Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 januari 2004, 16:45   #41
Peter De Ryck
Banneling

Stuur een bericht via ICQ naar Peter De Ryck Stuur een bericht via Instant Messenger naar Peter De Ryck Stuur een bericht via MSN naar Peter De Ryck
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje
En de opbrengst van die smsjes wat gebeurt er daarmee? En het is weer zo'n actie waar je 0,50 eurocent per smsbericht moet betalen ipv 0,15 euro voor een gewoon sms bericht. Tiens, die opbrengst moet toch ergens naar toe gaan hé??? Ze zitten dan te zagen dat het allemaal zo'n geld kost etc. maar voor die smsjes mag er wel geld uitgegeven worden blijbkaar... pffffffffff.... laat die smsactie weg en hou het gewoon op de normale petitie.

Nu ik ben wel tegenstander van het migrantenstemrecht, maar die petitie tekenen, neen dat niet...En het waarom ik deze niet teken: gewoon uit mijn eigen overtuiging.
Wat gebeurt er met de inkomsten(5euro/persoon)van de Antwerpse schaduwgemeenteraad, die wordt voorgezeten door Ward Beysen denkt u
Iedere Sinjoor heeft het democratisch recht om aanwezig te zijn op deze vergadering(Antwerpse aangelegenheid), op voorwaarde dat hij deze VERPLICHTE bijdrage betaald.
Peter De Ryck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2004, 17:01   #42
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

"Peter De Ryck"

Citaat:
Geachte Fernand, is men binnen het Vlaams Blok op de hoogte van het feit, dat u zich verlaagt tot leugens en laster
Geachte Peter, ik geloof dat U dat geen bal aangaat. Dat is tussen mij en mijn partij.
U bent een buitengebonjourt lid van het Vlaams Blok. Dus zij zullen zeker geen interesse hebben in Uw uitspraken.

Citaat:
Uw houding baat uw partij niet(integendeel).
Uw hgouding heeft nog geen enkele partij gebaat!

Citaat:
Uw opmerking bevestigd eveneens uw incompetentie.
Mijn opmerkinggen bewijzen dat we van mleer op de hoogte zijn dan van de werking van onze partij

Citaat:
Ik krijg nog steeds via het secretariaat van het Liberaal Appel een e-mail, waarin de partij mij informeerd(agendapunten)en mij inviteerd om de komende schaduwgemeenteraad bij te wonen als raadslid.
Integenstelling tot uw leugens en laster werd ik niet buiten gebonjourd(schaduwgemeenteraad is niet partijgebonden )
U hebt de bons gekregen van den Ward. En nu propagandeert U vooe de Liberale allizntie

Citaat:
Een blamage voor iedere Antwerpenaar.
Ik denk eer dat U een blamage bent voor iedere Antwerpenaar.

Citaat:
Ik heb voor mijzelf besloten, dat ik geen deel meer wil uitmaken van dit circus dat wordt voorgezeten door een clown, die zijn leden gebruikt en misbruikt heeft(persoonlijke voordelen).
Ja, wanneer ge buiten vliegt kunt ge heel gemakkelijk besluiten om niet meer mee te doen he!
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2004, 17:13   #43
Peter De Ryck
Banneling

Stuur een bericht via ICQ naar Peter De Ryck Stuur een bericht via Instant Messenger naar Peter De Ryck Stuur een bericht via MSN naar Peter De Ryck
Standaard

Geachte Fernand, ik heb binnen het Vlaams Blok persoonlijk mijn lidmaatschap opgezegt, alsook binnen het Liberaal Appel(geen samenwerking met het Vlaams Blok )
U verlaagt zich weer tot leugens en laster.
Kan u dit staven aan de hand van bewijzen
Duidelijk dat u de Nederlandse taal nog steeds niet machtig bent, als bestuurslid binnen het Vlaams Blok.
Oud 18 januari 2004, 17:28   #44
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter De Ryck
Geachte Fernand, ik heb binnen het Vlaams Blok persoonlijk mijn lidmaatschap opgezegt, alsook binnen het Liberaal Appel(geen samenwerking met het Vlaams Blok )
U verlaagt zich weer tot leugens en laster.
Kan u dit staven aan de hand van bewijzen
Duidelijk dat u de Nederlandse taal nog steeds niet machtig bent, als bestuurslid binnen het Vlaams Blok.
Taal machtig of niet, U hebt het toch begrepen!
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2004, 17:42   #45
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

coming soon wordt going soon bol het af met uw leugens over de sms ja

'Geen Stemrecht Voor Vreemdelingen'!

Of sms NEEN naar 3024

www.vlaamsblok.be
www.vlaamsbelang.org
www.vbj.org
www.stopvreemdelingenstemrecht.org
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2004, 17:45   #46
Peter De Ryck
Banneling

Standaard

Heet van de naald

SMS JA NAAR 3024

Op 15 januari 2004 werd in Brussel het ‘Actiecomité tegen stemrecht voor vreemdelingen’ opgericht, onder voorzitterschap van Ward Beysen.

