![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Spirit: Zielig? | |||
geen mening |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,52% |
Ja |
![]() ![]() ![]() |
45 | 68,18% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
14 | 21,21% |
Wie denkt u wel dat u bent, ik heb een partijkaart van Spirit! |
![]() ![]() ![]() |
6 | 9,09% |
Aantal stemmers: 66. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Partijlid
|
![]() Wij hebben voor verschillende redenen de mensen die nu N-VA zijn verlaten omdat onze mening op BEPAALDE PUNTEN te hard verschilden. Niet om ons te ontbinden. Dan waren we er gewoon uitgestapt.
Ik vind deze stellingen nogal laag voor op een forum waar 99% geen zever zijn. Laat het me nu voor eens en altijd zeggen, het kartel is op basis van BEPAALDE PUNTEN, we laten ons Vlaams Nationalisme niet varen door met een Belgistische partij KARTEL te vormen (<=>fusie). Je kan gerust Vlaams zijn en met een Belgisistische partij samenwerken rond sociale theama's. Ik krijg de indruk dat de N-VA maar 1 thema heeft, en dat is het Vlaams Nationalisme. Bewijs alsjeblieft het tegendeel! |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Gouverneur
|
![]() De N-VA vertrekt vanuit één thema: de Vlaamse Onafhankelijkheid.
Bourgeois wilde in de VU radicaal ervoor gaan. Maar enkelen protesteerden. Al zij die nu niet in de N-VA zitten. Voor hen was Vlaanderen niet het belangrijkste punt. Nu zitten die mensen overal. U zegt dat u uw Vlaams-nationalisme niet laat varen. Maar de partij waar het Vlaamse belang op nummer één staat beschimp je wel. Kijk maar eens naar de uitlatingen van Spiritist Hugo Schilz!!! Volgens mij heeft Spirit zich daar nog niet van gedistantieerd. BEWIJS MIJ OOK HET TEGENDEEL A.U.B.
![]() |
#43 |
Partijlid
|
![]() Ik heb er al van gehoord, maar niet gelezen. Het is dus niet aan mij om te oordelen over de uitlatingen van Hugo Schilz of iemand anders.
Ik zal ze een dezer dagen eens opzoeken en dan mijn mening geven, ik hou je dit tegoed. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Gouverneur
|
![]() Het was een artikel uit De Standaard, als ik mij niet vergis...
![]() |
#45 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Moest spirit niet bij de sp.a zijn samengegaan zou ik spirit niet zielig noemen en ze nog een vrij goede partij vinden ook! Bert Anciaux is naar mijn weten cristlijk, zodus voor mij is dat al een goed puntje voor! Alleen kan Bert niet aan politiek doen! Spijtig voor hem dus! Spirit maakt dus ook een goede scheiding tussen kerk en staat! Wat ik ook niet helemaal af keur! En bovenop ze WAREN Vlaams! Door hun kartel met sp.a zijn ze dat al lang niet meer! Thomas |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Partijlid
|
![]() Thomas
Als ik erop mag wijzen dat kartel met de SPa geen fusie is, we werken enkel samen op de punten die we gemeenschappelijk hebben.? De andere, zoals Vlaanderen, werken we niet samen, maar behouden we onze eigenheid. Het is jammer, maar de verkiezingsdrempel dwingt ons te zoeken naar oplossingen waarin we politiek nog iets te zeggen hebben. In dit geval is het nu een kartel. Maar je gaat me toch niet zeggen dat je heel SPIRIT opgeeft, enkel en alleen omdat kartel? |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
SPIRIT heeft momenteel ook niet echt zo goede kopstukken, ik weet niet wat ik van Els Van Weert moet verwachten en Bert heeft teveel stoten uitgheaald! Mevrouw Van Weert zie ik misschien nog iets worden, maar dan wel zonder de sp.a! Ik versta het dat de kiesdrempel jullie dwingt! Maar je bent een deel van je Vlaamse punten verloren daardoor! En leiderschap... Ik geef SPIRIT nog altijd niet op ![]() Thomas |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Spirit: een schande is het, niet alleen voor alles/allen wat/wie zich Vlaams-nationaal noemt/noemen; maar gewoon voor het begrip partij op zich en voor de politiek in het algemeen!
