![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Op wie zou u stemmen in de eerste ronde? | |||
Olivier BESANCENOT - LCR |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,37% |
Marie-George BUFFET - PCF |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,37% |
Gérard SCHIVARDI - PT |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
François BAYROU - UDF |
![]() ![]() ![]() |
11 | 15,07% |
José BOVÉ |
![]() ![]() ![]() |
3 | 4,11% |
Dominique VOYNET - Verts |
![]() ![]() ![]() |
2 | 2,74% |
Philippe de VILLIERS - MPF |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,37% |
Ségolène ROYAL - PS |
![]() ![]() ![]() |
10 | 13,70% |
Frédéric NIHOUS - CPNT |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Jean-Marie LE PEN - FN |
![]() ![]() ![]() |
12 | 16,44% |
Arlette LAGUILLER - LO |
![]() ![]() ![]() |
2 | 2,74% |
Nicolas SARKOZY - UMP |
![]() ![]() ![]() |
26 | 35,62% |
Blanco - ongeldig - ik ga niet stemmen |
![]() ![]() ![]() |
4 | 5,48% |
Aantal stemmers: 73. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Correctie. De Vlamingen stemmen massaal voor Sélogène. Het rechtse liberale Wallonië is natuurlijk een ander paar mouwen...
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#44 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
|
![]() Wat denk je dat het gaat geven als Sarkozy president wordt? In vlaanderen was iedereen er 100% van overtuigd en zijn een hele boel dat nog steeds dat zij gaat winnen... (In realiteit weten we dat haar kansen zwaar geslonken zijn met enkele maanden geleden!)
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kan ik inkomen...
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
|
![]() Over Ségolène moet ik je toch ongelijk geven, ze is bijna een held bij duizenden hier in Vlaanderen die meestal amper iets met politek te maken hebben en er ook niets van weten...
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen Laatst gewijzigd door baseballpolitieker : 1 april 2007 om 22:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat is ook logisch. In Vlaanderen heeft de SP.a veel minder greep op haar vakbond (ABVV) dan de PS op de FGTB. Het FGTB kan dus door de liberale PS gebruikt worden om de Waalse arbeiders koest te houden. In Vlaanderen kunnen de vakbonden een veel autonomere koers voeren. http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...mf27022006_014
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Minister-President
|
![]() Duizenden in Vlaanderen maken nog geen 20% van de vlamingen uit ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() Ik weet geen cijfers maar ik weet wel wat ik zie, en dat is wat ik heb gezegd... Dit doet denken dat het bij een heel groot deel van de bevolking is...
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Vreemdeling
|
![]() Zijn der daar geen separatistischen partijen in Frans-Vlaanderen?
Zulken partijen zouden wij moeten steunen!
![]() |
#53 |
|
![]() Dan moet je zeker niet op het FN stemmen, want zowel vader als dochter willen harde repressie tegenover regionalistische bewegingen en partijen in hun land. Het zou de Franse cultuur bedreigen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Minister
|
![]() Ik zou voor Nicolas SARKOZY lijkt mij een bestuurder een heeft zijn bekwaamheid al bewezen. De enigste stomitieit was tijdens de rellen dat hij zei dat die jongeren crapuul was. Daarin had hij geen ongelijk maar zoiets zeg je beter niet hardop want anders hits de boel nog meer op. Voor Le Pen zou ik zeker NIET stemmen zo'n extreem-rechtse populist is een schande voor Frankrijk.
VIVE LA FRANCE allez ik vind dat ze frans-vlaanderen moeten terug geven dan krijgen ze van mij Wallonië erbij + elio Dirupo. Laatst gewijzigd door Piet Hein : 2 april 2007 om 13:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
|
![]() Citaat:
![]() http://www.streek-verbond.org/ (bemerk de Nederlandstalige versie) Een quote: http://www.streek-verbond.org/70-Breves/courriel2.htm Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#56 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Met nog twee weken te gaan voor de 1e ronde lijkt Sarkozy te meeste stemmen te halen. Hij loopt uit. Tussen Royal en Bayrou is het nog niet gedaan. Bayrou komt weer terug na verlies in de laatste weken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |