![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is bekanst een heel keuken allé da gij bijhebt, ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Zijde gij zo een choco-boerke? ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu gade er misschien mee lachen hé, maar weete dat er al ecologische doodskisten bestaan... Als het maar groen is, dan betalen mensen er extra voor... en langs de andere kant zie je ze de meest geschifte vervuilende dingen doen... Die politiekers hun propaganda bvb, zie die er weer zit aan te komen... dat ze daar eens een Al Gore belasting op heffen. Gemeentes waar nog op papier gestemd wordt, ook al goren... Gemeentes die met oude voertuigen rijden of voertuigen met een hoge CO uitstoot... Da ze eens het goe voorbeeld geven hé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
nee daar moet ik nie van weten, confituur in een boterham doos is ook not done om die reden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Enfin, toch op 1 terrein onklopbaar dan. Zou het dat zijn wat Freya bedoelt met "innovatie"? Laatst gewijzigd door born2bewild : 19 maart 2007 om 16:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
Parlementslid
|
![]() Der zijn nog mannen die hun plan kunnen trekken.
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Och, dat gat in de begroting moest gevuld worden he. Zonder Gore hype hadden we wel een andere nieuwe belasting gehad met een andere naam. Zolang ze maar niet minder moeten uitgeven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
je boterhammen inwikkelen en daarna in een plastieken doos steken & dan betaal je waarschijnlijk behalve de huidige prijs van de Alufolie nog eens 0,00000015 eurocent verpakkingsbelasting per 3 jaar of zo.. Waarover heb je het eigenlijk ??? Daar komt nog bij dat deze handelswijze je enorme besparingen oplevert aan uitgaven voor aluminiumfolie, want je zou toch niet willen dat de Geel-zwart-groene-rode-blauwe of weet ik welke kleur regering die er komt na 10 juni belastingen kan ontvangen zeker! Belastingen zijn des duivels ! HGaast je : richt vlug een anti-belastingpartij op succes verzekerd !
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() doet mij denken aan nen boterham met ommelet uit een brooddoos .... stinken .... jakkes .... en zeggen dat mijne kleine daar zot op is, den aap
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() wat moet ne mens nu in zijn keukenvuilbakje steken ? ik (her)bruikte daar de zakjes van den Delhaize of den bakker voor ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
The poster formerly known as kay-gell Laatst gewijzigd door Kay_ : 20 maart 2007 om 11:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Met een brooddoos kan u (als het een goede is) echt wel een hele lange tijd voort. Veel langer dan met een rolletje boterhamzakjes. Ik heb een brooddoos, ze is al zeven jaar oud, maar doet nog altijd dienst. Tel eens op hoeveel plastieken zakjes ik op die zeven jaar, aan vijf werkdagen per week al zou hebben gebruikt? Dus qua milieuvriendelijkheid vind ik uw argument geen goed argument. |
|
![]() |
![]() |