![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
nl.politiek Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep nl.politiek. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
|
![]() On Wed, 28 Mar 2007 17:53:51 +0200, "el misti©" <[email protected]>
wrote: > >"theo1610" <tvbeuningen16@16=1hotmeel.com> schreef in bericht >news:[email protected].. . >> On Wed, 28 Mar 2007 17:47:41 +0200, "el misti©" <[email protected]> >> wrote: >> >>> >>>"theo1610" <tvbeuningen16@16=1hotmeel.com> schreef in bericht >>>news:[email protected] ... >>>> On Wed, 28 Mar 2007 16:40:33 +0200, "el misti©" <[email protected]> >>>> wrote: >>>> >>>>> >>>>>"theo1610" <tvbeuningen16@16=1hotmeel.com> schreef in bericht >>>>>news:[email protected] om... >>>>>> On Wed, 28 Mar 2007 11:54:28 +0200, "el misti©" <[email protected]> >>>>>> wrote: >>>>>> >>>>>>> >>>>>>>"theo1610" <tvbeuningen16@16=1hotmeel.com> schreef in bericht >>>>>>>news:16ek03theuhptf3mq28qhqcjuss85iqg57@4ax .com... >>>>>>>> On Wed, 28 Mar 2007 11:29:42 +0200, "el misti©" <[email protected]> >>>>>>>> wrote: >>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>>"Hieke" <[email protected]> schreef in bericht >>>>>>>>>news:[email protected].. . >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> "el misti©" <[email protected]> schreef in bericht news: >>>>>>>>>>> "´Door een stage of uitwisseling naar een ontwikkelingsland >>>>>>>>>>> worden >>>>>>>>>>> jongeren zich bewust van ongelijkheid, armoede en globalisering. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> En dat leren ze door vlinders te vangen ergens in Noord-Afrika? >>>>>>>>>> ![]() >>>>>>>>> >>>>>>>>>Als je te beroerd bent om te lezen waar het werkelijk om gaat, >>>>>>>> >>>>>>>> Jij gelooft alles wat je leest, grapjas........? >>>>>>> >>>>>>>Jij gelooft alles wat met je vooroordelen strookt, lolbroek........? >>>>>> >>>>>> Over welke vooroordelen heb je het.... ? >>>>> >>>>>"vakantietripje" >>>>> >>>> Vreselijk >>> >>>nou. >>> >> >> Heb jij ook de foto's van die vlijtige eco-toeristen gezien? > >Nee. Waren ze mooi? > Kreeg meteen heimwee. -- "Lievebeheersbeestjes" |
![]() |
#42 |
|
![]() "theo1610" <tvbeuningen16@16=1hotmeel.com> schreef in bericht news:[email protected]... > On Wed, 28 Mar 2007 17:53:51 +0200, "el misti©" <[email protected]> > wrote: > >> >>"theo1610" <tvbeuningen16@16=1hotmeel.com> schreef in bericht >>news:[email protected]. .. >>> On Wed, 28 Mar 2007 17:47:41 +0200, "el misti©" <[email protected]> >>> wrote: >>> >>>> >>>>"theo1610" <tvbeuningen16@16=1hotmeel.com> schreef in bericht >>>>news:[email protected] m... >>>>> On Wed, 28 Mar 2007 16:40:33 +0200, "el misti©" <[email protected]> >>>>> wrote: >>>>> >>>>>> >>>>>>"theo1610" <tvbeuningen16@16=1hotmeel.com> schreef in bericht >>>>>>news:7evk03dgjiklbtde243rscib5lvp6c4ij7@4ax. com... >>>>>>> On Wed, 28 Mar 2007 11:54:28 +0200, "el misti©" <[email protected]> >>>>>>> wrote: >>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>>"theo1610" <tvbeuningen16@16=1hotmeel.com> schreef in bericht >>>>>>>>news:16ek03theuhptf3mq28qhqcjuss85iqg57@4a x.com... >>>>>>>>> On Wed, 28 Mar 2007 11:29:42 +0200, "el misti©" >>>>>>>>> <[email protected]> >>>>>>>>> wrote: >>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>>"Hieke" <[email protected]> schreef in bericht >>>>>>>>>>news:[email protected]. .. >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> "el misti©" <[email protected]> schreef in bericht news: >>>>>>>>>>>> "´Door een stage of uitwisseling naar een ontwikkelingsland >>>>>>>>>>>> worden >>>>>>>>>>>> jongeren zich bewust van ongelijkheid, armoede en >>>>>>>>>>>> globalisering. >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> En dat leren ze door vlinders te vangen ergens in Noord-Afrika? >>>>>>>>>>> ![]() >>>>>>>>>> >>>>>>>>>>Als je te beroerd bent om te lezen waar het werkelijk om gaat, >>>>>>>>> >>>>>>>>> Jij gelooft alles wat je leest, grapjas........? >>>>>>>> >>>>>>>>Jij gelooft alles wat met je vooroordelen strookt, lolbroek........? >>>>>>> >>>>>>> Over welke vooroordelen heb je het.... ? >>>>>> >>>>>>"vakantietripje" >>>>>> >>>>> Vreselijk >>>> >>>>nou. >>>> >>> >>> Heb jij ook de foto's van die vlijtige eco-toeristen gezien? >> >>Nee. Waren ze mooi? >> > Kreeg meteen heimwee. Hier mijn finest hour in Marokko. El misti potje schaken tegen 'de kampioen van Marrakech'. Uiteraard gewonnen. http://img391.imageshack.us/img391/4...ding369ux9.png |
![]() |
#43 |
|
![]() "el misti©" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "theo1610" <tvbeuningen16@16=1hotmeel.com> schreef in bericht > news:[email protected]... >> On Wed, 28 Mar 2007 17:53:51 +0200, "el misti©" <[email protected]> >> wrote: >> >>> >>>"theo1610" <tvbeuningen16@16=1hotmeel.com> schreef in bericht >>>news:[email protected] ... >>>> On Wed, 28 Mar 2007 17:47:41 +0200, "el misti©" <[email protected]> >>>> wrote: >>>> >>>>> >>>>>"theo1610" <tvbeuningen16@16=1hotmeel.com> schreef in bericht >>>>>news:[email protected] om... >>>>>> On Wed, 28 Mar 2007 16:40:33 +0200, "el misti©" <[email protected]> >>>>>> wrote: >>>>>> >>>>>>> >>>>>>>"theo1610" <tvbeuningen16@16=1hotmeel.com> schreef in bericht >>>>>>>news:7evk03dgjiklbtde243rscib5lvp6c4ij7@4ax .com... >>>>>>>> On Wed, 28 Mar 2007 11:54:28 +0200, "el misti©" >>>>>>>> <[email protected]> >>>>>>>> wrote: >>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>>"theo1610" <tvbeuningen16@16=1hotmeel.com> schreef in bericht >>>>>>>>>news:16ek03theuhptf3mq28qhqcjuss85iqg57@4 ax.com... >>>>>>>>>> On Wed, 28 Mar 2007 11:29:42 +0200, "el misti©" >>>>>>>>>> <[email protected]> >>>>>>>>>> wrote: >>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>"Hieke" <[email protected]> schreef in bericht >>>>>>>>>>>news:[email protected] ... >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> "el misti©" <[email protected]> schreef in bericht news: >>>>>>>>>>>>> "´Door een stage of uitwisseling naar een ontwikkelingsland >>>>>>>>>>>>> worden >>>>>>>>>>>>> jongeren zich bewust van ongelijkheid, armoede en >>>>>>>>>>>>> globalisering. >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> En dat leren ze door vlinders te vangen ergens in Noord-Afrika? >>>>>>>>>>>> ![]() >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>Als je te beroerd bent om te lezen waar het werkelijk om gaat, >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> Jij gelooft alles wat je leest, grapjas........? >>>>>>>>> >>>>>>>>>Jij gelooft alles wat met je vooroordelen strookt, >>>>>>>>>lolbroek........? >>>>>>>> >>>>>>>> Over welke vooroordelen heb je het.... ? >>>>>>> >>>>>>>"vakantietripje" >>>>>>> >>>>>> Vreselijk >>>>> >>>>>nou. >>>>> >>>> >>>> Heb jij ook de foto's van die vlijtige eco-toeristen gezien? >>> >>>Nee. Waren ze mooi? >>> >> Kreeg meteen heimwee. > > Hier mijn finest hour in Marokko. El misti potje schaken tegen 'de > kampioen van Marrakech'. Uiteraard gewonnen. > > http://img391.imageshack.us/img391/4...ding369ux9.png Laat me raden, jij bent de man in deken gehuld? Wim |
![]() |
#44 |
|
![]() "Wim" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "el misti©" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "theo1610" <tvbeuningen16@16=1hotmeel.com> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> On Wed, 28 Mar 2007 17:53:51 +0200, "el misti©" <[email protected]> >>> wrote: >>> >>>> >>>>"theo1610" <tvbeuningen16@16=1hotmeel.com> schreef in bericht >>>>news:[email protected] m... >>>>> On Wed, 28 Mar 2007 17:47:41 +0200, "el misti©" <[email protected]> >>>>> wrote: >>>>> >>>>>> >>>>>>"theo1610" <tvbeuningen16@16=1hotmeel.com> schreef in bericht >>>>>>news:i73l03titofh0aapi78p7tmng9msl368l5@4ax. com... >>>>>>> On Wed, 28 Mar 2007 16:40:33 +0200, "el misti©" <[email protected]> >>>>>>> wrote: >>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>>"theo1610" <tvbeuningen16@16=1hotmeel.com> schreef in bericht >>>>>>>>news:7evk03dgjiklbtde243rscib5lvp6c4ij7@4a x.com... >>>>>>>>> On Wed, 28 Mar 2007 11:54:28 +0200, "el misti©" >>>>>>>>> <[email protected]> >>>>>>>>> wrote: >>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>>"theo1610" <tvbeuningen16@16=1hotmeel.com> schreef in bericht >>>>>>>>>>news:16ek03theuhptf3mq28qhqcjuss85iqg57@ 4ax.com... >>>>>>>>>>> On Wed, 28 Mar 2007 11:29:42 +0200, "el misti©" >>>>>>>>>>> <[email protected]> >>>>>>>>>>> wrote: >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>"Hieke" <[email protected]> schreef in bericht >>>>>>>>>>>>news:[email protected] t... >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> "el misti©" <[email protected]> schreef in bericht news: >>>>>>>>>>>>>> "´Door een stage of uitwisseling naar een ontwikkelingsland >>>>>>>>>>>>>> worden >>>>>>>>>>>>>> jongeren zich bewust van ongelijkheid, armoede en >>>>>>>>>>>>>> globalisering. >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> En dat leren ze door vlinders te vangen ergens in >>>>>>>>>>>>> Noord-Afrika? >>>>>>>>>>>>> ![]() >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>Als je te beroerd bent om te lezen waar het werkelijk om gaat, >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> Jij gelooft alles wat je leest, grapjas........? >>>>>>>>>> >>>>>>>>>>Jij gelooft alles wat met je vooroordelen strookt, >>>>>>>>>>lolbroek........? >>>>>>>>> >>>>>>>>> Over welke vooroordelen heb je het.... ? >>>>>>>> >>>>>>>>"vakantietripje" >>>>>>>> >>>>>>> Vreselijk >>>>>> >>>>>>nou. >>>>>> >>>>> >>>>> Heb jij ook de foto's van die vlijtige eco-toeristen gezien? >>>> >>>>Nee. Waren ze mooi? >>>> >>> Kreeg meteen heimwee. >> >> Hier mijn finest hour in Marokko. El misti potje schaken tegen 'de >> kampioen van Marrakech'. Uiteraard gewonnen. >> >> http://img391.imageshack.us/img391/4...ding369ux9.png > > Laat me raden, jij bent de man in deken gehuld? Ik draag inderdaad niet van die rare schoentjes. ![]() Die deken is een Djellaba. Heeft me heel wat moeite gekost om een originele te kopen, dus niet zo'n inferieur toeristending. Hij kwam me één keer goed van pas, in Kautokeino, Noorwegen, goed tegen de kou en de regen. Fantastisch materiaal. Zeer dicht gewoven (geweefd?), dus water- en winddicht. Alleen niet helemaal mijn maat. Zijn weinig Marokkanen van 1.98 meter. |
![]() |
#45 |
|
![]() "el misti©" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Wim" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "el misti©" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> >>> "theo1610" <tvbeuningen16@16=1hotmeel.com> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>> On Wed, 28 Mar 2007 17:53:51 +0200, "el misti©" <[email protected]> >>>> wrote: >>>> >>>>> >>>>>"theo1610" <tvbeuningen16@16=1hotmeel.com> schreef in bericht >>>>>news:[email protected] om... >>>>>> On Wed, 28 Mar 2007 17:47:41 +0200, "el misti©" <[email protected]> >>>>>> wrote: >>>>>> >>>>>>> >>>>>>>"theo1610" <tvbeuningen16@16=1hotmeel.com> schreef in bericht >>>>>>>news:i73l03titofh0aapi78p7tmng9msl368l5@4ax .com... >>>>>>>> On Wed, 28 Mar 2007 16:40:33 +0200, "el misti©" >>>>>>>> <[email protected]> >>>>>>>> wrote: >>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>>"theo1610" <tvbeuningen16@16=1hotmeel.com> schreef in bericht >>>>>>>>>news:7evk03dgjiklbtde243rscib5lvp6c4ij7@4 ax.com... >>>>>>>>>> On Wed, 28 Mar 2007 11:54:28 +0200, "el misti©" >>>>>>>>>> <[email protected]> >>>>>>>>>> wrote: >>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>"theo1610" <tvbeuningen16@16=1hotmeel.com> schreef in bericht >>>>>>>>>>>news:16ek03theuhptf3mq28qhqcjuss85iqg57 @4ax.com... >>>>>>>>>>>> On Wed, 28 Mar 2007 11:29:42 +0200, "el misti©" >>>>>>>>>>>> <[email protected]> >>>>>>>>>>>> wrote: >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>"Hieke" <[email protected]> schreef in >>>>>>>>>>>>>bericht >>>>>>>>>>>>>news:[email protected] et... >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> "el misti©" <[email protected]> schreef in bericht news: >>>>>>>>>>>>>>> "´Door een stage of uitwisseling naar een ontwikkelingsland >>>>>>>>>>>>>>> worden >>>>>>>>>>>>>>> jongeren zich bewust van ongelijkheid, armoede en >>>>>>>>>>>>>>> globalisering. >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> En dat leren ze door vlinders te vangen ergens in >>>>>>>>>>>>>> Noord-Afrika? >>>>>>>>>>>>>> ![]() >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>Als je te beroerd bent om te lezen waar het werkelijk om gaat, >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> Jij gelooft alles wat je leest, grapjas........? >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>Jij gelooft alles wat met je vooroordelen strookt, >>>>>>>>>>>lolbroek........? >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> Over welke vooroordelen heb je het.... ? >>>>>>>>> >>>>>>>>>"vakantietripje" >>>>>>>>> >>>>>>>> Vreselijk >>>>>>> >>>>>>>nou. >>>>>>> >>>>>> >>>>>> Heb jij ook de foto's van die vlijtige eco-toeristen gezien? >>>>> >>>>>Nee. Waren ze mooi? >>>>> >>>> Kreeg meteen heimwee. >>> >>> Hier mijn finest hour in Marokko. El misti potje schaken tegen 'de >>> kampioen van Marrakech'. Uiteraard gewonnen. >>> >>> http://img391.imageshack.us/img391/4...ding369ux9.png >> >> Laat me raden, jij bent de man in deken gehuld? > > Ik draag inderdaad niet van die rare schoentjes. ![]() > > Die deken is een Djellaba. Heeft me heel wat moeite gekost om een > originele te kopen, dus niet zo'n inferieur toeristending. > Hij kwam me één keer goed van pas, in Kautokeino, Noorwegen, goed tegen de > kou en de regen. Fantastisch materiaal. Zeer dicht gewoven (geweefd?), dus > water- en winddicht. Alleen niet helemaal mijn maat. Zijn weinig > Marokkanen van 1.98 meter. 'k had wel es gelezen dat je groot was, had de schoenen gemist ![]() wat gereisd, maar Marokko 'moet' nog. Zal es uitkijken naar zo'n deken ![]() Wim (oh, geweefd, volgens mij) |
![]() |
#46 |
|
![]() "Barokino" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Tarac schreef: > > > > "Cheche" <[email protected]> schreef in bericht > > news:[email protected]... > > > On Tue, 27 Mar 2007 23:20:43 +0200, theo1610 > > > <tvbeuningen16@16=1hotmeel.com> wrote: > > > > > > > > > > >Proest............. > > > >Wat een achterlijk gelul, onvoorstelbaar. > > > > > > > >Oh ja, bij Pauw en Witteman. > > > > > > Vertel eens Theo, wat is er zo achterlijk? > > > Adiós, > > > Cheche > > > > Ik denk dat domme theo dat niet kan verwoorden ~ > > Duidelijk is dat de rechts pers het hele verhaal over > > criminele jongeren uit hun bruine duim heeft > > gezogen! Zelfs Wilders is er in gestonken.!!!!! > > Duidelijk is gebleken dat de zogenoemde 'vlinderreis' > > beter gezegd de Atalanta reis een metafoor was voor > > een ecologisch project in Marokko! aan dit project > > doen een aantal studenten mee van diverse achtergronden. > > dus ook een aantal Marokkaanse Nederlanders, tja > > dan zijn de deelnemers allemaal crimineeltjes volgens de > > Telegraaf , Geen Stijl en etc.. > > Ik blijf me toch afvragen waarom ze een studie over vlinders speciaal in > Marokko moesten houden. We hebben in Nederland toch ook wel ergens een > botanisch centrum? Leer toch is goed lezen, verdiep je eerst in de materie! ipv domweg uit je nek te lullen!!! De 'Atalanta reis' was en is nog steeds een metafoor voor ecologisch project! Tarac -- Posted by news://news.nb.nu (http://www.nb.nu) |
![]() |
#47 |
|
![]() "Wim" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "el misti©" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "Wim" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> >>> "el misti©" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>> >>>> "theo1610" <tvbeuningen16@16=1hotmeel.com> schreef in bericht >>>> news:[email protected]... >>>>> On Wed, 28 Mar 2007 17:53:51 +0200, "el misti©" <[email protected]> >>>>> wrote: >>>>> >>>>>> >>>>>>"theo1610" <tvbeuningen16@16=1hotmeel.com> schreef in bericht >>>>>>news:qj3l03pbfsru420k8sucgko0abpe7o8gqr@4ax. com... >>>>>>> On Wed, 28 Mar 2007 17:47:41 +0200, "el misti©" <[email protected]> >>>>>>> wrote: >>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>>"theo1610" <tvbeuningen16@16=1hotmeel.com> schreef in bericht >>>>>>>>news:i73l03titofh0aapi78p7tmng9msl368l5@4a x.com... >>>>>>>>> On Wed, 28 Mar 2007 16:40:33 +0200, "el misti©" >>>>>>>>> <[email protected]> >>>>>>>>> wrote: >>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>>"theo1610" <tvbeuningen16@16=1hotmeel.com> schreef in bericht >>>>>>>>>>news:7evk03dgjiklbtde243rscib5lvp6c4ij7@ 4ax.com... >>>>>>>>>>> On Wed, 28 Mar 2007 11:54:28 +0200, "el misti©" >>>>>>>>>>> <[email protected]> >>>>>>>>>>> wrote: >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>"theo1610" <tvbeuningen16@16=1hotmeel.com> schreef in bericht >>>>>>>>>>>>news:16ek03theuhptf3mq28qhqcjuss85iqg5 [email protected]... >>>>>>>>>>>>> On Wed, 28 Mar 2007 11:29:42 +0200, "el misti©" >>>>>>>>>>>>> <[email protected]> >>>>>>>>>>>>> wrote: >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>"Hieke" <[email protected]> schreef in >>>>>>>>>>>>>>bericht >>>>>>>>>>>>>>news:[email protected]. net... >>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> "el misti©" <[email protected]> schreef in bericht news: >>>>>>>>>>>>>>>> "´Door een stage of uitwisseling naar een ontwikkelingsland >>>>>>>>>>>>>>>> worden >>>>>>>>>>>>>>>> jongeren zich bewust van ongelijkheid, armoede en >>>>>>>>>>>>>>>> globalisering. >>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> En dat leren ze door vlinders te vangen ergens in >>>>>>>>>>>>>>> Noord-Afrika? >>>>>>>>>>>>>>> ![]() >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>Als je te beroerd bent om te lezen waar het werkelijk om gaat, >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> Jij gelooft alles wat je leest, grapjas........? >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>Jij gelooft alles wat met je vooroordelen strookt, >>>>>>>>>>>>lolbroek........? >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> Over welke vooroordelen heb je het.... ? >>>>>>>>>> >>>>>>>>>>"vakantietripje" >>>>>>>>>> >>>>>>>>> Vreselijk >>>>>>>> >>>>>>>>nou. >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> Heb jij ook de foto's van die vlijtige eco-toeristen gezien? >>>>>> >>>>>>Nee. Waren ze mooi? >>>>>> >>>>> Kreeg meteen heimwee. >>>> >>>> Hier mijn finest hour in Marokko. El misti potje schaken tegen 'de >>>> kampioen van Marrakech'. Uiteraard gewonnen. >>>> >>>> http://img391.imageshack.us/img391/4...ding369ux9.png >>> >>> Laat me raden, jij bent de man in deken gehuld? >> >> Ik draag inderdaad niet van die rare schoentjes. ![]() >> >> Die deken is een Djellaba. Heeft me heel wat moeite gekost om een >> originele te kopen, dus niet zo'n inferieur toeristending. >> Hij kwam me één keer goed van pas, in Kautokeino, Noorwegen, goed tegen >> de kou en de regen. Fantastisch materiaal. Zeer dicht gewoven (geweefd?), >> dus water- en winddicht. Alleen niet helemaal mijn maat. Zijn weinig >> Marokkanen van 1.98 meter. > > 'k had wel es gelezen dat je groot was, had de schoenen gemist ![]() > aardig wat gereisd, maar Marokko 'moet' nog. Zal es uitkijken naar zo'n > deken ![]() > > Wim (oh, geweefd, volgens mij) Een maatje te klein levert dit resultaat: http://img485.imageshack.us/img485/5...ing3171we8.png |
![]() |
#48 |
|
![]() On Thu, 29 Mar 2007 00:26:28 +0200, "Tarac" <T@rac> wrote:
> >"Barokino" <[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected]... >> Tarac schreef: >> > >> > "Cheche" <[email protected]> schreef in bericht >> > news:[email protected]... >> > > On Tue, 27 Mar 2007 23:20:43 +0200, theo1610 >> > > <tvbeuningen16@16=1hotmeel.com> wrote: >> > > >> > > > >> > > >Proest............. >> > > >Wat een achterlijk gelul, onvoorstelbaar. >> > > > >> > > >Oh ja, bij Pauw en Witteman. >> > > >> > > Vertel eens Theo, wat is er zo achterlijk? >> > > Adiós, >> > > Cheche >> > >> > Ik denk dat domme theo dat niet kan verwoorden ~ >> > Duidelijk is dat de rechts pers het hele verhaal over >> > criminele jongeren uit hun bruine duim heeft >> > gezogen! Zelfs Wilders is er in gestonken.!!!!! >> > Duidelijk is gebleken dat de zogenoemde 'vlinderreis' >> > beter gezegd de Atalanta reis een metafoor was voor >> > een ecologisch project in Marokko! aan dit project >> > doen een aantal studenten mee van diverse achtergronden. >> > dus ook een aantal Marokkaanse Nederlanders, tja >> > dan zijn de deelnemers allemaal crimineeltjes volgens de >> > Telegraaf , Geen Stijl en etc.. >> >> Ik blijf me toch afvragen waarom ze een studie over vlinders speciaal in >> Marokko moesten houden. We hebben in Nederland toch ook wel ergens een >> botanisch centrum? > >Leer toch is goed lezen, verdiep je eerst in de materie! ipv domweg >uit je nek te lullen!!! >De 'Atalanta reis' was en is nog steeds een metafoor voor >ecologisch project! Laat maar Tarac. Bruinkol verdiept zich niet, leest nooit wat en denkt zwart/wit. Zowel in overdrachtelijke zin als in een absurd onderscheid in mensen. Adiós, Cheche |
![]() |
#49 |
|
![]() "el misti©" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Wim" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "el misti©" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> >>> "Wim" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>> >>>> "el misti©" <[email protected]> schreef in bericht >>>> news:[email protected]... >>>>> >>>>> "theo1610" <tvbeuningen16@16=1hotmeel.com> schreef in bericht >>>>> news:[email protected]... >>>>>> On Wed, 28 Mar 2007 17:53:51 +0200, "el misti©" <[email protected]> >>>>>> wrote: >>>>>> >>>>>>> >>>>>>>"theo1610" <tvbeuningen16@16=1hotmeel.com> schreef in bericht >>>>>>>news:qj3l03pbfsru420k8sucgko0abpe7o8gqr@4ax .com... >>>>>>>> On Wed, 28 Mar 2007 17:47:41 +0200, "el misti©" >>>>>>>> <[email protected]> >>>>>>>> wrote: >>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>>"theo1610" <tvbeuningen16@16=1hotmeel.com> schreef in bericht >>>>>>>>>news:i73l03titofh0aapi78p7tmng9msl368l5@4 ax.com... >>>>>>>>>> On Wed, 28 Mar 2007 16:40:33 +0200, "el misti©" >>>>>>>>>> <[email protected]> >>>>>>>>>> wrote: >>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>"theo1610" <tvbeuningen16@16=1hotmeel.com> schreef in bericht >>>>>>>>>>>news:7evk03dgjiklbtde243rscib5lvp6c4ij7 @4ax.com... >>>>>>>>>>>> On Wed, 28 Mar 2007 11:54:28 +0200, "el misti©" >>>>>>>>>>>> <[email protected]> >>>>>>>>>>>> wrote: >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>"theo1610" <tvbeuningen16@16=1hotmeel.com> schreef in bericht >>>>>>>>>>>>>news:16ek03theuhptf3mq28qhqcjuss85iqg [email protected]... >>>>>>>>>>>>>> On Wed, 28 Mar 2007 11:29:42 +0200, "el misti©" >>>>>>>>>>>>>> <[email protected]> >>>>>>>>>>>>>> wrote: >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>"Hieke" <[email protected]> schreef in >>>>>>>>>>>>>>>bericht >>>>>>>>>>>>>>>news:[email protected] .net... >>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> "el misti©" <[email protected]> schreef in bericht news: >>>>>>>>>>>>>>>>> "´Door een stage of uitwisseling naar een >>>>>>>>>>>>>>>>> ontwikkelingsland >>>>>>>>>>>>>>>>> worden >>>>>>>>>>>>>>>>> jongeren zich bewust van ongelijkheid, armoede en >>>>>>>>>>>>>>>>> globalisering. >>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> En dat leren ze door vlinders te vangen ergens in >>>>>>>>>>>>>>>> Noord-Afrika? >>>>>>>>>>>>>>>> ![]() >>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>Als je te beroerd bent om te lezen waar het werkelijk om >>>>>>>>>>>>>>>gaat, >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> Jij gelooft alles wat je leest, grapjas........? >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>Jij gelooft alles wat met je vooroordelen strookt, >>>>>>>>>>>>>lolbroek........? >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> Over welke vooroordelen heb je het.... ? >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>"vakantietripje" >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>> Vreselijk >>>>>>>>> >>>>>>>>>nou. >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> Heb jij ook de foto's van die vlijtige eco-toeristen gezien? >>>>>>> >>>>>>>Nee. Waren ze mooi? >>>>>>> >>>>>> Kreeg meteen heimwee. >>>>> >>>>> Hier mijn finest hour in Marokko. El misti potje schaken tegen 'de >>>>> kampioen van Marrakech'. Uiteraard gewonnen. >>>>> >>>>> http://img391.imageshack.us/img391/4...ding369ux9.png >>>> >>>> Laat me raden, jij bent de man in deken gehuld? >>> >>> Ik draag inderdaad niet van die rare schoentjes. ![]() >>> >>> Die deken is een Djellaba. Heeft me heel wat moeite gekost om een >>> originele te kopen, dus niet zo'n inferieur toeristending. >>> Hij kwam me één keer goed van pas, in Kautokeino, Noorwegen, goed tegen >>> de kou en de regen. Fantastisch materiaal. Zeer dicht gewoven >>> (geweefd?), dus water- en winddicht. Alleen niet helemaal mijn maat. >>> Zijn weinig Marokkanen van 1.98 meter. >> >> 'k had wel es gelezen dat je groot was, had de schoenen gemist ![]() >> aardig wat gereisd, maar Marokko 'moet' nog. Zal es uitkijken naar zo'n >> deken ![]() >> >> Wim (oh, geweefd, volgens mij) > > Een maatje te klein levert dit resultaat: > > http://img485.imageshack.us/img485/5...ing3171we8.png Ai, ben 1.92. Zal ook wat been moeten laten zien Wim |
![]() |
#50 |
|
![]() "Wim" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "el misti©" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "Wim" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> >>> "el misti©" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>> >>>> "Wim" <[email protected]> schreef in bericht >>>> news:[email protected]... >>>>> >>>>> "el misti©" <[email protected]> schreef in bericht >>>>> news:[email protected]... >>>>>> >>>>>> "theo1610" <tvbeuningen16@16=1hotmeel.com> schreef in bericht >>>>>> news:[email protected]... >>>>>>> On Wed, 28 Mar 2007 17:53:51 +0200, "el misti©" <[email protected]> >>>>>>> wrote: >>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>>"theo1610" <tvbeuningen16@16=1hotmeel.com> schreef in bericht >>>>>>>>news:qj3l03pbfsru420k8sucgko0abpe7o8gqr@4a x.com... >>>>>>>>> On Wed, 28 Mar 2007 17:47:41 +0200, "el misti©" >>>>>>>>> <[email protected]> >>>>>>>>> wrote: >>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>>"theo1610" <tvbeuningen16@16=1hotmeel.com> schreef in bericht >>>>>>>>>>news:i73l03titofh0aapi78p7tmng9msl368l5@ 4ax.com... >>>>>>>>>>> On Wed, 28 Mar 2007 16:40:33 +0200, "el misti©" >>>>>>>>>>> <[email protected]> >>>>>>>>>>> wrote: >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>"theo1610" <tvbeuningen16@16=1hotmeel.com> schreef in bericht >>>>>>>>>>>>news:7evk03dgjiklbtde243rscib5lvp6c4ij [email protected]... >>>>>>>>>>>>> On Wed, 28 Mar 2007 11:54:28 +0200, "el misti©" >>>>>>>>>>>>> <[email protected]> >>>>>>>>>>>>> wrote: >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>"theo1610" <tvbeuningen16@16=1hotmeel.com> schreef in bericht >>>>>>>>>>>>>>news:16ek03theuhptf3mq28qhqcjuss85iq [email protected]... >>>>>>>>>>>>>>> On Wed, 28 Mar 2007 11:29:42 +0200, "el misti©" >>>>>>>>>>>>>>> <[email protected]> >>>>>>>>>>>>>>> wrote: >>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>"Hieke" <[email protected]> schreef in >>>>>>>>>>>>>>>>bericht >>>>>>>>>>>>>>>>news:[email protected] l.net... >>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>> "el misti©" <[email protected]> schreef in bericht news: >>>>>>>>>>>>>>>>>> "´Door een stage of uitwisseling naar een >>>>>>>>>>>>>>>>>> ontwikkelingsland >>>>>>>>>>>>>>>>>> worden >>>>>>>>>>>>>>>>>> jongeren zich bewust van ongelijkheid, armoede en >>>>>>>>>>>>>>>>>> globalisering. >>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>> En dat leren ze door vlinders te vangen ergens in >>>>>>>>>>>>>>>>> Noord-Afrika? >>>>>>>>>>>>>>>>> ![]() >>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>Als je te beroerd bent om te lezen waar het werkelijk om >>>>>>>>>>>>>>>>gaat, >>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> Jij gelooft alles wat je leest, grapjas........? >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>Jij gelooft alles wat met je vooroordelen strookt, >>>>>>>>>>>>>>lolbroek........? >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> Over welke vooroordelen heb je het.... ? >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>"vakantietripje" >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> Vreselijk >>>>>>>>>> >>>>>>>>>>nou. >>>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> Heb jij ook de foto's van die vlijtige eco-toeristen gezien? >>>>>>>> >>>>>>>>Nee. Waren ze mooi? >>>>>>>> >>>>>>> Kreeg meteen heimwee. >>>>>> >>>>>> Hier mijn finest hour in Marokko. El misti potje schaken tegen 'de >>>>>> kampioen van Marrakech'. Uiteraard gewonnen. >>>>>> >>>>>> http://img391.imageshack.us/img391/4...ding369ux9.png >>>>> >>>>> Laat me raden, jij bent de man in deken gehuld? >>>> >>>> Ik draag inderdaad niet van die rare schoentjes. ![]() >>>> >>>> Die deken is een Djellaba. Heeft me heel wat moeite gekost om een >>>> originele te kopen, dus niet zo'n inferieur toeristending. >>>> Hij kwam me één keer goed van pas, in Kautokeino, Noorwegen, goed tegen >>>> de kou en de regen. Fantastisch materiaal. Zeer dicht gewoven >>>> (geweefd?), dus water- en winddicht. Alleen niet helemaal mijn maat. >>>> Zijn weinig Marokkanen van 1.98 meter. >>> >>> 'k had wel es gelezen dat je groot was, had de schoenen gemist ![]() >>> aardig wat gereisd, maar Marokko 'moet' nog. Zal es uitkijken naar zo'n >>> deken ![]() >>> >>> Wim (oh, geweefd, volgens mij) >> >> Een maatje te klein levert dit resultaat: >> >> http://img485.imageshack.us/img485/5...ing3171we8.png > Ai, ben 1.92. Zal ook wat been moeten laten zien Niks van aantrekken. Die laatste foto (in Noorwegen) was dus wel weer zeven jaar na die eerste, (in Marokko). En hoewel het er lekker zonnig uitziet is de djellaba niet voor niets dicht omgeslagen: er woei (waaide?) een straffe wind, die door merg en been ging, maar niet door de djellaba! Lekker tegen vervelende weersomstandigheden. |
![]() |
#51 |
|
![]() >>>> >>>> Heb jij ook de foto's van die vlijtige eco-toeristen gezien? >>> >>>Nee. Waren ze mooi? >>> >> Kreeg meteen heimwee. > >Hier mijn finest hour in Marokko. El misti potje schaken tegen 'de kampioen >van Marrakech'. Uiteraard gewonnen. > >http://img391.imageshack.us/img391/4...ding369ux9.png ![]() -- "Lievebeheersbeestjes" |