![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() Of jij nu al dan niet lawaaierige wietjunkies als buren hebt is gewoon irrelevant, want er zijn genoeg andere mensen met stille wietjunkies als buren en eveneens met lawaaierige mensen die geen marihuana gebruiken als buren.
Waarom zijn er op dit forum zoveel mensen met de neiging om zwaar te veralgemenen?!?! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ach, ik ben blij dat Lao nog eens een poging onderneemt om de drug-negationisten op dit forum tot inkeer te brengen. Maar wederom krijg je dezelfde stereotype reacties: de bron verdacht maken, off-topic over drank en geneesmiddelengebruik beginnen (we wachten nog op de koffie en chocolade), of gewoon uit de nek lullen in de hoop deze te topic te verklooien! Eigenlijk bewijzen ze hier maar één ding: dat druggebruikers losers zijn!
Laatst gewijzigd door jan hyoens : 20 maart 2007 om 12:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dan vergaten drinkgeld te geven... Ik veralgemeen niet, ik geef je alleen een paar persoonlijke ervaringen. Maar die zijn vanzelfsprekend irrelevant... Laatst gewijzigd door eno2 : 20 maart 2007 om 12:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 20 maart 2007 om 12:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
|
![]() Dat is relatief. Verstokte rokers kunnen bijvoorbeeld enorm explosief zijn wanneer ze tijdelijk hun gewoonte wordt ontzegd. Helemaal helder van geest zou ik die toch ook niet durven noemen...
![]() En serieus nu: de meerderheid van de cannabisgebruikers wordt er ook niet gek van. Cannabis is ook niet de oorzaak van de psychische problemen, maar wel een trigger. En niet de enige mogelijke trigger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
Banneling
|
![]() Ik heb in mijn leven meerdere veelgebruikers van marihuana gekend. Voor zo ver ik weet is nog niemand onder hem er "gek" van geworden.
Wel is het een feit dat marihuana bij mensen met een aanleg tot scizophrenie een kathaliserend effect kan hebben. Het zijn echter niet veel mensen die zo'n aanleg hebben. Citaat:
Ik heb voldoende ervaring met de "drug" in kwestie om te kunnen stellen dat de bevindingen in kwestie onzin zijn en niets met enige serieuze wetenschap te maken hebben. Daarnaast zijn er heel wat andere wetenschappelijke studies die dit artikel tegenspreken. De link met alcohol en tabak bestaat erin dat deze op sommige vlakken zelfs gevaarlijker zijn dan marihuana, maar daarentegen wel legaal zijn. Ikzelf pleit om die reden van ook voor een volledige wettelijke gelijkstelling tussen marihuana, tabak en alcohol. Citaat:
Ik veralgemeen niet, ik geef je ook alleen maar een paar persoonlijke ervaringen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Burger
|
![]() U wilt voorbeelden van druggebruikers die geen losers zijn? Wat dacht u van Bill Gates, Albert Einstein, Al Gore, Sigmund Freud, niet te vergeten de duizenden muzikanten, schrijvers en kunstenaars die hier nog vermeld kunnen worden...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
Stel je voor dat men binnen 4000 jaar terugblikt naar onze beschaving. Ze zouden misschien wel raar kijken, een beschaving waar alles moet geregeld zijn, waar men gestraft wordt als men een bewustzijnsverruimend plantje wil consumeren etc...
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ben ik uw opvolger Jan? Of bedoelen ze iets anders? 'k Zal te veel gesmoord hebben...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() Forums zijn toch tof speelgoed hè?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
|
![]() Dat druggebruikers losers zijn is onzin zoals hierboven al aangehaald is. Hieronder enkele schilderijen van de succesvolle kunstenaar Alex Grey wiens schilderijen geïnspireerd zijn op visioenen die hij onder LSD had.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#53 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() WTF
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() De discussie over 'kunst' hebben we al gevoerd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
Einstein is passé. Al gore... say no more Sigmund Freud... een sexmaniak die alles wat een rok droeg besprong en ook al achterhaalde theorieën heeft uitgekookt en over al die losers uit de showbussines zullen we maar zwijgen vermits over een tiental jaren er geen kat meer over spreekt. Trouwens dit zijn uitzonderingen die tegen de miljoenen naamloze drugverslaafden niet opwegen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
|
![]() hoeveel longkankerpatienten moeten wij wel niet betalen? ook maar sigaretten verbieden dan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
|
![]() zijt gij dronken?
Hyoens, hebt gij OOIT al eens marihuana gerookt? Laatst gewijzigd door Ambiorix : 20 maart 2007 om 13:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |