Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 26 maart 2007, 01:51   #41
bruut geweld
Minister-President

bruut geweld's schermafbeelding

Standaard

*knip*
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline  
Oud 26 maart 2007, 01:53   #42
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld Bekijk bericht
eender welke andere staat zou met dergelijke smeerlapperij nooit mee wegkomen zonder ernstige sancties.
Och, voorbeelden legio: Darfur, Tjetjenië, Iran, Noord-Korea, de bezetting van Tibet, de bezetting van de Westelijke Sahara, etc etc...

In Joegoslavië heeft de VN ook nooit een poot uitgestoken.

Wat heeft de VN nu nog te zeggen?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline  
Oud 26 maart 2007, 02:02   #43
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

*knip*
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Nierika is offline  
Oud 26 maart 2007, 02:04   #44
bruut geweld
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Och, voorbeelden legio: Darfur, Tjetjenië, Iran, Noord-Korea, de bezetting van Tibet, de bezetting van de Westelijke Sahara, etc etc...

In Joegoslavië heeft de VN ook nooit een poot uitgestoken.

Wat heeft de VN nu nog te zeggen?
in welk van die gebieden heeft de US haar veto al meer dan VEERTIG keer gebruikt ?
In welk van die gebieden duurt het conflict en landdiefstal/kolonisatie al ongeveer ZESTIG jaar ?

maar je stelling komt er op neer dat de Vn wordt lamgelegd door het veto en alzo is ze machteloos, maar ze zou MOETEN kunnen ingrijpen tegen de immer grotesker wordende zionistische agressie.
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline  
Oud 26 maart 2007, 02:08   #45
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Iets negatiefs (en realistisch)over hun uitverkoren zionstaat posten en ze kunnen het niet laten he.
Ik hou me overigens weinig bezig met topics over Israël. Ze boeien me niet echt. Als ik er toch één lees, kan ik moeilijk om je heen. Als je ze niet opgestart hebt, neem je minstens het leeuwedeel van de reacties voor je rekening. Je onbeschaafde manier van discussiëren (persoonlijke verwijten lijken door jou te zijn uitgevonden) en je van haat verteerde omschrijvingen van alles wat joods is kunnen niet anders dan een normaal mens ergeren. Dan reageer ik wel eens. Begot op de 1300 posts zullen het er niet meer dan enkele tientallen zijn.
Mijn uitverkoren zionstaat bestaat enkel in de ijle leegte binnenin je hoofd.

Nierika is offline  
Oud 26 maart 2007, 02:11   #46
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
in welk van die gebieden heeft de US haar veto al meer dan VEERTIG keer gebruikt ?
In welk van die gebieden duurt het conflict en landdiefstal/kolonisatie al ongeveer ZESTIG jaar ?

maar je stelling komt er op neer dat de Vn wordt lamgelegd door het veto en alzo is ze machteloos, maar ze zou MOETEN kunnen ingrijpen tegen de immer grotesker wordende zionistische agressie.
Ze grijpt nergens in, da's mijn punt. Tenzij om wat op te kuisen wanneer de vijandelijkheden allang opgehouden zijn, zoals in Libanon nu, of met wat voedseldroppingskes ergens in wat uitgehongerde streken.
Ze is onmachtig, op elk vlak. En heus niet alleen door het veto van de VS.
Dus ja, of die landdiefstal nu zestig jaar duurt, of als een conflict nu nog maar vijf jaar duurt, zoals in Darfur met zijn honderdduizenden doden, als je er iets wil aan veranderen, zal je toch de op de VN niet moeten rekenen.

Nierika is offline  
Oud 26 maart 2007, 02:11   #47
bruut geweld
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
De post die je aangeeft zou de mijne kunnen zijn. In dat geval zal de naam van de poster Nierika zijn. Kun je me even linken?
!
is van jou en doe je opzoekwerk maar zelf

*knip*

Maar ik ben er niet bepaald ongelukkig om dat deze door zionisten met persoonlijke verwijtjes gevulde thread over Palestijnse mishandeling door Israelische soldaten zoveel gelezen wordt, zo kan iedereen het beschamende gedrag van de typische zionist aanschouwen.
bruut geweld is offline  
Oud 26 maart 2007, 02:34   #48
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
om niet in Israel geïnteresseerd te zijn doe je wel erg veel moeite, en de persoonlijke verwijtjes blijven ook vlotjes doorstromen.

Hoe meer persoonlijke verwijten en off topic gaan om toch maar niet de mishandelingen jegens de Palestijnen te bespreken, hoe beter het schadelijk zionisme aan de kaak wordt gesteld.

je hebt nu al de VN, Darfur en de persoonlijke verwijten gehad. nog uitvluchtjes?
Er valt gewoonweg niks te bespreken met schoften die een onrecht jegens een volk enkel gebruiken om hun eigen riedels jegens een andere bevolkingsgroep te legitimeren. Jij bent zo'n schoft, Bruut Geweld. Hier kan je misschien lekker je anonieme gangetje gaan, vanuit de marginale beslotenheid van je PC-kamertje. In real life wordt je uitgespuwd met jouw methodes. Er is geen enkel verschil tussen een extreem rechtse jodenbasher, en jouw persoontje. Jullie opereren beiden vanuit eenzelfde haatbeeld, maar vanuit een ander politieke strekking.

Ik kan hier gewoonweg niet in meegaan. De aversie die jouw manier van doen bij me opwekt houdt me daar van tegen.

Eat it or live with it, zou ik zo zeggen.

Nierika is offline  
Oud 26 maart 2007, 06:59   #49
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
het verschil zit er natuurlijk in dat Zionistische terreurdaden en hun sadistische moordpartijen jegens Palestijnen (ook kinderen en vrouwen) een bijna dagelijks fenomeen is geworden. Dat deze tevens begaan wordt door een ZIONISTSICHE STAAT die voornamelijk land wil stelen en een andere bevolking wil verdrijven en niet door facties of individuen die na de zoveelste zionistische agressie gelijkaardig reageren.

het aantal Palestijne burgerslachtoffers en palestijnse kinderen die door Israelis afgemaakt worden is meer dan genoeg bewijs.
Onzin, bijna dagelijks...waar haal je deze info van?
illwill is offline  
Oud 26 maart 2007, 07:01   #50
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
vergeet evenwel niet dat Hamas gesteund werd door Israel tegen Arafat en zijn plo. die tactiek heeft samen met de invoering van "democratie" een boycott opgeleverd met een kleine burgeroorlog tot gevolg.

én ze hebben daarbij de rechtmatige belastinggelden van de Palestijnen gewoon gestolen.
Maar deze topic gaat over zionistische agressie en verdrijvingspolitiek.
Idd, werd!!!! Niet word!!!! Groot verschil é.

Ze hebben geen belastingsgeld gestolen, ze hebben geld dat werd gebruikt voor bommen te leggen ingehouden.
illwill is offline  
Oud 26 maart 2007, 07:03   #51
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
neem dat maar met uw gebruikelijk korreltje zout als je weer eens vast zit in een argumentatie
Dat hij gelijk heeft doet er niet toe zekers
illwill is offline  
Oud 26 maart 2007, 07:39   #52
Arnold
Minister

Arnold's schermafbeelding

Standaard

Beste forummers,

Het kan onmogelijk de bedoeling zijn om een topic vol te pennen met persoonlijke verwijten en gescheld.

mvg,
Arnold.
Arnold is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be