![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#42 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ja, wordt hoog tijd dat het er van komt. Compleet verbieden en uitroeien de islam. ![]() Hoorde just op het VRT Journaal: In Middelkerke drie broers ( 15- 16-17 jaar) opgepakt wegens aanranding en misbruik gedurende een jaar van 13 j meisje. Het zijn moslims. Ze verklaarden dat ze het niet zouden gedaan hebben als het kind ook moslim was. Ze werden gepakt na aangifte door de moeder. Ze woonden in de zelfde buurt en de feiten gebeurden o.a bij de jongens thuis. Ze bekenden de feiten en zeiden dat ze als moslim weliswaar geen sex mogen voor huwelijk, maar omdat het meisje katholiek was vonden ze zich ontslagen van die regel. ![]() ![]() Hier gade toch van ontploffen of nie. Wa gaan die miltisullers hier van zeggen???? Raven, ik heb geen woorden voor u , ge bent een misselijke... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
|
![]() De leer (zuivere islam) zegt immers dat ongelovigen en gelovigen niet gelijk zijn aan elkaar. Hierin vinden jongeren soms een rechtvaardiging om criminaliteit tegenover wie niet tot hun doelgroep behoort, te rechtvaardigen. Dat dit wel degelijk bestaat, blijkt uit uitlatingen van jongeren op straat die handel in drugs goedpraten zolang je maar enkel aan niet moslims verkoopt! Bij een inbraak in een kantoor werden enkel de computers gestolen van wie geen moslim was. Van broeders of zusters werd niet gestolen. De daders waren lid van JvI, evenals de koeriertjes in drugs. Bovendien kunnen veel slachtoffers van woning, auto inbraak, steaming en andere vormen van geweld getuigen dat agressie vanuit moslims niet op broeders en zusters is gericht, maar op wie Kafir is, ongelovig.
De leer zien jonge moslims ook als rechtvaardiging om de hoofddoek te verplichten aan vrouwen, en wie hiervan afwijkt, moslim of niet, te beschouwen als hoeren en dienovereenkomstig te behandelen Marij Uijt den Bogaard http://www.brusselsjournal.com/node/1915 Noorwegen: 2 op de 3 verkrachters zijn moslim http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...bb57b1dda7ec6f Moslims die in de minderheid zijn, hebben de mond vol van "multikulturalisme", "verdraagzaamheid", de "rechten van de minderheden". Het ware gelaat van de islam krijgt men echter pas te zien zodra de moslimgemeenschap in de meerderheid is. Er bestaat geen enkele land met een moslimmeerderheid waar volledige gelijkheid der burgers ongeacht hun religie heerst." Koenraad Elst http://koenraadelst.voiceofdharma.co...oorongel1.html Leer de islam kennen http://www.dutch.faithfreedom.org/
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 22 maart 2007 om 20:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() Castratie met 2 bakstenen. Dan zal het wel snel stoppen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Minister-President
|
![]() Volgens mij is dit een racistische verkrachting, in mijn ogen is dit is veel erger dan de koppels die niet voor een zwarte schepen wilden trouwen, ik veronderstel dat de burgervader van de gemeente wel iets zal organiseren om dit geweld te veroordelen, ook reken ik erop dat het CGKR samen met de wereldpers terplaatse komt om het initiatief te steunen, ik veronderstel tevens dat Verhofstadt ook zijn afschuw daarover zal uitspreken.
