![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
En ik sta achter janssens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Blijkbaar zijn ze dat vergeten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
|
![]() Even de poco's hun geheugen opfrissen met een tekst van meneer Tastenoye, die hier op het forum ook te vinden was:
http://forum.politics.be/showthread....leurde+kindjes Blijkbaar was hij een vrij politiek correcte VBer en zelfs dat wordt hem niet in dank aangenomen. Wie maakt zich belachelijk? Waar zit de tact en het respect van de verdraagzamen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een man die geen respect voor de Franstalige Brusselaars (lees : zijn wil de Franstalige Brusselaars te laten verhongeren omdat ze niet voor Vlaanderen kiezen) heeft, hoeft geen respect van de Franstaligen te hebben. De woorden van Tastenhoye zeggen genoeg over het echte wil van het Vlaams Belang. Trouwens, wie heeft over zijn dood in de Franstalige media gesproken? Bijna niemand, denk ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Minister-President
|
![]() juist,was ik al vergeten: tastenhoye was diegene met de uitspraak van franstaligen in Brussel uit te hongeren....
Dat maakt het natuurlijk niet evident dat franstaligen dan hun "respect" betuigen, het zou toch wel erg hypocriet zijn. ![]() Misschien nog beter dat ze het dan gewoon aftrappen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ontopic: je hebt gelijk. GT was een van die vele mensen in het VB die erg flexibel was wat betreft het oude harde standpunt van de partij begin jaren tachtig. Zo zijn er velen. Een Jurgen Verstrepen is ook iemand die ik wel kan hebben. Annemans ook. Ik vind het daarom zo ziek dat Bart Brinckman van De Standaard en ook natuurlijk de frietenbakker op dit forum meteen gebruik maken van dat lijk om de schuld van die zelfmoord te steken op het feit dat het Vlaams Belang hem niet genoeg carriere mogelijkheden heeft gegeven. Dat soort zwaaien met lijken kan ik niet verdragen. Ik zou hetzelfde reageren mocht het met een SP.a kamerlid gebeuren. Guido was ziek. Hij moest het voorbij jaar bijna meer in het hospitaal doorbrengen dan wat anders. De pers maakt daarvan dat Guido geen verkiesbare plaats kreeg. WTF? Hij was een absolute stemmenwinner. Die man zet je bovenaan je lijst. Maar hij heeft zelf zijn mandaten stopgezet omdat hij in het ziekenhuis ipv. het parlement of de gemeenteraad zat. Het getuigt van een morbiede haat tov. van een mens al kan Brinckman het uitdrukken als: "Vlaams Belanger Guido Tastenhoye is overleden. Het was waarschijnlijk zelfmoord. Zijn carriere was voorbij." Ik spreek hier niet als VB'er. Het stoort me al lang dat onze pers serieus biased is. Evenzeer zou ik graag objectieve berichtgeving en duiding zien over fenomenen als CAP bv. Maar daar hoor je ook niet over. Toen CAP nog SP.a-rood was kon er nog een artikeltje af omdat er SP.a in de naam staat. Nu moet CAP het stellen met evenveel positieve of op zijn minst objectieve media coverage als het VB : nul komma nul.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 23 maart 2007 om 01:04. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Raar dat het je wel lukt met Israel en de VS trouwens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
|
![]() Ik vind het gedrag van de kamerleden inderdaad schandalig.
Ik vind er geen woorden voor. De franstaligen tonen eens te meer dat ze begrip hebben voor ons democratisch systeem! Waarom de Vlaamse parlementairen bleven zitten is me een raadsel. Ik ga goed nakijken wie bij deze walgelijke vertoning braaf op zijn stoeltje is blijven zitten, doende alsof de dood van een anti-democraat iets is dat moet herdacht worden. Op zo iemand stemmen zal me moeilijk vallen. Men herdenkt niet degenen die het systeem bespotten en die zich aansluit bij het voorstellen van alle democratische partijen door apen. Kon men dan voor een herdenking niet naar de zoo trekken? Daar zitten ze al achter tralies ![]() Laatst gewijzigd door ericferemans : 23 maart 2007 om 01:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
WIe mij als volksvertegenwoordiger vertegenwoordigt, mijn stem kreeg en dan aanwezig blijft bij het herdenken van een VB-er alsof die een waardig parlementslid is... die mag zich aan een serieuze brief verwachten. Ik respecteer verkozen mandatarissen. Zij mogen van mijn part hun zever verkondigen in het parlement. Maar ik verwacht niet van democraten dat ze doen alsof dit normale parlementairen zijn, die dan nog moeten gevierd, herdacht of gelauwerd worden. No way José! Van mijn paart had Decroo zijn mond niet moeten opendoen. Hij had van mijn paart zelf mogen zeggen: "oef, weeral enen minder". Laatst gewijzigd door ericferemans : 23 maart 2007 om 01:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
|
![]() Ik had zoiets precies van jou verwacht.
Respect opeisen voor mensen die nodeloos, redeloos een groot gedeelte van de bevolking belasteren, willen discrimineren, zwart maken. Die daarvoor fatsoensnormen en wetten heel hun leven met de voeten traden, moeten we die als normale politici behandelen? Had de man daadwerkelijk met zijn medemensen ingezeten was hij toch uit die partij gestapt? Men gaat nog doen alsof hij een heilige is omdat hij van alle honderdduizenden die hij vernederde er ééntje heeft willen helpen. Dat is toch al te gortig? Wie respect wil moet zich respectable gedragen. Ketters werden vroeger ook niet op een katholiek kerkhof begraven. Men verwacht ook geen volle kerken als een oude gangster ten grave wordt gedragen. Waarom zou men respect betonen aan iemand die van disrescpect voor honderdduizenden zijn beroep heeft gemaakt zijn kaas laat? Wie onmenselijk is dient niet op enig greintje respect te rekenen. DUtroux niet, een blokker ook niet. En vooral niet in het parlement. Het zou hatelijk zijn tegenover de Brusselaars, die hij ging uithongeren, tegenover de honderdduizenden vreemdelingen die ging expatriëren indien men hem zou behandelen als een respectabel parlementair: hij was dat niet. Verdraagzaam zijn: ja. Respect betonen: NOOIT. Daar moest ie een minimum van respect voor betoont hebben aan anderen. Dat is geen haat: dat is consequent zijn. De franstaligen waren dat. De VLamingen die bleven zitten zijn sukkels. Laatst gewijzigd door ericferemans : 23 maart 2007 om 02:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat een gezaag. GT wilde zich inspannen voor integratie. Ik heb respect voor die gast. En ik heb respect voor elke allochtoon die hier zich wil integreren en die werkt aan scholing hier. Waar zeik je dan over? Waar zeik je dan over? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() Een blokker die zich inspant voor integratie??
Is het dan toch waar dat men hem hiervoor niet op de lijst zette? Ik geloof daar niet in: de man was ziek. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tastenhoye heeft vaak genoeg allochotone families die wilden integreren verdedigd. Hij heeft daar wat dossiers rechtgetrokken in tegenstelling tot paars die whatever toelieten. Hij heeft families toegelaten om hier te blijven omdat ze goed geintegreerd waren. Wat is het conto van Spirit? Hoeveel mensen heb je via de snel-belg wet toegelaten zonder controle? Zonder te weten wie ze waren? Zonder te weten of ze die russiche millionair waren die het nogal heeft met corruptie of mensen uit congo en rwanda die nogal lastig worden gevallen in de delhaize hier omdat mensen hun vroegere beulen herkennen bij de sla en fruit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Haat ik F ? Nee ! Ik onthoud F.
![]() |
![]() |
#60 | |
|
![]() Citaat:
Daarenboven zie ik niet in hoe Blokkers dossiers kunnen "regelen": naar mijn mening hebben ze daar totaal niets in de pap te brokken... Ga je nu gaan beweren dat deze mijnheer ijverde voor het toelaten van vreemdelingen die de democraten niet wilden toelaten? Het wordt op de duur nogal lachwekkend, je hagiografie van een zwartzakje... ![]() |
|
![]() |
![]() |