Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 april 2007, 06:30   #41
john bell hood
Banneling

john bell hood's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
En de experten vh Britse Ministerie van Landsverdediging zijn dus stalinisten in jouw ogen? De John Hopkins Universiteit en UNICEF ook? En Albright?
D�*t zullen Blair, Bush en Bloomberg zeker interessant vinden
Ten gronde antwoorden doet ge niet maar van een nestbevuiler zoals u verwachten we ook niet anders.
john bell hood is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2007, 06:32   #42
john bell hood
Banneling

Standaard

Citaat:
JBH heeft een andere en veel betere methode, de befaamde "Bushformula":
Om de waarde van een leven te kennen wil JBH het vermenigvuldigen met het BNP pro capita vh land van oorsprong, dan het resultaat delen door het aantal km van zijn bed en tenslotte geheime (positieve of negatieve)correctiefactoren toepassen voor huidskleur, origine, godsdienst en geslacht.
Typische uitlating van een verwerpelijke anti-westerse nestbevuiler.Uw soort zal haar trieste lot niet ontlopen.
Oud 7 april 2007, 06:34   #43
john bell hood
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht
De echte volksverlakker en cultuurverrader zijt gij. Gij doet alsof 'het Westen' in principe fascistisch, totalitair, gewelddadig, koloniserend en oerdom moet zijn en dat altijd geweest is.

Neen, beste fascist, het Westen is iets heel anders. Het Westen dat is Verlichting, Kritische Geest, Écrasez l'infâme, Democratie, Vrijheid, Broederlijkheid, Solidariteit en nooit op de knieën gaan voor machtswellustige fascisten als Bush. Dát is het Westen, mijn vriend. Allemaal waarden die gij overduidelijk haat. (Zoals ge immers voortdurend aantoont: iedereen die uw gebrekkige, simplistische "mening" niet deelt ziet ge liefst achter de tralies belanden.)

Gij zijt hier dus de verrader, de revisionist en de cultuurverlakker. Vort, verhuist naar Texas, gij die het Westen zo veracht. Daar kunt ge samen in een of andere sekte elken dag tot uwen groten held Bush bidden en elken dag Jesus-burgers vreten tot ge zo vet zijt geworden dat ge zelfs niet meer naar Irak móógt om te gaan vechten. Veel plezier.

Of nee, van mij mag zelfs een volstrekte idioot en Westen-hater in Europa blijven. Want ik ben een democraat en, in tegenstelling tot de nazi, mogen van mij wel licht achterlijke en volstrekt nutteloze mensen als John Bell Dude in onze maatschappij blijven bestaan. Remember, als ge al naar een kamp wordt gestuurd, dan is dat om heropgevoed te worden. Wij doen niet aan vernietiging, alleen aan veredeling. Voel u dus vooral op uw gemak.
Een democraat die aanhanger van stalin is.Nu ineens positieve woorden over het westen dat het anders verfoeit.Ge moet ook eens duidelijk beslissen of ge nu voor de dictatuur of de democratie zijt.Gij zijt duidelijk krankzinnig.
Oud 7 april 2007, 06:35   #44
john bell hood
Banneling

Standaard

Citaat:
lol.

Da's veel te complex voor den Dude. Eigenlijk vindt JBH gewoon dat áls ge dan toch bommen hebt, ge ook maar de moed moet hebben om ze te droppen. Achteraf gaan kijken wat eronder ligt is totaal bijkomstig.
Gezien wie uw idool is zullen we hiermee eens temeer lachen.
Oud 7 april 2007, 16:14   #45
C2C
Perm. Vertegenwoordiger VN

C2C's schermafbeelding

Standaard

Dude, ge moet Freud niet zijn om te snappen dat iemand die in elke zin het woord 'nestbevuiler' gebruikt een typische dwangneuroot is met een obsessie voor hygiëne.

Zwakke zielen vallen snel voor propaganda die over 'kuisen', 'bezems', 'zuiverheid', 'nestbevuiling', 'properteit' en 'kuisheid' gaat.

We weten allemaal dat die mentale hygiëne en dat discours verschrikkelijk stinkt. Graag een beetje vuiler, dude. Ge moet zo gene schrik hebben van de mensen.
C2C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2007, 08:56   #46
john bell hood
Banneling

Standaard

Citaat:
Dude, ge moet Freud niet zijn om te snappen dat iemand die in elke zin het woord 'nestbevuiler' gebruikt een typische dwangneuroot is met een obsessie voor hygiëne.

Zwakke zielen vallen snel voor propaganda die over 'kuisen', 'bezems', 'zuiverheid', 'nestbevuiling', 'properteit' en 'kuisheid' gaat.

We weten allemaal dat die mentale hygiëne en dat discours verschrikkelijk stinkt. Graag een beetje vuiler, dude. Ge moet zo gene schrik hebben van de mensen.
Iemand die de afbeelding van stalin gebruikt neem ik niet ernstig.Ik ga u blijven actervolgen en gij en uw soort zijn en blijven nestbevuilers.
Oud 9 april 2007, 10:27   #47
the_dude
Eur. Commissievoorzitter

the_dude's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door john bell hood Bekijk bericht
Ik ga u blijven actervolgen en gij en uw soort zijn en blijven nestbevuilers.
teveel spiegels in uw omgeving.
the_dude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2007, 23:44   #48
discuz
Minister

Standaard

@ JBH

Misschien op het eerste zicht off-topic, maar elkaar uitschelden helpt de zaken ook niet vooruit. Mag ik je nog eens mijn standpunt toelichten.

Eerst en vooral vind ik dat de parlementaire democratie een goed politiek systeem is. Evenzo vind ik een open maatschappijmodel zoals wij dat in het Westen kennen te verkiezen boven een heleboel alternatieven.

Volgens mij zijn het recht om vragen te stellen, open te staan voor vernieuwing en kritisch het eigen systeem te bekijken tot de kern van dat systeem en model.

Als ik jouw posts bekijk waarin jij het opneemt voor de Westerse waarden dan herken ik daar weinig van die dingen in terug. Ik zie wel blinde loyauteit, plezier in de ondergang van tegenstanders en een nogal repressieve houding tegenover andersdenkenden.

Je hebt gelijk als je van leer trekt tegen mensen die geen verschil willen zien tussen bijv. het regime in Iran en dat in Europa. Maar ik vrees dat de visie op buitenlandse politiek die uit jouw posts naar voor komt, hoewel westers geïnspireerd, toch totalitair overkomt.

Kan je me zeggen of je denkt dat het westers model enkel houdbaar is als we ons naar de rest van de wereld opstellen zoals we nu doen (gedirigeerd door eigenbelang)? Is ons succes in het westen met andere woorden afhankelijk van de miserie van een deel van de wereldbevolking of zou iedere wereldbewoner ooit volgens het 'westers model' kunnen leven? Blijft de menselijke geschiedenis een opeenvolging van gewapende strijd tussen elkaar opvolgende machtsgroepen, of kunnen we het ooit allemaal eens worden over een paar basisafspraken, zodat we elkaar om economische of politieke redenen niet langer meer de kop hoeven in te slaan?

Geweld, moord en doodslag zijn dan natuurlijk ook nog een dagelijkse realiteit, maar zitten dan meer in de privé-sfeer, eerder dan gesanctioneerd te worden door staten.

Ik hoor graag je mening hieromtrent, John.

Laatst gewijzigd door discuz : 10 april 2007 om 23:46.
discuz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2007, 13:02   #49
john bell hood
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door discuz Bekijk bericht
@ JBH

Misschien op het eerste zicht off-topic, maar elkaar uitschelden helpt de zaken ook niet vooruit. Mag ik je nog eens mijn standpunt toelichten.

Eerst en vooral vind ik dat de parlementaire democratie een goed politiek systeem is. Evenzo vind ik een open maatschappijmodel zoals wij dat in het Westen kennen te verkiezen boven een heleboel alternatieven.

Volgens mij zijn het recht om vragen te stellen, open te staan voor vernieuwing en kritisch het eigen systeem te bekijken tot de kern van dat systeem en model.

Als ik jouw posts bekijk waarin jij het opneemt voor de Westerse waarden dan herken ik daar weinig van die dingen in terug. Ik zie wel blinde loyauteit, plezier in de ondergang van tegenstanders en een nogal repressieve houding tegenover andersdenkenden.

Je hebt gelijk als je van leer trekt tegen mensen die geen verschil willen zien tussen bijv. het regime in Iran en dat in Europa. Maar ik vrees dat de visie op buitenlandse politiek die uit jouw posts naar voor komt, hoewel westers geïnspireerd, toch totalitair overkomt.

Kan je me zeggen of je denkt dat het westers model enkel houdbaar is als we ons naar de rest van de wereld opstellen zoals we nu doen (gedirigeerd door eigenbelang)? Is ons succes in het westen met andere woorden afhankelijk van de miserie van een deel van de wereldbevolking of zou iedere wereldbewoner ooit volgens het 'westers model' kunnen leven? Blijft de menselijke geschiedenis een opeenvolging van gewapende strijd tussen elkaar opvolgende machtsgroepen, of kunnen we het ooit allemaal eens worden over een paar basisafspraken, zodat we elkaar om economische of politieke redenen niet langer meer de kop hoeven in te slaan?

Geweld, moord en doodslag zijn dan natuurlijk ook nog een dagelijkse realiteit, maar zitten dan meer in de privé-sfeer, eerder dan gesanctioneerd te worden door staten.

Ik hoor graag je mening hieromtrent, John.
Buitenlandse politiek gaat over eigenbelang en dat moet zo blijven.Oorlogen zullen er altijd zijn.Ligt in de menselijke aard.Conflicten mogen gerust.Concurrentie is gezond.
Oud 12 april 2007, 00:38   #50
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Buitenlandse politiek gaat over eigenbelang en dat moet zo blijven.Oorlogen zullen er altijd zijn.Ligt in de menselijke aard.Conflicten mogen gerust.Concurrentie is gezond.
D�*t zal Dubbya graag horen: hij zoekt juist een hulpje, zou dat niets voor jou zijn?:
http://news.be.msn.com/buitenland/Ar...mentid=4662476
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door msn.com

Geen kandidaten om raadgever Bush te worden inzake conflict Irak
MSN NEWS 11.04.2007 17:54
Het Amerikaanse Witte Huis heeft momenteel alle moeite van de wereld om iemand te vinden om de oorlogen in Irak en Afghanistan te superviseren. Verschillende generaals hebben de functie al afgewezen, zo schrijft de Washington Post woensdag.

De Amerikaanse president George W. Bush wil de nieuwe functie in het leven roepen om naar eigen zeggen een betere coördinatie te verzekeren tussen de burgerlijke en militaire aspecten bij de twee conflicten. Volgens de krant zou diegene die de functie krijgt ook beslissingen kunnen doordrukken bij het Pentagon en andere departementen die bij de conflicten betrokken zijn. Hoewel het gaat om een functie als raadgever van de president, een van de belangrijkste posten binnen het Witte Huis, is er een 'ernstig' gebrek aan kandidaten. "Het grootste probleem is dat de regering Bush niet echt weet waar ze naartoe wil", zegt generaal-op-rust John Sheehan, die al bedankte voor de functie. Volgens hem blijven vice-president Dick Cheney en zijn bondgenoten meer macht hebben in het Witte Huis dan diegenen die een oplossing willen om de Amerikaanse troepen uit Irak terug te trekken. (SER)
Vlug naar Washington, Hij wacht!!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door john bell hood
Ik ga u blijven actervolgen en gij en uw soort zijn en blijven nestbevuilers.
You ain't seen nothing yet!

Laatst gewijzigd door filosoof : 12 april 2007 om 00:41.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2007, 12:44   #51
john bell hood
Banneling

Standaard

Citaat:
D�*t zal Dubbya graag horen: hij zoekt juist een hulpje, zou dat niets voor jou zijn?:
http://news.be.msn.com/buitenland/Ar...mentid=4662476
Vlug naar Washington, Hij wacht!!

You ain't seen nothing yet!
Een interessante job .Was ik een amerikaans ex-generaal,ik zou er direkt op ingaan.
Oud 12 april 2007, 13:07   #52
discuz
Minister

Standaard

Citaat:
Een interessante job .Was ik een amerikaans ex-generaal,ik zou er direkt op ingaan.
Potverdorie John Bell Hood, gij - of tenminste uw alter ego - zijt een amerikaanse ex-generaal!!! Wat zou uw strategie nu zijn, behalve u omdraaien in uw graf?

Laatst gewijzigd door discuz : 12 april 2007 om 13:10.
Oud 12 april 2007, 13:15   #53
john bell hood
Banneling

Standaard

Citaat:
Potverdorie John Bell Hood, gij - of tenminste uw alter ego - zijt een amerikaanse ex-generaal!!! Wat zou uw strategie nu zijn, behalve u omdraaien in uw graf?
Ik ben zoals mijn voorbeeld en het zou er dus stuiven.De echte JBH had een zeer offensieve ingesteldeid net zoals ik.Vandaar de nickname.
Oud 12 april 2007, 13:21   #54
discuz
Minister

Standaard

Akkoord, maar 't stuift er nu al. Wat zou je offensief gezien nog kunnen doen, gezien je leger dichtbij z'n breekpunt is? De dienstplicht invoeren? Bagdad platgooien?

Laatst gewijzigd door discuz : 12 april 2007 om 13:22.
Oud 12 april 2007, 13:44   #55
john bell hood
Banneling

Standaard

Citaat:
Akkoord, maar 't stuift er nu al. Wat zou je offensief gezien nog kunnen doen, gezien je leger dichtbij z'n breekpunt is? De dienstplicht invoeren? Bagdad platgooien?
Er zouden nog meer troepen naar irak gaan al moet al de rest gekannibaliseerd worden.Hoe meer mensen hoe meer resultaat.Dat was ook het terechte standpunt van Mccain.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be