Als bleiten alleen al voldoende is om een partij op te richten, waar gaan we dan naartoe? Hopelijk niet naar een onafhankelijk Vlaanderen!
![]() |
#49 |
Gouverneur
|
![]() Met hen zal het alleszins niet lukken. Ik geef je voor één keer gelijk, Moi!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Partijlid
|
![]() Als er hier enen is die bleit, dan ben jij het wel Moi.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Gouverneur
|
![]() Maar deze keer niet hoor, MrO!!!
Hij spreekt de waarheid, en alleen de waarheid! |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Partijlid
|
![]() bertansjo is lid van spirit, bert is niet spirit en spirit is bert niet
want daar stuur je op aan jullie staren je juist blind op bert en op het kartel ik staar me ook niet blind op 1 of 2 bepaalde punten van andere partijen en zaag er bijgevolg heel de tijd over |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Gouverneur
|
![]() Nee, Bert is spirit niet. Wel een belangrijk deel. Net zoals Schilz ook een deel is van spirit.
Schamen zou ik me. Dood schamen!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Partijlid
|
![]() je hebt me bijna zover gekregen om te begin smijten met pijnlijke waarheden over de N-VA
maar ik ga dat niet doen dat is NIET aan politiek doen |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Gouverneur
|
![]() Och, maar je doet maar hoor! Dit is hier een forum. Hier discussieert men over politiek, men doet er niet aan.
Ik sta er voor open, laat maar komen!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ik ben anders wel van plan om de idieën die ik hier opdoe te gebruiken in de actieve politiek. En aan politiek doen is een volledige levensstijl, een houding. Niet iets dat je op de ene plek wel doet en de andere niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Gouverneur
|
![]() Je bent hier nog niet lang en dat is er aan te zien ook!
Politiek doe je overal? Wat moet dat aangenaam zijn voor uw vrienden zeg! Nee, nogmaals, hier discussieert men over politiek en ventileert men politieke gedachten. Men stelt aan de kaak wat er volgens hen mis is aan die of die partij. Zielig? Als u dat vindt, uw recht. Maar weinigen zullen u hier steunen. U wordt een eenzaat, makker.... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Partijlid
|
![]() Ooit gedacht aan het positeive zoeken in partijen (andere dan je eigen)?
Het kan geestensverruimend werken. En mijn vrienden appreciëren me voor de eerlijkheid en de eenduidigheid dat ik on mijn leven voer. Ik zeg niet niet dat je overal moet beginnen over je standpunten. Maar je moet niet op de ene plaats het een vertellen en dan een andere, waar je toch 'anoniem' bent iets anders. Veel weerstand had ik wel verwacht ![]() Maar eenzaat word ik nooit ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Gouverneur
|
![]() Maar ik verander ook niet van mening hoor. Nochtans babbel ik niet voortdurend over politiek!!!
![]() |
#60 |
Vreemdeling
|
![]() ![]() onze groep doet zowel duidelijke acties met uiterlijke kenmerken zoals belgische vlaggen, als undercover operaties zoals infiltreren en saboteren van organisatie van bepaalde evenementen. het klinkt allemaal groots opgezet maar dat is het niet, het is ook niet illegaal en zeker niet gewelddadig, maar ik wil tonen dat ook wij er zijn. we hoeven niet met veel te zijn maar onvoorwaardelijke steun is zeker een MUST. contact me via email voor ideen of reacties. Ik ben 22, militair en Belg. Who joins?? X
ik walg van die vlaamsche kenmerken, bvb bij bijeenkomst op 11 juli: afschuwelijke vlaggen, degoutante wrede koppen, lelijke kleren, totaal passe, echte burgerlijke families me meerdere kinderen en flauwe optredens van marginale artiesten hahahahahhhaahahhahaaahahahaahahahhaha wa een lelijk volk, gelukkig ben ik BELG en een actieve flamingantenhater maar heel lief zene X |
![]() |
![]() |