Voor verdere inlichtingen verwijzen wij naar de speciale website: www.stopvreemdelingenstemrecht.org

SMS JA NAAR 3024
Oud 18 januari 2004, 17:47   #47
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

De juiste informatie vindt je hier :

[size=6]'Geen Stemrecht Voor Vreemdelingen'! [/size]

[size=7]sms NEEN naar 3024 [/size]

www.vlaamsblok.be
www.vlaamsbelang.org
www.vbj.org

Voor het goede doel : Vlaanderen Veilig en Vrij
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
Oud 18 januari 2004, 17:49   #48
Peter De Ryck
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa

[size=7]sms JA naar 3024 [/size]

www.vlaamsblok.be
www.vlaamsbelang.org
www.vbj.org

Dank bij voorbaat.
Oud 18 januari 2004, 19:41   #49
johan
Provinciaal Gedeputeerde

johan's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar johan
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ieveke
In deze rubriek zie ik dikwijls de vermelding "Vlaming en fier".
Sinds het Blok bestaat als onverdraagzame vreemdelinghatende nationalistische partij ben ik als Vlaming vooral beschaamd voor mijn volksgenoten.Op haat, nijd en onverdraagzaamheid moet men niet fier zijn, integendeel...

Als Vlaming open voor de wereld (want we zijn geen eiland).
Wij uw volksgenoten zijn ook beschaamd dat U Vlaming bent.
johan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2004, 19:50   #50
johan
Provinciaal Gedeputeerde

johan's schermafbeelding

Standaard

Peter De Ryck :
Volgens wat ik op dit forum gelezen heb bent U op korte tijd lid geweest van diverse politieke partijen, waar onder Liberaal Appel.

Toch geeft U hier, bewust of onbewust, de raad om VOOR stemrecht voor Vreemdelingen te stemmen.
Terwijl U de indruk geeft tegen stemrecht te zijn.
Wat is het nu feitelijk ? Weet ge het zelf wel of ge voor of tegen zijt ?

[size=6]Wie tegen stemrecht voor vreemden is moet NEE sms'en naar 3024![/size]

4. ADVERTENTIE EN SMS-ACTIE

In zoveel mogelijk Vlaamse kranten en weekbladen zal een advertentie worden gepubliceerd waarin de bevolking wordt opgeroepen om per SMS de petitie tegen het vreemdelingenstemrecht te steunen. Via het nummer 3024 (€ 0,50 per SMS) kunnen de tegenstanders van het vreemdelingenstemrecht de petitie onderschrijven door de boodschap NEE door te SMS’en. Via een aparte centrale worden de SMS’ers geregistreerd en aan de petitie toegevoegd.
Oud 18 januari 2004, 20:10   #51
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa

[size=7]sms JA naar 3024 [/size]

www.vlaamsblok.be
www.vlaamsbelang.org
www.vbj.org

Dank bij voorbaat.
kieken Vertongen, je moet mijn post niet veranderen klein kind
Oud 18 januari 2004, 20:28   #52
Peter De Ryck
Banneling

Standaard

Heet van de naald

SMS JA NAAR 3024

Op 15 januari 2004 werd in Brussel het ‘Actiecomité tegen stemrecht voor vreemdelingen’ opgericht, onder voorzitterschap van Ward Beysen.

Voor verdere inlichtingen verwijzen wij naar de speciale website: www.stopvreemdelingenstemrecht.org

SMS JA NAAR 3024
Oud 18 januari 2004, 20:41   #53
johan
Provinciaal Gedeputeerde

johan's schermafbeelding

Standaard

Aan Peter De Ryck : Leugenachtige clown.
Denkt ge nu echt dat ge veel mensen kunt misleiden.
Gelukkig zijn de (meeste) mensen niet zo dom als jij hoopt.
Geen stemrecht voor vreemden !!
Oud 18 januari 2004, 21:41   #54
Peter De Ryck
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door johan
Aan Peter De Ryck : Leugenachtige clown.
Denkt ge nu echt dat ge veel mensen kunt misleiden.
Gelukkig zijn de (meeste) mensen niet zo dom als jij hoopt.
Geen stemrecht voor vreemden !!
U bent duidelijk een vreemde in eigen land.
U heeft een patent op de GSM-diensten
Het is ons democratisch recht om onze mening(JA) via SMS te versturen, wanneer dit comité zich verlaagt tot ondemocratische praktijken.
De meeste mensen zijn inderdaad niet dom en constateren enkel de feiten, nl.dat de tegenstanders van het vreemdelingenstemrecht slechte verliezers zijn( hier werd democratisch over gestemd,o.a.Kamer en Senaat).
Dit comité verlaagt zich enkel tot het ''niveau''van J.M.Dedecker.
Leer aanvaarden dat u heeft gespeelt, en dat u heeft verloren.
U praat over een meerderheid, daarom dat dit comité 100.000 stemmen als streefdoel heeft
Ik heb samen met veel Vlamingen medelijden met dit comité(uitgerangeerde politici, politici aan het einde van hun carriëre,uitgezonderd Filip Dewinter & Frank Vanhecke)
Oud 18 januari 2004, 22:53   #55
johan
Provinciaal Gedeputeerde

johan's schermafbeelding

Standaard

Peter De Ryck schrijft : (uitgerangeerde politici, politici aan het einde van hun carriëre,uitgezonderd Filip Dewinter & Frank Vanhecke

In hoeveel partijen zijt ge zelf al uitgerangeert ?
Wat heeft U al gedaan tegen het migrantenstemrecht ?

Voor mij zijn het politici die de moed hebben om hun overtuiging te volgen.
Indien alle rechtse krachten binnen en buiten de VLD samenwerken om de VLD onder druk te zetten om de regering te doen vallen over het migrantenstemrecht, dan zou het wel eens kunnen lukken.
Oud 18 januari 2004, 23:21   #56
Peter De Ryck
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door johan
Peter De Ryck schrijft : (uitgerangeerde politici, politici aan het einde van hun carriëre,uitgezonderd Filip Dewinter & Frank Vanhecke

In hoeveel partijen zijt ge zelf al uitgerangeert ?
Wat heeft U al gedaan tegen het migrantenstemrecht ?

Voor mij zijn het politici die de moed hebben om hun overtuiging te volgen.
Indien alle rechtse krachten binnen en buiten de VLD samenwerken om de VLD onder druk te zetten om de regering te doen vallen over het migrantenstemrecht, dan zou het wel eens kunnen lukken.
Geachte Johan, u heeft duidelijk nog steeds niet begrepen dat ik voorstander ben van het vreemdelingenstemrecht.
Ik ben officieel van twee politieke partijen lid geweest, en mogelijk binnenkort actief lid binnen een andere politieke partij(verkennend gesprek).
Ik heb binnen beide politieke partijen persoonlijk mijn lidmaatschap opgezegt, en werd nooit officieel aan de deur gezet.
Blijven dromen wat het migrantenstemrecht betreft.
Oud 18 januari 2004, 23:28   #57
Lekker Links!
Parlementslid

Lekker Links!'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Geachte Johan, u heeft duidelijk nog steeds niet begrepen dat ik voorstander ben van het vreemdelingenstemrecht.
Ik ben officieel van twee politieke partijen lid geweest, en mogelijk binnenkort actief lid binnen een andere politieke partij(verkennend gesprek).
Ik heb binnen beide politieke partijen persoonlijk mijn lidmaatschap opgezegt, en werd nooit officieel aan de deur gezet.

Ik hoop dat U niet de SP.a bedoelde met "en mogelijk.......".
Lekker Links! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2004, 23:41   #58
Peter De Ryck
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Niels!
Citaat:

Ik hoop dat U niet de SP.a bedoelde met "en mogelijk.......".
Geachte Niels, u heeft de pretentie van een Voorzitter(helaas voor u niet de politieke bagage)terwijl u gewoon een jong en naief lid bent binnen de SP.a
Oud 18 januari 2004, 23:46   #59
Lekker Links!
Parlementslid

Lekker Links!'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Geachte Niels, u heeft de pretentie van een Voorzitter(helaas voor u niet de politieke bagage)terwijl u gewoon een jong en naief lid bent binnen de SP.a

Als ik hierop eventjes mag reageren. Ik denk dat jij zeker niet het recht hebt anderen te beschuldigen van pretentie. Ik zeg gewoon mn mening en die is dat ik liever niet heb dat mensen zoals jij, die van partij naar partij hoppen in de hoop ooit eens een postje te bemachtigen, bij onze partij komt. Waarom...dat komt niet onze kwaliteit ten goede, en niet de gedrevenheid, het is enkel een aanwinst voor de oude postjespolitiek.

Ten tweede ben jij wel de allerlaatste die te oordelen heeft over mijn "politieke bagage". Dit is een forum, ik ken U niet, jij kent mij niet. Doe dus enkel uitspraken die je kan staven. Over "politieke bagage", heb jij al zeker niet het recht je mond over open te trekken, je bent zowat in alle West-Europese partijen lid geweest en in allemaal aan de deur gezet om één of andere dubieuze reden. Tijd misschien om uw "politieke bagage" eens uit te pakken en te herstrijken..........

Ben ik jong en naief? Waarschijnlijk wel maar dat is het mooie aan jong zijn. En iedereen in de politiek wordt volgens mij gedreven door een zekere naiviteit. Niets om mij dus over te schamen.

Daarenboven:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter De Rijck
Als je dit combineert met uw onderschrift blijkt uw politieke rechtlijnigheid. Bijzonder geloofwaardig......
Lekker Links! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2004, 23:50   #60
Ebbe
Burger

Ebbe's schermafbeelding

Standaard

Weet je,al dat stemmen heeft geen zin.
De vlaamse kiezer kiest alsmaar rechtser,en ziet het tegenovergestelde!
Ach ja,alles gaat toch zijn eigen weg in de geschiedenis...mijn kleinkinderen zullen de leer van allah moeten volgen
Ik hoop dat ik dat nooit hoef mee te maken!
Wees welkom vreemdeling en laat uw wetten gelden neem dit land nadat u ze verkracht hebt

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be