | 70,00% |
Nee,kost te veel aan de werkgever |
![]() ![]() ![]() |
2 | 20,00% |
Geen idee |
![]() ![]() ![]() |
1 | 10,00% |
Aantal stemmers: 10. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zeg nu niet dat dat onmogelijk is : het is reeds gedaan & het wordt inderdaad gedaan, voortdurend. Samenwerken is geen synoniem voor uitbuiting, het gaat ook dikwijls over een win/win situatie.
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik bedoel maar dat je eigenlijk wat betreft een deel van je loon er zowieso al recht op hebt van de staat eigenlijk de staat moet daarvoor maar diegenen die een groot gedeelte van de milieugebruiksruimte in beslag nemen belasten wat dat deel betreft waar we allebei recht op hebben heb jij mij dus niks te verwijten en omgekeerd ook niet wat het deel dat je meer kost betreft ( en no offence dus maar dat doe je ) heeft niemand je idd ook iets te verwijten want daarvoor werk je je kost dus meer maar er valt je niks te verwijten maar als je mij onterecht verwijt dan ga ik jouw ook onterecht verwijten en zo zien we dan de arbeidsethos in combinatie met de belasting op arbeid zorgen voor klassentegenstelling precies wat de bedrijfwereld wil en nodig heeft om ons klein en slaafs te houden
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 4 maart 2007 om 12:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Spijtig... Laatst gewijzigd door Chipie : 4 maart 2007 om 13:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
|
![]() haha dus het enige dat ik hoef te doen om jouw ongelukkig te houden is .... NIKS ?
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
|
![]() wacht he ik ga hier ff mijn kussens wat opschudden zodat ik wat beter kan gaan hangen he
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 4 maart 2007 om 13:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
|
![]() Citaat:
de social profit sector geen onderdeel of tenminste bijverschijnsel van de globalisatie ? vroeger leerde we onze kinderen kleinschalig zelf alles wat we vonden dat ze moesten weten - wat zien we nu ? grote gebouwen met gestructureerde regels (noodzakelijk wegens de grootschaligheid - wegens het globale karakter van dergelijk instituten ! ) waar kinderen in grote groep worden geleerd maar ook opgevoed en dit volgens vooraf bepaalde patronen en normen. de ouders moeten immers in het globalisme aanwezig zijn op de globale arbeidsmarkt ( waar dezelfde patronen en normen gelden ) - de opvoeding van hun kinderen moeten ze uitbesteden - de zorg voor hun bejaarden ook. waaraan moeten ze die uitbesteden ? aah aan de social profitsector he en waar eindigd dat ? tja als ze morgen verlangen dat we ook de voortplanting opgeven ( teveel relatieproblemen immers enzo en deze zijn slecht voor de productieviteit ) - denk je dat ze daar dan geen sector van kunnen maken ? ze zijn zelfs al volop bezig daarmee als men het globaal kapitalisme zoals het nu is laat doen dan voorspel ik dat we binnen vijftig jaar zullen moeten betalen als we een scheet laten
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 4 maart 2007 om 13:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
|
![]() de staat is meer en meer aan t worden zoals de staat beschreven stond in plato s politeia
in deze staat moesten ouders hun kinderen afstaan bij de geboorte om door de staat opgevoed te worden er was in die staat ook een opgelegde polygamie mannen leefden allemaal samen in gemeenschappen en vrouwen ook mss iets voor maoisten maar geef mijn portie maar aan fikkie
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Minister
|
![]() Aah, jij denkt dus dat werklozen hele dagen op hun luie krent zitten? Ik heb geen tijd om fulltime te gaan werken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#52 |
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Minister
|
![]()
![]() |
#54 |
Minister
|
![]()
![]() |
#55 |
|
![]() wat dacht je ? dat we gingen stoppen ?
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 4 maart 2007 om 18:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() alleen ons oordeel over ons eigen beinvloed ons gevoel van eigenwaarde - niet dat van anderen
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() hoezo profiteur? Ik legde net uit dat ik mijn eigen dopgeld verdiende met te gaan werken?Dat kan je toch niet ontkennen?En een lamzak ben ik ook niet.Als ik niet werk, doe ik aan sport...om in form te blijven...om terug te kunnen gaan werken
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Dus bent U maar een halve profiteur... ![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() als ge een heel jaar werkt, geef je (minstens ) 6 maand van je werk aan de Staat af.Dus, na 6 maand werken, als ge dan stopt voor 6 maand, krijgt ge het deel dat je afgestaan hebt terug.Uw eigen, zelfverdiende geld dus.Dus, als ik van iemand profiteer...is het van mijn eigen.Logisch toch?
|
![]() |
![]() |