![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() Herhaaldelijk gebuisd op wiskunde, frans, duits, nederlands, latijn. Sommige rapporten had ik meer rood als zwart op de cijferlijst. Altijd met de hakken over de sloot dus.
En na dat kutmiddelbaar op 5 jaar tijd zonder enig herexamen en met grote onderscheiding ir. geworden.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Europees Commissaris
|
![]() Zonder echt te leren haalde ik in het middelbaar een 70%, heb wel eens een herexamen Boekhouden gehad.
Mijn kameraden scoorde altijd veel beter, het grappige is nu dat ik in mijn hogere studies zonder moeite nog altijd 70% haal en enkele jaren voorsta op mijn kameraden.
![]() |
#43 |
Minister
|
![]() Eén. Ik zal maar hout vasthouden, ben er nog niet vanaf nl.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wijsbegeerte? Wordt dat gegeven in het middelbaar dan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Te snel gelezen.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Buizen niet, 1 herexamen wel. Kennelijk konden leerkrachten zeer ambigu omspringen met de examenregels.
Herexamen voor fysica. Laatst gewijzigd door Praetorian : 18 maart 2007 om 22:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Gouverneur
|
![]() 10 of 11
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Europees Commissaris
|
![]() Ooit 1 buis(je) voor geschiedenis. Ik geraakte er eigenlijk altijd wel door, niet altijd even glorieus, zonder veel inspanningen(lees: het studeren beperkte zich tot het in gang schieten de nacht voor het examen). Dat ging vlot tot ik in het hoger onderwijs terecht kwam waarbij dat systeem blijkbaar niet meer werkte alhoewel dat nu toch ook wel wat begint te vlotten(wat wel al mag na al die jaren
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Minister
|
![]() 5 buizen op een tussentijds rapport (heb wel zelf getekend)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe onthouden jullie dat eigenlijk, als dat zo lang geleden is?
![]() Ik weet wel dat ik eens 47% (gemiddelde) gehaald heb. Ik had m'n ouders beloofd om de maand nadien beter te doen. En dat had ik dus ook gedaan... Namelijk, 48%. En toch waren ze thuis niet blij... ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Vreemdeling
|
![]() Benieuwd naar je hersencapaciteiten vandaag? Zou je nog zoveel buizen halen of minder?
Ben je nog student of leerling? Krijg je regelmatig een hengst voor je kop, zuip je elke dag een bak bier of kijken docenten/profs je steeds meewarrig aan? Zet dan een badmuts op en kijk op www.durfdenken.be (gebod XII) of er nog activiteit in je hersens zit. Geen badmuts? Geef een seintje en je mag de mijn hebben. Ik doe ze weg omdat ik niet wil dat m’n ouders zien dat mijn hersenen nog wel werken. Je mag ze gratis hebben, maar moet ze wel komen halen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een makkie: 0 buizen behaald.
![]() |
#55 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Eveneens nul buizen.
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Minister
|
![]() Iedereen (ik ook dus) die buizen hadden kon mss nog loodgieter worden
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Buizen op school?
![]() Aangezien ik schoolmoe was (nog steeds zelfs) en geen klop deed op school is het niet verwonderlijk dat ik op 9 jaar middelbaar eens 2 keer geen buis had ![]()
![]() |
![]() |
#58 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ik had in mijn bisjaar meer buizen dan toen ik ben blijven zitten.
ondertussen twee universitaire diploma's. het middelbaar in hudige vorm is overbodig. zou beter gebruikt worden om jongeren te leren zelf na te denken
Laatst gewijzigd door koe de poing : 9 september 2017 om 02:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() in het middelbaar had ondergetekende nooit buizen (gelukkig)
Onderwijl ook de overgang van metalen- naar PVC-buizen meegemaakt in de lessen "Labo electriciteit" (flauw flauw flauw)
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ik gemerkt heb bij mijn leeftijdsgenoten en collega's: sommigen zijn 'laatbloeiers'. Vb. puberale kiekens tot de leeftijd van 22, dan een eindje levenservaring door werken, en dan al dan niet via avondschool of self made initiatieven, toch boomen. Helaas bestaat ook het omgekeerde: gasten die wel goed konden studeren, maar daarna niet konden doorstoten tot echte volwassenheid.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |