![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#42 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De grens is daar al afgetekend met blauwe lijnen op het wegdek. Heb ik zelf gezien toen ik daar eens geweest ben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
|
![]() Niet als ik in Baarle zit hè. (Reizen lijkt me een stukkie korter vanuit het Brabantse land)
Over 11-jarige dochters die meekomen: mooi, ben ik in ieder geval niet de jongste, met wel bijna 9 jaar voorsprong. ![]()
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da's bij mij om de hoek!
![]()
![]() |
#47 |
|
![]() Ja, dat weet ik...
(Nou ja, om de hoek, met de fiets is het toch nog op "zucht, moet er weer heen"-afstand hoor...)
![]() |
![]() |
#48 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wil graag komen die 28ste, als ik asjeblief met iemand kan meerijden of als de adressen, uren &c nog eens duidelijk neergepend worden, want met die twee onderwerpen volledig te lezen werd ik niet veel wijzer.
![]() |
![]() |
#50 |
|
![]() Ik dacht dat jij een voorstander was van stadstaten? Mooi dat je ook komt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben vooral een voorstander van alles wat ik leuk vind.
Een onafhankelijk Vlaanderen, een stadstaat, een confederatie, een orangistische Nederlanden - ze kunnen me allemaal bekoren.
![]() |
![]() |
#52 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
|
![]() Ervan uitgaand dat vervoersproblemen onderling kunnen worden opgelost is dit nu de tussenstand:
Toegezegd om te komen op 28 april in Baarle: 1Handclapping Heftruck Baarle Tantist Dimitri Bovenbuur Robert T Breda (?) Hertog van Gelre Steven nr. 1 djimi Dr. Strangelove Derk de Tweede (met elfjarige dochter) Lombas Hoogstwaarschijnlijk (toezegging onder voorbehoud): BigF Weezer Misschien (denkt er nog over): Stef Leeuwenhart Evilbu Zeno Gregske Stand.nl-forumdeelnemers Cunning Linquist Afgezegd: Kim Locatie: Baarle (Hertog en Nassau), exacte plaats nog niet bekend. Waarschijnlijk komt gregske (inwoner van Baarle) met een voorstel. Zo niet, bepalen we zelf een café. (baarle is er al aardige tegengekomen op internet) Tijdstip: Nog niet exact bepaald. Hangt van de agenda af. Waarschijnlijk vanaf 14.00 uur 's middags. Agenda (voorstel): 1. Kennismaking. Iedereen stelt zichzelf kort voor; 2. Verkiezen van voorzitter en notulist van de dag; 3. Inleiding: De Verenigde Nederlanden vanuit belgisch cq vlaams perspectief - (Wie voelt zich geroepen?); 4. Inleiding: De Verenigde Nederlanden vanuit nederlands perspectief - (Wie voelt zich geroepen?); 5. Bepaling (eind)doel en eventuele tussendoelen; 6. Inventarisatie problemen of obstakels op weg naar (eind)doel; 7. Bepaling gemeenschappelijke strategie. Bovenstaande is een voorstel. Voel je vrij om erop te schieten. Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 13 maart 2007 om 18:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
|
![]() Als die confederatie een feit is kunnen de twee Baarles probleemloos samengevoegd worden. Wel zo praktisch. In ruil kan Castelre bij de gemeente Hoogstraten gevoegd worden. Als de bewoners dat willen uiteraard.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
|
![]() Baarle zal altijd herinnerd worden aan het Verdrag van Baarle, waarin na bijna twee eeuwen de hereniging van de Nederlanden werd bezegeld. Daar mag je best een monument voor plaatsen. Maar het chaotische grensverloop is dan niet meer nodig en uit oogpunt van efficiëntie ook niet gewenst.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() O, maar Gelre, waar woon jij dan nu?
Moet misschien dat weekend toch maar naar huis gaan en met iemand meerijden, als er toch zoveel mensen om de hoek wonen... Citaat:
![]()
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 13 maart 2007 om 18:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |