![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| nl.politiek Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep nl.politiek. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 |
|
|
On 17 Mar 2007 02:31:53 -0700, "Onder het plaveisel het moeras"
<[email protected]> wrote: >On 17 mrt, 10:28, Sjoerd Bakker <[email protected]> wrote: >> On 17 Mar 2007 02:24:51 -0700, "Onder het plaveisel het moeras" >> >> <[email protected]> wrote: >> >On 17 mrt, 09:19, Sjoerd Bakker <[email protected]> wrote: >> >> Een verslag dat denk ik een heel goed beeld geeft van wat er in veel >> >> Nederlandse wijken speelt. Er bestaat in Nederland een gigantische >> >> kloof tussen Nederlanders en allochtonen. Die zal altijd blijven >> >> bestaan; hoe goed politici ook hun best doen om die weg te redeneren. >> >> Ik vind dat Ondiepers het recht hebben om in hun eigen wijken, met hun >> >> eigen mensen, te leven. >> >> >Toen ze jou uit Dieze Oost weg wilden hebben was de wereld te klein. >> >> Ruiten ingooien is gewoon strafbaar, maar met mij valt over zulk soort >> dingen best te praten. > >*proest* > >Dieze Oost is nu net een voorbeeld hoe het zou gaan als jouw plannen >doorgang vinden. Nee, want ruiten ingooien is heel iets anders dan praten. > > >>Ik vind sowieso dat mensen veel meer zelf moeten kunnen bepalen waar >ze wonen, > >Dat kunnen de meeste mensen ook. Leugenkoek. Ik heb *nix* te zeggen over wie er naast mij komt wonen. Je denkt toch niet dat ik uit vrije wil met asociale, onbeschofte, onbenullige, stugge, botte Zwollenaren zou gaan wonen?! Ik word door de gemeenschap *gedwongen* om hier te wonen. Kut boerenvolk. > >> en ben voor ballotage voor een groot deel van het woningbestand. > >Dan loop jij een goede kans om een kartonnen doos als woning te >krijgen. Leugenkoek. -- ________________________________________ Sjoerd Bakker ________________________________________ |
|
|
#42 |
|
|
Sjoerd Bakker wrote: > Leugenkoek. Ik heb *nix* te zeggen over wie er naast mij komt wonen. Maar goed dat je buren dat niet bij jou hebben mogen doen. Had je nu nog geen huur woning gehad. > Je denkt toch niet dat ik uit vrije wil met asociale, onbeschofte, > onbenullige, stugge, botte Zwollenaren zou gaan wonen?! Ik word door > de gemeenschap *gedongen* om hier te wonen. Nee hoor, u heeft die keuze gemaakt, als je er niet had willen wonen, had je de huurovereenkomst niet moeten ondertekenen. Kut boerenvolk. Spoor je wel, pak je spullen en vertrek uit dit klote land. Wat doe je hier nog. Ga iets ondernemen, en loop hier niet te stoken en te zeiken. |
|
|
#43 |
|
|
On 17 mrt, 09:19, Sjoerd Bakker <[email protected]> wrote:
> Een verslag dat denk ik een heel goed beeld geeft van wat er in veel > Nederlandse wijken speelt. Er bestaat in Nederland een gigantische > kloof tussen Nederlanders en allochtonen. Die zal altijd blijven > bestaan; hoe goed politici ook hun best doen om die weg te redeneren. > Ik vind dat Ondiepers het recht hebben om in hun eigen wijken, met hun > eigen mensen, te leven. De cultuurrelativistische bevolkingspolitiek > van de laatste decennia valt te vergelijken met de nazistische > rassendoctrine in omgekeerde context. De kabinetten van de laatste > vijftig jaar zijn schuldig aan genocide op het Nederlandse ras . > > zaterdag 17 maart 2007 > Bron: Ad.nl > > De Ondieper is altijd de gebeten hond > Door NILS DE KRUIJFF BRAM LOGGER > > UTRECHT - Ze zijn het zat, de Ondiepers. De hekken om hun wijk en de > hele week cameraploegen en journalisten op zoek naar spannende > beelden. ,,Iedereen heeft opeens een mening over Ondiep,'' moppert > Jerry Weldam, geboren en getogen Ondieper. Zelfs Freek de Jonge laat > op televisie bij Pauw en Witteman zijn licht schijnen over de wijk > waar Nederland een week eerder nog nooit van had gehoord. ,,Laat Freek > de Jonge met zijn miljoenensalaris nou eens een half jaartje in Ondiep > komen wonen. Dan weet ie meteen waarover hij praat. Net als al die > politici. De enige die het snapt, is Hans Spekman. Die weet wat er > leeft in volksbuurten, maar die komt er zelf ook vandaan. Dat > waarderen de mensen hier.'' > > Jerry Weldam (36) was een maatje van de doodgeschoten Rinie Mulder. > ,,Rinie kwam vaak even een bakkie doen op mijn werk en hij was altijd > bij DHC, de fusieclub ontstaan uit DOS en Holland. Weldam is een > bekende naam in Ondiep. Generaties lang wonen ze er al. Net als de > families Steiger, Mom en Sneijder (de familie van voetballer Wesley > Sneijder) zijn ze verweven met Ondiep. Jerry Weldam groeide op aan de > Omloop. Het was de tijd dat uit alle brievenbussen nog touwtjes > bungelden. De tijd ook dat je als kind luisterde naar Ome Gijs als die > zei dat je uit zijn tuin moest blijven. Die tijd is lang voorbij in > Ondiep, signaleert Jerry Weldam. ,,De hangjongeren hebben geen respect > meer voor oudere mensen,'' valt zijn vader bij. Jerry: ,,Het > interesseert ze ook geen bal als ze een boete krijgen van 30 euro voor > samenscholen. De volgende dag komen ze weer.'' > > Op de doodsoorzaak van Rinie Mulder willen ze liever niet ingaan, maar > het is een feit dat Mulder zich ook al tijden stoorde aan rondhangende > jongeren. Mulder was niet de enige Ondieper die met frustaties > rondliep. Veel Ondiepers voelen zich structureel tekort gedaan, > betogen de Weldams. ,,Mitros belooft renovatie van de huizen, maar er > gebeurt niets. Dat maakt de mensen boos. Het feit dat ze hier een > moskee bouwen en niet bij het Wilhelminapark, daar kunnen ze pissig om > worden. Een club als Kampong waar ze de kunstgrasvelden niet kunnen > tellen, terwijl bij DHC in Ondiep de aanleg wordt uitgesteld. Dat > soort zaken maakt de Ondieper boos. Dan steekt het altijd sluimerende > underdoggevoel van de Ondieper de kop weer op. En daarbij: Ondiepers > zijn emotionele mensen. Die hebben het hart op de tong.'' > > Slager De Groot weet het als geen ander. De winkel zit sinds 1922 om > de hoek op de Boerhaavelaan en heeft de functie van het vaak gesloten > buurthuis van Ondiep deels overgenomen. ,,Ik hoor alles wat er leeft > in het wijk,'' zegt Ries de Groot, die de zaak vijftien jaar geleden > overnam van zijn vader. ,,Mensen hebben het gevoel dat ze > achtergesteld worden. Neem nou zo'n voorvalletje van twee, drie jaar > terug. Een eengezinswoning hier in de straat kwam vrij. Een Nederlands > gezin - man, vrouw en twee kinderen - wilde het graag hebben. Van > Mitros kregen ze te horen dat het huis te groot voor ze was. > Vervolgens zet de corporatie er een alleenstaande allochtone man in. > Niet dat er met die man iets mis is. Wat de mensen irriteert is dat > zo'n buitenlander wordt voorgetrokken. Ze voelen zich achtergesteld > als autochtone bewoners. Het is hun wijk niet meer.'' > > Nog zoiets dat steekt. De politie rolde tientallen thuistelers op in > Ondiep. Weldam: ,,Dat is op zich logisch, want hennepteelt mag niet.'' > Maar dat ze dan een huisvrouwtje uit de Elsstraat uit haar woning > zetten, dat gaat Jerry Weldam weer te ver. ,,Als meneer Van der Hoeven > van Ahold de boel voor tientallen miljoenen beduvelt en geld steelt > van zijn eigen klanten, dan krijgt die meneer een lullig taakstrafje, > terwijl het huisvrouwtje uit Ondiep, dat voor een paar centen bijklust > - luister goed: ik praat het niet goed - op straat belandt. Zo'n > vrouwtje vangen we dan zelf even op. Maar om zulke zaken kunnen we ons > erg kwaad > > -- > ________________________________________ > Sjoerd Bakker > ________________________________________ Sjoerd je blijft vooruitgaan vergleken met wat jaren terug. |
|
|
#44 |
|
|
On 17 mrt, 10:53, kletskous <water@putje> wrote:
> Sjoerd Bakker wrote: > > Leugenkoek. Ik heb *nix* te zeggen over wie er naast mij komt wonen. > > Maar goed dat je buren dat niet bij jou hebben mogen doen. > Had je nu nog geen huur woning gehad. > > > Je denkt toch niet dat ik uit vrije wil met asociale, onbeschofte, > > onbenullige, stugge, botte Zwollenaren zou gaan wonen?! Ik word door > > de gemeenschap *gedongen* om hier te wonen. > > Nee hoor, u heeft die keuze gemaakt, als je er niet had willen wonen, > had je de huurovereenkomst niet moeten ondertekenen. > > Kut boerenvolk. > > Spoor je wel, pak je spullen en vertrek uit dit klote land. > Wat doe je hier nog. > Ga iets ondernemen, en loop hier niet te stoken en te zeiken. U doet uw naam alle eer aan! |
|
|
#45 |
|
|
On Sat, 17 Mar 2007 10:25:23 +0100, "Shaggy!" <[email protected]>
wrote: >"Sjoerd Bakker" <[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected].. . >Wanneer ik door de volksbuurt >rijd waar ik ben opgegroied zie ik alleen maar hordes Marokkaantjes in de >rondte rennen. Er is geen blanke meer te bekennen. Soms zie ik een paar >bejaarde die-hards die zich niet uit hun huisje hebben laten verjagen door >de Allo-invasie angstig over straat schuifelen, gehoond en beschimpt door >Marokkaantjes van 10/12 jaar. En dat maakt me triest. Ja, dat is erg triest. Ik zie het gewoon zo dat dit land aan de buitenlanders wordt uitgeleverd; dat kun je toch moeilijk anders dan landverraad noemen. Het ergste is dat de bevolking *niets* wordt gevraagd; je moet gewoon maar slikken wat de politiek je opdringt. Men is in Nederland met *collectieven* in plaats van *individuele* *mensen* bezig; dat zit gewoon tegen het middeleeuwse aan. Een *achterlijk* land is dit geworden. -- ________________________________________ Sjoerd Bakker ________________________________________ |
|
|
#46 |
|
|
Meninkje wrote: > On 17 mrt, 10:53, kletskous <water@putje> wrote: > >>Sjoerd Bakker wrote: >> >>>Leugenkoek. Ik heb *nix* te zeggen over wie er naast mij komt wonen. >> >>Maar goed dat je buren dat niet bij jou hebben mogen doen. >>Had je nu nog geen huur woning gehad. >> >> >>>Je denkt toch niet dat ik uit vrije wil met asociale, onbeschofte, >>>onbenullige, stugge, botte Zwollenaren zou gaan wonen?! Ik word door >>>de gemeenschap *gedongen* om hier te wonen. >> >>Nee hoor, u heeft die keuze gemaakt, als je er niet had willen wonen, >>had je de huurovereenkomst niet moeten ondertekenen. >> >> Kut boerenvolk. >> >>Spoor je wel, pak je spullen en vertrek uit dit klote land. >>Wat doe je hier nog. >>Ga iets ondernemen, en loop hier niet te stoken en te zeiken. > > > U doet uw naam alle eer aan! > Ja, leuk hè. (Gaat niet om mijn nick) |
|
|
#47 |
|
|
Sjoerd Bakker wrote: > On Sat, 17 Mar 2007 10:25:23 +0100, "Shaggy!" <[email protected]> > wrote: > > >>"Sjoerd Bakker" <[email protected]> schreef in bericht >>news:[email protected]. .. > > >>Wanneer ik door de volksbuurt >>rijd waar ik ben opgegroied zie ik alleen maar hordes Marokkaantjes in de >>rondte rennen. Er is geen blanke meer te bekennen. Soms zie ik een paar >>bejaarde die-hards die zich niet uit hun huisje hebben laten verjagen door >>de Allo-invasie angstig over straat schuifelen, gehoond en beschimpt door >>Marokkaantjes van 10/12 jaar. En dat maakt me triest. > > > Ja, dat is erg triest. Ik zie het gewoon zo dat dit land aan de > buitenlanders wordt uitgeleverd; dat kun je toch moeilijk anders dan > landverraad noemen. Het ergste is dat de bevolking *niets* wordt > gevraagd; je moet gewoon maar slikken wat de politiek je opdringt. Men > is in Nederland met *collectieven* in plaats van *individuele* > *mensen* bezig; dat zit gewoon tegen het middeleeuwse aan. Een > *achterlijk* land is dit geworden. > Waarom woon je hier nog, ik zou hier niet willen wonen, of het moet zo zijn dat ik maar weinig hoef te doen om aan geld te kunnen komen, en daardoor dus eigenlijk gratis woon. |
|
|
#48 |
|
|
On Sat, 17 Mar 2007 11:07:35 +0100, kletskous <water@putje> wrote:
> > >Sjoerd Bakker wrote: > >> On Sat, 17 Mar 2007 10:25:23 +0100, "Shaggy!" <[email protected]> >> wrote: >> >> >>>"Sjoerd Bakker" <[email protected]> schreef in bericht >>>news:[email protected] ... >> >> >>>Wanneer ik door de volksbuurt >>>rijd waar ik ben opgegroied zie ik alleen maar hordes Marokkaantjes in de >>>rondte rennen. Er is geen blanke meer te bekennen. Soms zie ik een paar >>>bejaarde die-hards die zich niet uit hun huisje hebben laten verjagen door >>>de Allo-invasie angstig over straat schuifelen, gehoond en beschimpt door >>>Marokkaantjes van 10/12 jaar. En dat maakt me triest. >> >> >> Ja, dat is erg triest. Ik zie het gewoon zo dat dit land aan de >> buitenlanders wordt uitgeleverd; dat kun je toch moeilijk anders dan >> landverraad noemen. Het ergste is dat de bevolking *niets* wordt >> gevraagd; je moet gewoon maar slikken wat de politiek je opdringt. Men >> is in Nederland met *collectieven* in plaats van *individuele* >> *mensen* bezig; dat zit gewoon tegen het middeleeuwse aan. Een >> *achterlijk* land is dit geworden. >> > >Waarom woon je hier nog, ik zou hier niet willen wonen, of het moet zo >zijn dat ik maar weinig hoef te doen om aan geld te kunnen komen, en >daardoor dus eigenlijk gratis woon. Als ik in een land zou kunnen wonen waar ik makkelijker aan de bak kwam, zou ik misschien morgen al zijn vertrokken. In een normaal land zouden mijn kwaliteiten allang zijn onderkend. Ik werd laatst door iemand gemaild die vond dat ik wel goed schreef en een eigen column zou moeten hebben, maar in Nederland gaan de allochtonen voor. -- ________________________________________ Sjoerd Bakker ________________________________________ |
|
|
#49 |
|
|
"Sjoerd Bakker" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On 17 Mar 2007 01:24:26 -0700, "Meninkje" <[email protected]> > wrote: > >>On 17 mrt, 09:19, Sjoerd Bakker <[email protected]> wrote: >>> Een verslag dat denk ik een heel goed beeld geeft van wat er in veel >>> Nederlandse wijken speelt. Er bestaat in Nederland een gigantische >>> kloof tussen Nederlanders en allochtonen. Die zal altijd blijven >>> bestaan; hoe goed politici ook hun best doen om die weg te redeneren. >>> Ik vind dat Ondiepers het recht hebben om in hun eigen wijken, met hun >>> eigen mensen, te leven. De cultuurrelativistische bevolkingspolitiek >>> van de laatste decennia valt te vergelijken met de nazistische >>> rassendoctrine in omgekeerde context. De kabinetten van de laatste >>> vijftig jaar zijn schuldig aan genocide op het Nederlandse ras . >> >>O la la, wat een Grote Woorden gebruikt sjoerdjen weer, volstrekt >>disprpoportioneel m.b.t. het onderwerp. Sjoerd, je lijdt aan >>Overdrijving! > > Ga het artikel eerst eens *lezen*. > > -- nou, ik heb net de politie van utrecht gebeld die weigerden commentaar te geven ik moet dus aannemen dat het allemaal onzin is |
|
|
#50 |
|
|
Sjoerd Bakker wrote: > On Sat, 17 Mar 2007 11:07:35 +0100, kletskous <water@putje> wrote: > > >> >>Sjoerd Bakker wrote: >> >> >>>On Sat, 17 Mar 2007 10:25:23 +0100, "Shaggy!" <[email protected]> >>>wrote: >>> >>> >>> >>>>"Sjoerd Bakker" <[email protected]> schreef in bericht >>>>news:[email protected] m... >>> >>> >>>>Wanneer ik door de volksbuurt >>>>rijd waar ik ben opgegroied zie ik alleen maar hordes Marokkaantjes in de >>>>rondte rennen. Er is geen blanke meer te bekennen. Soms zie ik een paar >>>>bejaarde die-hards die zich niet uit hun huisje hebben laten verjagen door >>>>de Allo-invasie angstig over straat schuifelen, gehoond en beschimpt door >>>>Marokkaantjes van 10/12 jaar. En dat maakt me triest. >>> >>> >>>Ja, dat is erg triest. Ik zie het gewoon zo dat dit land aan de >>>buitenlanders wordt uitgeleverd; dat kun je toch moeilijk anders dan >>>landverraad noemen. Het ergste is dat de bevolking *niets* wordt >>>gevraagd; je moet gewoon maar slikken wat de politiek je opdringt. Men >>>is in Nederland met *collectieven* in plaats van *individuele* >>>*mensen* bezig; dat zit gewoon tegen het middeleeuwse aan. Een >>>*achterlijk* land is dit geworden. >>> >> >>Waarom woon je hier nog, ik zou hier niet willen wonen, of het moet zo >>zijn dat ik maar weinig hoef te doen om aan geld te kunnen komen, en >>daardoor dus eigenlijk gratis woon. > > > Als ik in een land zou kunnen wonen waar ik makkelijker aan de bak > kwam, zou ik misschien morgen al zijn vertrokken. In een normaal land > zouden mijn kwaliteiten allang zijn onderkend. Ik werd laatst door > iemand gemaild die vond dat ik wel goed schreef en een eigen column > zou moeten hebben, maar in Nederland gaan de allochtonen voor. > O ik begrijp het al het ligt aan het land en de buitenlanders. Ga eens proberen te solliciteren, en maak je woorden van daarnet maar eens waar. En geef eens de definitie van een 'normaal' land. |
|
|
#51 |
|
|
el misti © wrote:
> > "Sjoerd Bakker ©" <[email protected]> schreef in bericht ... >> De Nederlandse politiek is *verantwoordelijk* voor de autochtone >> ontvolking door *bewust* beleid dat de bevolkingsgroei doet afnemen. >> Vrouwen dwingen om te gaan werken, mannen met elkaar laten trouwen, en >> de grenzen wijd open voor elke buitenlandse arbeidskracht die >> uitgebuit kan worden. Dan heb je godverdomme *minachting* voor je >> eigen land. > > Jij bent niet goed snik. Ik ga je ploinken. Onder jouw naam verschijnt in > deze nieuwsgroep al enige tijd geen zinnige tekst meer. Het probleem is dat Sjoerd nog niet zo'n © achter z'n naam heeft. Ik heb het hierboven eventjes aangepast, en dat staat toch meteen een heel stuk beter! (J) |
|
|
#52 |
|
|
On Sat, 17 Mar 2007 11:20:48 +0100, kletskous <water@putje> wrote:
> > >Sjoerd Bakker wrote: > >> On Sat, 17 Mar 2007 11:07:35 +0100, kletskous <water@putje> wrote: >> >> >>> >>>Sjoerd Bakker wrote: >>> >>> >>>>On Sat, 17 Mar 2007 10:25:23 +0100, "Shaggy!" <[email protected]> >>>>wrote: >>>> >>>> >>>> >>>>>"Sjoerd Bakker" <[email protected]> schreef in bericht >>>>>news:[email protected] om... >>>> >>>> >>>>>Wanneer ik door de volksbuurt >>>>>rijd waar ik ben opgegroied zie ik alleen maar hordes Marokkaantjes in de >>>>>rondte rennen. Er is geen blanke meer te bekennen. Soms zie ik een paar >>>>>bejaarde die-hards die zich niet uit hun huisje hebben laten verjagen door >>>>>de Allo-invasie angstig over straat schuifelen, gehoond en beschimpt door >>>>>Marokkaantjes van 10/12 jaar. En dat maakt me triest. >>>> >>>> >>>>Ja, dat is erg triest. Ik zie het gewoon zo dat dit land aan de >>>>buitenlanders wordt uitgeleverd; dat kun je toch moeilijk anders dan >>>>landverraad noemen. Het ergste is dat de bevolking *niets* wordt >>>>gevraagd; je moet gewoon maar slikken wat de politiek je opdringt. Men >>>>is in Nederland met *collectieven* in plaats van *individuele* >>>>*mensen* bezig; dat zit gewoon tegen het middeleeuwse aan. Een >>>>*achterlijk* land is dit geworden. >>>> >>> >>>Waarom woon je hier nog, ik zou hier niet willen wonen, of het moet zo >>>zijn dat ik maar weinig hoef te doen om aan geld te kunnen komen, en >>>daardoor dus eigenlijk gratis woon. >> >> >> Als ik in een land zou kunnen wonen waar ik makkelijker aan de bak >> kwam, zou ik misschien morgen al zijn vertrokken. In een normaal land >> zouden mijn kwaliteiten allang zijn onderkend. Ik werd laatst door >> iemand gemaild die vond dat ik wel goed schreef en een eigen column >> zou moeten hebben, maar in Nederland gaan de allochtonen voor. >> > >O ik begrijp het al het ligt aan het land en de buitenlanders. >Ga eens proberen te solliciteren, en maak je woorden van daarnet maar >eens waar. Ik onderneem menselijkerwijs voldoende activiteiten om aan de bak te komen. Je wordt in Nederland als *stront* behandeld als je ergens initiatief toe neemt; ik heb dat al *vele* malen meegemaakt. Laten Nederlanders hun xenofobe, regenteske mentaliteit maar eens veranderen, en wat *bijleren* wat betreft kwaliteit. > En geef eens de definitie van een 'normaal' land. -- ________________________________________ Sjoerd Bakker ________________________________________ |
|
|
#53 |
|
|
Sjoerd Bakker wrote: > Ik onderneem menselijkerwijs voldoende activiteiten om aan de bak te > komen. Je wordt in Nederland als *stront* behandeld als je ergens > initiatief toe neemt; ik heb dat al *vele* malen meegemaakt. 'Het ligt niet aan mij, maar altijd aan die ander!' Zo, en wat voor initiatieven waren dat zo al. En hoeveel is 'vele'. Als 'stront' behandeld, ligt aan Nederland. Of zou het iets met je opleiding nivo te maken kunnen hebben. |
|
|
#54 |
|
|
Sjoerd Bakker schreef:
> On Sat, 17 Mar 2007 10:43:58 +0100, Simon Brouwer > <[email protected]> wrote: > >> Sjoerd Bakker schreef: >>> On Sat, 17 Mar 2007 09:54:59 +0100, Simon Brouwer >>> <[email protected]> wrote: >>> >>>> Sjoerd Bakker schreef: >>>> >>>>> Het signaal is: wijken worden onleefbaar gemaakt doordat politici er >>>>> al naar gelang het ze goeddunkt veel te grote hoeveelheden >>>>> buitenlanders dumpen. >>>> En het enige voorbeeld dat zo'n Ondieper daarvan kan noemen is een geval >>>> van twee, drie jaar terug? >>> Heb jij stront in je ogen?! Ik heb minstens drie voorbeelden gelezen: >>> de hangjongeren, de moskee en de toewijzing van het huis. >> Waar staat dat die hangjongeren buitenlanders zijn? > > We hebben uit de media inmiddels vernomen dat het voornamelijk om > Turken zou gaan. Uit welke media heb jij dat vernomen? -- Vriendelijke groet, Simon Brouwer. | nl.openoffice.org | www.opentaal.org | |
|
|
#55 |
|
|
"el misti ©" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Sjoerd Bakker" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> On Sat, 17 Mar 2007 09:21:19 +0100, "el misti ©" <[email protected]> >> wrote: >> >>> >>>"Sjoerd Bakker" <[email protected]> schreef in bericht >>>news:[email protected] ... >>> >>>> Een verslag dat denk ik een heel goed beeld geeft van wat er in veel >>>> Nederlandse wijken speelt. Er bestaat in Nederland een gigantische >>>> kloof tussen Nederlanders en allochtonen. Die zal altijd blijven >>>> bestaan; hoe goed politici ook hun best doen om die weg te redeneren. >>>> Ik vind dat Ondiepers het recht hebben om in hun eigen wijken, met hun >>>> eigen mensen, te leven. De cultuurrelativistische bevolkingspolitiek >>>> van de laatste decennia valt te vergelijken met de nazistische >>>> rassendoctrine in omgekeerde context. De kabinetten van de laatste >>>> vijftig jaar zijn schuldig aan genocide op het Nederlandse ras . >>> >>>Aansteller. >> >> Ga het artikel eerst eens *lezen*. Die mensen hebben hele redelijke >> klachten. > > Ik heb het niet over die mensen, maar over jou. > > "De kabinetten van de laatste vijftig jaar zijn schuldig aan genocide op > het Nederlandse ras ." > > Aansteller. Meneer Misti weet op handige wijze het onderwerp te veranderen. Blind als een paard zal hij de islam vanuit een misplaatst rechtsgevoel blijven verdedigen, de ernstige problemen ermee worden, zoals altijd door links, van tafel geveegd. Terwijl de islam ook schijt heeft aan onze Mistige hansworst. |
|
|
#56 |
|
|
On Sat, 17 Mar 2007 13:46:19 +0100, Simon Brouwer
<[email protected]> wrote: >Sjoerd Bakker schreef: >> On Sat, 17 Mar 2007 10:43:58 +0100, Simon Brouwer >> <[email protected]> wrote: >> >>> Sjoerd Bakker schreef: >>>> On Sat, 17 Mar 2007 09:54:59 +0100, Simon Brouwer >>>> <[email protected]> wrote: >>>> >>>>> Sjoerd Bakker schreef: >>>>> >>>>>> Het signaal is: wijken worden onleefbaar gemaakt doordat politici er >>>>>> al naar gelang het ze goeddunkt veel te grote hoeveelheden >>>>>> buitenlanders dumpen. >>>>> En het enige voorbeeld dat zo'n Ondieper daarvan kan noemen is een geval >>>>> van twee, drie jaar terug? >>>> Heb jij stront in je ogen?! Ik heb minstens drie voorbeelden gelezen: >>>> de hangjongeren, de moskee en de toewijzing van het huis. >>> Waar staat dat die hangjongeren buitenlanders zijn? >> >> We hebben uit de media inmiddels vernomen dat het voornamelijk om >> Turken zou gaan. > >Uit welke media heb jij dat vernomen? Ik dacht het journaal en/of NOVA. Ook wordt dat hier in nl.politiek beweerd. -- ________________________________________ Sjoerd Bakker ________________________________________ |
|
|
#57 |
|
|
On Sat, 17 Mar 2007 14:51:50 +0100, Sjoerd Bakker <[email protected]>
wrote: >Ik dacht het journaal en/of NOVA. Ook wordt dat hier in nl.politiek >beweerd. Hier werd ook beweerd dat het om een 54-jarige Marokkaanse agente zou gaan. Je leert ook nooit, he Sjoerd? Gr, Arne Vogel. |
|
|
#58 |
|
|
On 17 mrt, 10:40, Sjoerd Bakker <[email protected]> wrote:
> On 17 Mar 2007 02:31:53 -0700, "Onder het plaveisel het moeras" > > > > > > <[email protected]> wrote: > >On 17 mrt, 10:28, Sjoerd Bakker <[email protected]> wrote: > >> On 17 Mar 2007 02:24:51 -0700, "Onder het plaveisel het moeras" > > >> <[email protected]> wrote: > >> >On 17 mrt, 09:19, Sjoerd Bakker <[email protected]> wrote: > >> >> Een verslag dat denk ik een heel goed beeld geeft van wat er in veel > >> >> Nederlandse wijken speelt. Er bestaat in Nederland een gigantische > >> >> kloof tussen Nederlanders en allochtonen. Die zal altijd blijven > >> >> bestaan; hoe goed politici ook hun best doen om die weg te redeneren. > >> >> Ik vind dat Ondiepers het recht hebben om in hun eigen wijken, met hun > >> >> eigen mensen, te leven. > > >> >Toen ze jou uit Dieze Oost weg wilden hebben was de wereld te klein. > > >> Ruiten ingooien is gewoon strafbaar, maar met mij valt over zulk soort > >> dingen best te praten. > > >*proest* > > >Dieze Oost is nu net een voorbeeld hoe het zou gaan als jouw plannen > >doorgang vinden. > > Nee, want ruiten ingooien is heel iets anders dan praten. Hoezo? Ze wilden jou duidelijke niet in hun buurt hebben. > > > > >>Ik vind sowieso dat mensen veel meer zelf moeten kunnen bepalen waar >ze wonen, > > >Dat kunnen de meeste mensen ook. > > Leugenkoek. Ik heb *nix* te zeggen over wie er naast mij komt wonen. Je hebt het over bepalen waar iemand woont. > Je denkt toch niet dat ik uit vrije wil met asociale, onbeschofte, > onbenullige, stugge, botte Zwollenaren zou gaan wonen?! Ik word door > de gemeenschap *gedongen* om hier te wonen. Kut boerenvolk. Je kan ook gaan w*rken en ergens anders een huis zoeken. Naast de Tokkies bijvoorbeeld. > > > > >> en ben voor ballotage voor een groot deel van het woningbestand. > > >Dan loop jij een goede kans om een kartonnen doos als woning te > >krijgen. > > Leugenkoek. Je kan het dus niet weerleggen. |
|
|
#59 |
|
|
On Sat, 17 Mar 2007 14:54:39 +0100, Bird <[email protected]> wrote:
>On Sat, 17 Mar 2007 14:51:50 +0100, Sjoerd Bakker <[email protected]> >wrote: > >>Ik dacht het journaal en/of NOVA. Ook wordt dat hier in nl.politiek >>beweerd. > >Hier werd ook beweerd dat het om een 54-jarige Marokkaanse agente zou >gaan. Omdat jij zo lui bent laten we ff de voor jou ongetwijfeld onverdachte bron de Volxkrant aan het word: "Ze vochten zondagavond samen tegen de Nederlands-Turkse groep hangjongeren. ‘Hij had tien van die jongens op zich, en ik ook tien’, zegt de man, die twee dikke pleisters en vele tatoeages op zijn onderarmen heeft." http://www.volkskrant.nl/binnenland/...ns_mores_leren -- ________________________________________ Sjoerd Bakker ________________________________________ |
|
|
#60 |
|
|
On 17 Mar 2007 06:59:18 -0700, "Onder het plaveisel het moeras"
<[email protected]> wrote: >On 17 mrt, 10:40, Sjoerd Bakker <[email protected]> wrote: >> On 17 Mar 2007 02:31:53 -0700, "Onder het plaveisel het moeras" >> >> >> >> >> >> <[email protected]> wrote: >> >On 17 mrt, 10:28, Sjoerd Bakker <[email protected]> wrote: >> >> On 17 Mar 2007 02:24:51 -0700, "Onder het plaveisel het moeras" >> >> >> <[email protected]> wrote: >> >> >On 17 mrt, 09:19, Sjoerd Bakker <[email protected]> wrote: >> >> >> Een verslag dat denk ik een heel goed beeld geeft van wat er in veel >> >> >> Nederlandse wijken speelt. Er bestaat in Nederland een gigantische >> >> >> kloof tussen Nederlanders en allochtonen. Die zal altijd blijven >> >> >> bestaan; hoe goed politici ook hun best doen om die weg te redeneren. >> >> >> Ik vind dat Ondiepers het recht hebben om in hun eigen wijken, met hun >> >> >> eigen mensen, te leven. >> >> >> >Toen ze jou uit Dieze Oost weg wilden hebben was de wereld te klein. >> >> >> Ruiten ingooien is gewoon strafbaar, maar met mij valt over zulk soort >> >> dingen best te praten. >> >> >*proest* >> >> >Dieze Oost is nu net een voorbeeld hoe het zou gaan als jouw plannen >> >doorgang vinden. >> >> Nee, want ruiten ingooien is heel iets anders dan praten. > >Hoezo? Ze wilden jou duidelijke niet in hun buurt hebben. Geen idee of er voor het ingooien van de ruiten meerdere mensen verantwoordelijk waren. En nogmaals: praten is iets heel anders dan ruiten ingooien. Ik heb nergens beweerd dat er ruiten dienen te worden ingegooid. Dat zuig jij uit je dikke duim. >> >> >>Ik vind sowieso dat mensen veel meer zelf moeten kunnen bepalen waar >> >>ze wonen, >> >> >Dat kunnen de meeste mensen ook. >> >> Leugenkoek. Ik heb *nix* te zeggen over wie er naast mij komt wonen. > > >Je hebt het over bepalen waar iemand woont. De meeste mensen kunnen in Nederland *niet* bepalen waar ze wonen omdat ze daar veel te weinig geld voor hebben. > >> Je denkt toch niet dat ik uit vrije wil met asociale, onbeschofte, >> onbenullige, stugge, botte Zwollenaren zou gaan wonen?! Ik word door >> de gemeenschap *gedongen* om hier te wonen. Kut boerenvolk. > >Je kan ook gaan w*rken en ergens anders een huis zoeken. Naast de >Tokkies bijvoorbeeld. Homo! >> >> >> >> >> en ben voor ballotage voor een groot deel van het woningbestand. >> >> >Dan loop jij een goede kans om een kartonnen doos als woning te >> >krijgen. >> >> Leugenkoek. > >Je kan het dus niet weerleggen. Jouw onbenullige speculaties weerleggen?! Wie stelt bewijst. Ik denk dat er meer mensen naast mij dan naast jou willen wonen. -- ________________________________________ Sjoerd Bakker ________________________________________ |