Ik heb gezegd. Laatst gewijzigd door alberto : 22 maart 2007 om 21:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ra·cis·me (het ~)1 het uiten van minachting, vijandigheid of haat van het ene ras jegens een ander, voortkomend uit een gevoel van meerwaarde => rassendiscriminatie, rassenhaat2 rassentheorie |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Minister-President
|
![]() Ik ga slapen, kan niet meer volgen, tot morgen misschien of tot later.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De moslimjongeren hebben verklaard dat zij enkel respect hebben voor moslims en niet voor ongelovigen of anders gelovigen. En aangezien iedereen moslim zou kunnen zijn of worden en je tot eender welk 'ras' kan behoren dan zeg ik dat dit totaal niet racistisch geinspireerd is, doch godsdienstig/ideologisch geinspireerd en tevens ook goedgepraat. Dus trek maar een andere conclussie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Racisme slaat ook religieus racisme, een wezenlijk kenmerk van de islam die de mensen opdeelt in : 1) übermenschen : de gelovige (moslim) untermenschen : de ongelovigen, de onreinen, in de omgangstaal ook wel eens 'ongelovige honden of varkens' genoemd een tussensoort : de dhimmie en de andersgelovige 2) een sexuele classificatie mannen : de superieure soort vrouwen : de inferieure soort Dez gruweldaad is een typisch voorbeeld van religieus racisme : dat bekenden de daders zelf. Ze kozen selectief hun slachtoffer uit op basis van haar inferieure aard van 'ongelovige', althans volgens hun godsdienst.Nooit zouden ze een vrouw van de superieure soort, de moslima dus, hetzelfde aangedaan hebben. Hetzelfde patroon van religieus racisme vinden we terug in talrijke msidrijven en misdaden waar allahtonen in betrokken zijn. Zelf menen ze dat er niets aan de hand is omdat hun religie van de vrede en verdraagzaamheid preciseert dat bepaalde wandaden op ongelovigen volledig "halal" (goed) zijn, terwijl diezelfde wandaden op eigen islamitisch volk "haraan" (slecht) zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu vraag ik me toch af,waar je een persoonlijke aanval zag. Weet je wat,ban me voorgoed,is toch een kleuterklas aan het worden. En zet er dan maar bij...alea jacta est....aangezien je zo graag latijns gebruikt. Laatst gewijzigd door Gargamel : 22 maart 2007 om 22:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Burger
|
![]() Racistisch of niet, het blijft verkrachting van een minderjarige. De drie jongeheren zouden als minimumstraf elk zelf een jaar lang verkracht moeten worden.
You can have peace. Or you can have freedom. Don't ever count on having both at once. Great minds discuss ideas. Average minds ruminate over events. Small minds talk about people. Laatst gewijzigd door Martini : 22 maart 2007 om 22:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
|
![]() die jongens weten dat niet van huneigen, dat is hun op 1 of andere manier ingelepeld. Tijd om ook dat eens te onderzoeken
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() één van hun talrijke misdadige specialiteiten: jonge meisjes verkrachten, en oude vrouwtjes folteren voor hun centen te pikken.Voor elke generatie vrouwen hebben ze iets opzij liggen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() dit heeft te maken dat in hun gemeenschap (familie, moskee, kennissen)hen ingeprent word dat niet-moslimas allemaal hoeren zijn...Men zou die godsdienst moeten afschaffen, verbieden in Europa,net zoals men gevaarlijke sektes verbiedt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
|
![]() Bwa, links tuig vind het toch goed dat meisjes verkracht worden omdat ze niet de juiste mening hebben. cfr de repressie.
Speel geen komedie. Jullie zijn gewoon even erg als die moslims: dubbele moraal. Deze mogen het niet, maar wij mogen het wel, want die andere zijn slecht. Die gasten moesten ze castreren. Dan plant het kwade zich al niet meer verder. Laatst gewijzigd door Boadicea : 23 maart 2007 om 00:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
|
![]() In ieder geval: ik raad aan om onze meisjes te bewapenen tegen dit rucht. Ze handelen meestal als laffaard met meerdere tegen 1. Onze meisjes moeten zich kunnen beschermen, koste wat het kost tegen dit rucht.
Moest ik nu een tienerdochter hebben, vrees ik dat ik ze niet meer ongewapend de deur zou uitsturen. Wat mij beterft krijgt ze een stun gun waarmee ze eens 100000 volt door zo iemands kloten kan jagen. Dan kan deze meteen klaarkomen. En voor autochtone Dutrouxs en consorten: la même chose. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We zijn hier dar-al-harb (het land van de oorlog) - dus westerse meisjes kunnen als oorlogsbuit worden beschouwd. Maar verder wordt deze godsdienst erkend door de Belgische staat hoor!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |