![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En uiteindelijk maakt het mij geen fluit uit.De voorstellen die groen op eender welk vlak over dat onderwerp doet verwerp ik,punt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beetje zoals boeboe jaja zeker? Trouwen met een vlaamse nele, papieren binnen, en "de duurzame sociale bindingen" verbreken door ze buiten te gooien!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Trouwens,edina probeert steeds opnieuw haar vrienden te beschermen en gaat dan zagen over futuliteiten. Feiten,daar gaat het hem om en hetgeen ik in dat artikel lees,daarmee heb ik weer genoeg gelezen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als Madam Vogels van minder mooie zaakjes van de multicul (de Pakistaanse vluchelingen die van het OCMW leven en meerdere malen per jaar naar Pakistan vliegen) zegt: "jammer dat dit uitgekomen is...": hoe kan ik die madam nog vertrouwen? Die gaat nog zaken achterhouden die niet in haar kraam/wereldbeeld passen...(les gekregen van de Sovjets?) Groen? is een partij die ik ten zeerste wantrouw ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Groen! is niet te doen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Parlementslid
|
![]() Allez, en ik dacht dat die illegalen niet durfden buitenkomen. Hoe komen die dan toch aan die onnozele kiekens? En als twee illegalen goede maatjes zijn, zijn dat dan ook duurzame sociale bindingen?
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weet ge nog niet dat je daar ook voor bijbetaald hebt? (Mijn kinderen krijgen natuurlijk geen studiebeurs (ik moest zo'n 7 kinderen hebben om met mijn reuzeloon als alleenstaande moeder in aanmerking te komen), zoon van professor Jahjah in Libanon kreeg die uiteraard wel, de sukkelaar!).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 4 april 2007 om 17:47. |
|
![]() |
![]() |