![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Iedere Sinjoor heeft het democratisch recht om aanwezig te zijn op deze vergadering(Antwerpse aangelegenheid), op voorwaarde dat hij deze VERPLICHTE bijdrage betaald. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||||||
Europees Commissaris
|
![]() "Peter De Ryck"
Citaat:
U bent een buitengebonjourt lid van het Vlaams Blok. Dus zij zullen zeker geen interesse hebben in Uw uitspraken. Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() Geachte Fernand, ik heb binnen het Vlaams Blok persoonlijk mijn lidmaatschap opgezegt, alsook binnen het Liberaal Appel(geen samenwerking met het Vlaams Blok
![]() U verlaagt zich weer tot leugens en laster. Kan u dit staven aan de hand van bewijzen ![]() Duidelijk dat u de Nederlandse taal nog steeds niet machtig bent, als bestuurslid binnen het Vlaams Blok. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() coming soon wordt going soon bol het af met uw leugens over de sms ja
![]() 'Geen Stemrecht Voor Vreemdelingen'! Of sms NEEN naar 3024 www.vlaamsblok.be www.vlaamsbelang.org www.vbj.org www.stopvreemdelingenstemrecht.org
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() Heet van de naald
www.stopvreemdelingenstemrecht.org ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Op 15 januari 2004 werd in Brussel het ‘Actiecomité tegen stemrecht voor vreemdelingen’ opgericht, onder voorzitterschap van Ward Beysen. Voor verdere inlichtingen verwijzen wij naar de speciale website: www.stopvreemdelingenstemrecht.org ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De juiste informatie vindt je hier :
[size=6]'Geen Stemrecht Voor Vreemdelingen'! [/size] [size=7]sms NEEN naar 3024 [/size] www.vlaamsblok.be www.vlaamsbelang.org www.vbj.org www.stopvreemdelingenstemrecht.org Voor het goede doel : Vlaanderen Veilig en Vrij ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() ![]() Volgens wat ik op dit forum gelezen heb bent U op korte tijd lid geweest van diverse politieke partijen, waar onder Liberaal Appel. Toch geeft U hier, bewust of onbewust, de raad om VOOR stemrecht voor Vreemdelingen te stemmen. Terwijl U de indruk geeft tegen stemrecht te zijn. Wat is het nu feitelijk ? Weet ge het zelf wel of ge voor of tegen zijt ? [size=6]Wie tegen stemrecht voor vreemden is moet NEE sms'en naar 3024![/size] 4. ADVERTENTIE EN SMS-ACTIE In zoveel mogelijk Vlaamse kranten en weekbladen zal een advertentie worden gepubliceerd waarin de bevolking wordt opgeroepen om per SMS de petitie tegen het vreemdelingenstemrecht te steunen. Via het nummer 3024 (€ 0,50 per SMS) kunnen de tegenstanders van het vreemdelingenstemrecht de petitie onderschrijven door de boodschap NEE door te SMS’en. Via een aparte centrale worden de SMS’ers geregistreerd en aan de petitie toegevoegd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() Heet van de naald
www.stopvreemdelingenstemrecht.org ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Op 15 januari 2004 werd in Brussel het ‘Actiecomité tegen stemrecht voor vreemdelingen’ opgericht, onder voorzitterschap van Ward Beysen. Voor verdere inlichtingen verwijzen wij naar de speciale website: www.stopvreemdelingenstemrecht.org ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Aan Peter De Ryck : Leugenachtige clown.
Denkt ge nu echt dat ge veel mensen kunt misleiden. Gelukkig zijn de (meeste) mensen niet zo dom als jij hoopt. Geen stemrecht voor vreemden !! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() U heeft een patent op de GSM-diensten ![]() Het is ons democratisch recht om onze mening(JA) via SMS te versturen, wanneer dit comité zich verlaagt tot ondemocratische praktijken. De meeste mensen zijn inderdaad niet dom en constateren enkel de feiten, nl.dat de tegenstanders van het vreemdelingenstemrecht slechte verliezers zijn( hier werd democratisch over gestemd,o.a.Kamer en Senaat). Dit comité verlaagt zich enkel tot het ''niveau''van J.M.Dedecker. Leer aanvaarden dat u heeft gespeelt, en dat u heeft verloren. U praat over een meerderheid, daarom dat dit comité 100.000 stemmen als streefdoel heeft ![]() ![]() Ik heb samen met veel Vlamingen medelijden met dit comité(uitgerangeerde politici, politici aan het einde van hun carriëre,uitgezonderd Filip Dewinter & Frank Vanhecke) ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Peter De Ryck schrijft : (uitgerangeerde politici, politici aan het einde van hun carriëre,uitgezonderd Filip Dewinter & Frank Vanhecke
In hoeveel partijen zijt ge zelf al uitgerangeert ? Wat heeft U al gedaan tegen het migrantenstemrecht ? Voor mij zijn het politici die de moed hebben om hun overtuiging te volgen. Indien alle rechtse krachten binnen en buiten de VLD samenwerken om de VLD onder druk te zetten om de regering te doen vallen over het migrantenstemrecht, dan zou het wel eens kunnen lukken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben officieel van twee politieke partijen lid geweest, en mogelijk binnenkort actief lid binnen een andere politieke partij(verkennend gesprek). Ik heb binnen beide politieke partijen persoonlijk mijn lidmaatschap opgezegt, en werd nooit officieel aan de deur gezet. ![]() Blijven dromen wat het migrantenstemrecht betreft. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik hoop dat U niet de SP.a bedoelde met "en mogelijk.......". ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Als ik hierop eventjes mag reageren. Ik denk dat jij zeker niet het recht hebt anderen te beschuldigen van pretentie. Ik zeg gewoon mn mening en die is dat ik liever niet heb dat mensen zoals jij, die van partij naar partij hoppen in de hoop ooit eens een postje te bemachtigen, bij onze partij komt. Waarom...dat komt niet onze kwaliteit ten goede, en niet de gedrevenheid, het is enkel een aanwinst voor de oude postjespolitiek. Ten tweede ben jij wel de allerlaatste die te oordelen heeft over mijn "politieke bagage". Dit is een forum, ik ken U niet, jij kent mij niet. Doe dus enkel uitspraken die je kan staven. Over "politieke bagage", heb jij al zeker niet het recht je mond over open te trekken, je bent zowat in alle West-Europese partijen lid geweest en in allemaal aan de deur gezet om één of andere dubieuze reden. Tijd misschien om uw "politieke bagage" eens uit te pakken en te herstrijken.......... Ben ik jong en naief? Waarschijnlijk wel maar dat is het mooie aan jong zijn. En iedereen in de politiek wordt volgens mij gedreven door een zekere naiviteit. Niets om mij dus over te schamen. Daarenboven: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Burger
|
![]() Weet je,al dat stemmen heeft geen zin.
De vlaamse kiezer kiest alsmaar rechtser,en ziet het tegenovergestelde! Ach ja,alles gaat toch zijn eigen weg in de geschiedenis...mijn kleinkinderen zullen de leer van allah moeten volgen ![]() Ik hoop dat ik dat nooit hoef mee te maken! Wees welkom vreemdeling ![]() ![]() ![]()