![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
|
![]() LPF is voornamelijk aan onorde/wanorde/intern gekrakeel ten onder gegaan; had ook veel avonturiers binnengelaten en vermoedelijk ook infiltranten die de bedoeling hadden de partij van het toneel te laten verdwijnen.
Wilders is voorzichter en neemt zich waar nodig ook meer tijd.
![]() |
#43 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
|
![]() Citaat:
Twee: Zeggen dat je niets met extreem rechts te maken wilt hebben maar je medewerker wel handtekeningen laten werven bij NVU, CP'86 en Stormfront... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
|
![]() Citaat:
De lotgevallen van de partij toen, doen mij geloven dat hier waarheid in zit.
![]() |
![]() |
#47 | |
|
![]() Citaat:
Ik weet niet of er achterhaald is wie precies die bedenkelijke wervingen op touw had gezet. Ik denk dat het waar is dat Wilders niet met racisten en geweldplegers wil samengaan.
![]() |
![]() |
#48 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
http://www.nrc.nl/binnenland/article...reem-rechts_in Graus, zo'n stagiere, het risico van Winnie de Jongs en Ferry Hoogendijks is evident. Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 8 maart 2007 om 19:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
Alleen lijkt Hr Wilders mij iets minder argeloos dan bijvoorbeeld de Fortuynisten van toen en nog minder, geneigd om 2x in hetzelfde te trappen. Evengoed lijkt het mij hondsmoeilijk om met een nieuwe, voorzichtig uitgedrukt minder conventionele opstart, je 100% te beveiligen tegen een instroom van lucide gekken die zich 100% inleven in hun eigen toneelspel. Zulk kaliber gelooft namelijk vast in de eigen leugens en kan daardoor, totdat de bom barst, uiterst overtuigend overkomen. Slipt er maar zo ééntje tussendoor dan kan die aanzienlijke schade aanrichten. Dit gebeurt echt niet alleen in de politiek, ook jonge startende ondernemers en kleine zelfstandigen vallen nogal eens aan zoiets ten prooi.
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
Ik weet niet of Wilders extreem links, midden of rechts is. Het kan me ook niet schelen. Na het debat van vandaag is het duidelijk dat Wilders een samengaan IS van racisme en (verbaal) geweld. Wat een ongelooflijke botte lul. En kom niet meer met het verhaaltje af dat hij mensen niet persoonlijk aanvalt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En hij leeft onder politiebescherming net omwille van die andere politici die willen dat er meer moslimfundi's binnen komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
Dit muisje krijgt nog een staartje, de poco's kunnen nu hooguit "iets" nog redden door alle Autochtone Nederlanders, in navolging van Belgisch voorbeeld, meerpassigheid toe te staan. Woutertje Bos krijgt NIETS klaar met Marokko en Turkije, ze lachen hem finaal uit. Jij lijkt me ook al besmet, want kennelijk vind jij dingen die geen donder met "ras" te maken hebben, toch "racisme". Een kwartje per bos is een te lage prijs om Nederlanders tegen te verpatsen; "weg met ons".
![]() |
![]() |
#54 | |
|
![]() Citaat:
Wilders is een clown en ik vergeef het hem niet dat hij het debat zo persoonlijk maakt en daar zichtbaar van geniet. Arib vecht al 20 jaar voor emancipatie en integratie van moslimvrouwen. Hij heeft het dus net tegen de verkeerde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
|
![]() Toch, als ik een paspoort extra krijg dan ben ik Nederlander-af.
![]() |
#56 | ||
|
![]() Citaat:
De PVV stond helemaal alleen met zijn 'moties'. En ik ken een aantal Wilders-stemmers die vonden dat hij onbeschoft was en veel te ver ging. Wilders moest trouwens toegeven dat Mevr. Arib geen enkele regel had geschonden. Citaat:
Ik wil geen andere regels voor turkse of marokkaanse nederlanders. Wilders wel. Maar niet voor duitse, hongaarse of engelse nederlanders. Hoe noem je dat? Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 10 maart 2007 om 02:02. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() Andersom: juist de (gedoog)regels voor Turken en Marokkanen wijken af en jij wilt dat zo houden.
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
Maar als Wilders het wel goed vindt dat Van Baalen voor de Taiwanese regering werkt (autochtoon) en het goed vindt dat mevrouw Bohler in de eerste kamer komt (geboren duitse) maar niet akkoord gaat met mevr. Arib deugt er iets niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
Als ik een extra paspoort bemachtig dan ben ik terstond vervallen van mijn Nederlanderschap.
![]() |
![]() |
#60 |
|
![]() |
![]() |
![]() |