![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hoe sneller hoe liever. Ik moest vandaag in de Gazet Van Antwerpen nog zo een melodramatisch stukje lezen over die arme Tsjetchenen, die ocharme er niet aan kunnen doen dat ze gewelddadig zijn. Vreemd dat men er overal last mee heeft.
Hoeveel Russische kinderen zijn er in Beslan gestorven? Moeten we dat vergeten? Heeft Rusland geen recht zich tegen dat volk te verdedigen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() aha, dus oproepen tot massamoord mogen wel en als er dan iemand daar kritiek op geeft is het een persoonlijke aanval?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb niet de grote eer je te kennen... maar als domme leuteraar stijg je boven velen uit! Ga toch op café je stomme praat verkopen tussen een paar werkloze dronkaards, ze zullen je misschien als God in persoon herkennen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vrees dat het dat zal worden of een soort "Russische reactie" voor het helemaal te laat is. Als het al niet te laat is, dank zij onze kruiperige politici die blijkbaar interessantere dingen te doen hebben dan zich daarmee bezig te houden... Zoals vandaag, nog een paar van "multiculfeestjes", "show-groepshuwelijken" enz Van volksverlakkerij gesproken... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waar heb ik opgeroepen tot massamoord? Mij geen woorden in de mond leggen hé manneke! En ja, het was een persoonlijke aanval...niks meer met kritiek te maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. Laatst gewijzigd door metten : 21 maart 2007 om 11:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Voor mijn part mogen AL deze personen naar Rusland vertrekken en gezellig in een Datsha (mooi landhuisje, by the way; geen goelag ![]() Daar kwam het een beetje op neer; hoewel het mede ingegeven door de verontwaardiging dat je zo'n dingen kan goed vinden, een beetje grover was uitgedrukt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Gouverneur
|
![]() Werklozen hebben het weer gedaan dat is gemakkelijk daar moet je een rotzakje voor zijn
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wil je zo fair zijn het geheel te citeren aub? Ik val hier toch niet de werklozen aan, iedereen kan dronken zijn of worden! De reactie was tegen iemand die enkel maar kan vermelden in elke posting dat hij tot "de hogere klasse" behoort en neerkijkt op de "lagere standen", tenzij hij dat als een vorm van humor beschouwt... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Parlementslid
|
![]() De lagere klasse is ook met veel meer dan de hogere klasse, maar de criminaliteit in de hogere klasse kan dan ook tellen! 't Zijn zij die meestal de grote bazen zijn, en de lagere klasse de kleine garnaal. De kleine garnaal wordt meestal gepakt terwijl de hogere klasse - en dus de criminele bazen - buiten schot blijft!
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. Laatst gewijzigd door metten : 22 maart 2007 om 20:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
Ik bedoel eigenlijk : hoe hebben ze het eigenlijk gekregen? Woonden zij reeds in Rusland toen de Sovjetunie nog bestond? ![]()
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() daar in Rusland is dat zo een beetje hetzelfde probleem als het Britse Imperium nu heeft met al die Paki's en Indiërs.Zijn allemaal staatsburgers.In Rusland beginnen ze die nu echter buiten te kieperen, omdat ze er veel te veel last mee hebben, ze pakken hun staatsburgerschap af, en zetten ze op het vliegtuig.De Engelsmannen, en andere Europese landen zouden zich hier kunnen inspireren...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ben het hier helemaal mee eens, en dat als een niet-Japanner ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
Dankzij "Nello en Patrache" komen er regelmatig Japanners naar Antwerpen en blijkbaar vinden deze mensen het nogal raar hoe wij hier met migranten omspingen. Versta me niet verkeerd: het zijn zeer vriendelijke en beleefde mensen, maar ze staan er op om bepaalde onderdelen van hun cultuur eigen aan hun te houden. Laatst gewijzigd door Boadicea : 24 maart 2007 om 20:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |