![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() Ten gronde antwoorden doet ge niet maar van een nestbevuiler zoals u verwachten we ook niet anders.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dude, ge moet Freud niet zijn om te snappen dat iemand die in elke zin het woord 'nestbevuiler' gebruikt een typische dwangneuroot is met een obsessie voor hygiëne.
![]() Zwakke zielen vallen snel voor propaganda die over 'kuisen', 'bezems', 'zuiverheid', 'nestbevuiling', 'properteit' en 'kuisheid' gaat. We weten allemaal dat die mentale hygiëne en dat discours verschrikkelijk stinkt. Graag een beetje vuiler, dude. Ge moet zo gene schrik hebben van de mensen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() teveel spiegels in uw omgeving.
![]() |
#48 |
Minister
|
![]() @ JBH
Misschien op het eerste zicht off-topic, maar elkaar uitschelden helpt de zaken ook niet vooruit. Mag ik je nog eens mijn standpunt toelichten. Eerst en vooral vind ik dat de parlementaire democratie een goed politiek systeem is. Evenzo vind ik een open maatschappijmodel zoals wij dat in het Westen kennen te verkiezen boven een heleboel alternatieven. Volgens mij zijn het recht om vragen te stellen, open te staan voor vernieuwing en kritisch het eigen systeem te bekijken tot de kern van dat systeem en model. Als ik jouw posts bekijk waarin jij het opneemt voor de Westerse waarden dan herken ik daar weinig van die dingen in terug. Ik zie wel blinde loyauteit, plezier in de ondergang van tegenstanders en een nogal repressieve houding tegenover andersdenkenden. Je hebt gelijk als je van leer trekt tegen mensen die geen verschil willen zien tussen bijv. het regime in Iran en dat in Europa. Maar ik vrees dat de visie op buitenlandse politiek die uit jouw posts naar voor komt, hoewel westers geïnspireerd, toch totalitair overkomt. Kan je me zeggen of je denkt dat het westers model enkel houdbaar is als we ons naar de rest van de wereld opstellen zoals we nu doen (gedirigeerd door eigenbelang)? Is ons succes in het westen met andere woorden afhankelijk van de miserie van een deel van de wereldbevolking of zou iedere wereldbewoner ooit volgens het 'westers model' kunnen leven? Blijft de menselijke geschiedenis een opeenvolging van gewapende strijd tussen elkaar opvolgende machtsgroepen, of kunnen we het ooit allemaal eens worden over een paar basisafspraken, zodat we elkaar om economische of politieke redenen niet langer meer de kop hoeven in te slaan? Geweld, moord en doodslag zijn dan natuurlijk ook nog een dagelijkse realiteit, maar zitten dan meer in de privé-sfeer, eerder dan gesanctioneerd te worden door staten. Ik hoor graag je mening hieromtrent, John. Laatst gewijzigd door discuz : 10 april 2007 om 23:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
http://news.be.msn.com/buitenland/Ar...mentid=4662476 Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 12 april 2007 om 00:41. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Minister
|
![]() Potverdorie John Bell Hood, gij - of tenminste uw alter ego - zijt een amerikaanse ex-generaal!!! Wat zou uw strategie nu zijn, behalve u omdraaien in uw graf?
Laatst gewijzigd door discuz : 12 april 2007 om 13:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() Ik ben zoals mijn voorbeeld en het zou er dus stuiven.De echte JBH had een zeer offensieve ingesteldeid net zoals ik.Vandaar de nickname.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Minister
|
![]() Akkoord, maar 't stuift er nu al. Wat zou je offensief gezien nog kunnen doen, gezien je leger dichtbij z'n breekpunt is? De dienstplicht invoeren? Bagdad platgooien?
Laatst gewijzigd door discuz : 12 april 2007 om 13:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() Er zouden nog meer troepen naar irak gaan al moet al de rest gekannibaliseerd worden.Hoe meer mensen hoe meer resultaat.Dat was ook het terechte standpunt van Mccain.
|
![]() |
![]() |