![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
nl.politiek Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep nl.politiek. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
|
![]() "missgien" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > jim wrote: >> Op Fri, 06 Apr 2007 09:59:26 +0200, schreef missgien: >>> jim wrote: >> >>>> Als jij je zo laat drillen door je vent dan ben je inderdaad nog 50 >>>> jaar >>>> emancipatie tegoed. >> >>> Je doet hier aannames die kant noch wal raken en die mij in een >>> lachstuip doen vervallen. >>> Domme, domme man! >> >> Ach, en de rest vd argumenten die ik had gegeven waren te moeilijk om op >> te reageren? >> Ik zal ze nog eens herhalen, voor het geval dat je iets had gemist. ja dat is meestal de makkelijkste weg kiezen wat zulke figuren doen reageren op je minst belangrijke opmerking en dan hopen dat het niet opvalt >> >> 1, Het is een bikini, geen lingerie, en ik ken voldoende vrouwen die met >> zorg hun bikini uitkiezen. > > Met zorg uitkiezen is iets anders dan er zo wulps mogelijk mee voor een > lens gaan liggen voor een smak geld. Da's hoerengedrag. welnee hoerengedrag is als je geld voor sex vraagd jou bekrompen en bevooroordeelde ideen zijn heel eng als iemand een mooi lichaam heeft en daar mee wil pronken dan moet diegene man of vrouw dat zelf weten en vind ik het absurd om diegene gelijk van "hoerengedrag"te beschuldigen |
![]() |
#42 |
|
![]() "missgien" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Bonus Level wrote: >> "missgien" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> Bonus Level wrote: >>> >>> Wat hebben hoofddoeken met vrouwonterende lingerie te maken? >> >> Zoals hier boven reeds vermeld gaan die vrouwen zélf hun lingerie kopen, >> kiezen uit wat ze mooi vinden, enz. > > Dat wordt beweerd door een kerel... tja... dus al die mannen dwingen hun vrouwen om picante lingerie te dragen wat een boelshit zeg mijn stiefmoeder die over 2 weken haar bijde borsten moet laten weghalen is dit paasweekend naar nice en koopt daar een van de duurste en mooiste BH's nu het nog kan ze is 64 en jij beweert dus dat mijn vader haar heeft gedwongen ofzo > Het gaat nu even een keer niet over moslima's. Hou je bij het onderwerp, > alsjeblieft. Of probeer het eens in een nieuwe draad. er wordt slechts een vergelijking gemaakt die ook nog eens uitgelegd wordt en absoluut van toepassing is |
![]() |
#43 |
|
![]() missgien wrote:
> jim wrote: > >>> Ik ben geen gristenhond, verre van dat, maar ik vind dit soort reclame >>> ook verschrikkelijk storend: ze degeneren een vrouw tot een lustobject >>> en de makers doen alsof 50 jaar emancipatie domweg niet hebben bestaan. >>> In één woord walgelijk! >> >> Een vrouwenwinkel, die reclame maakt voor producten voor vrouwen die >> vrouwen moeten kopen..... >> Lustobject is wel het laatste waar ze aan gaan beginnen, kunnen ze de >> tent net zo goed direct sluiten. >> Maar het zegt meer over je imborst dan je zelf wilt toegeven missgien, >> klein en angstig. > > Wat een kortzichtigheid van jou kant! Het zijn > immers veelal mannen die kicken op lingerie? Als > je het de meeste vrouwen eerlijk vraagt, dragen > zij het liefste fijn zittend katoen in plaats van > irritant jeukend kant! Het hele idee van lingerie > komt uit het brein van mannen. Als vrouwen het al > dragen is het meestal om hun kerel er een plezier > mee te doen, zichzelf doen ze het in ieder geval > -over het algemeen- niet! > > Maar ja... jij bent een vent en zal dat dus nooit > kunnen inzien! Het is niet omdat de zwaartekracht rond uw lijf 'schijnbaar' 10 keer hoger moet zijn dan elders, waardoor uw skischansen bijna tot de enkels reiken, dat andere vrouwen lingerie niet met plezier dragen. Natuurlijk is bij jou het functionele, om te vermijden dat je telkens op je tieten gaat zitten, belangrijker dan het esthetische, maar nogmaals, spreek voor jezelf. Zoek een vent en ga dan naar de Wellness-kliniek om de tepel terug op tepelhoogte te brengen. Of doe het bij nader inzien maar andersom, of je komt nooit aan die vent, tenzij je een likdoos bent natuurlijk. |
![]() |
#44 |
|
![]() "Gunter Schelfhout" <[email protected]> schreef in bericht news ![]() > missgien wrote: > > > jim wrote: > > > >>> Ik ben geen gristenhond, verre van dat, maar ik vind dit soort reclame > >>> ook verschrikkelijk storend: ze degeneren een vrouw tot een lustobject > >>> en de makers doen alsof 50 jaar emancipatie domweg niet hebben bestaan. > >>> In één woord walgelijk! > >> > >> Een vrouwenwinkel, die reclame maakt voor producten voor vrouwen die > >> vrouwen moeten kopen..... > >> Lustobject is wel het laatste waar ze aan gaan beginnen, kunnen ze de > >> tent net zo goed direct sluiten. > >> Maar het zegt meer over je imborst dan je zelf wilt toegeven missgien, > >> klein en angstig. > > > > Wat een kortzichtigheid van jou kant! Het zijn > > immers veelal mannen die kicken op lingerie? Als > > je het de meeste vrouwen eerlijk vraagt, dragen > > zij het liefste fijn zittend katoen in plaats van > > irritant jeukend kant! Het hele idee van lingerie > > komt uit het brein van mannen. Als vrouwen het al > > dragen is het meestal om hun kerel er een plezier > > mee te doen, zichzelf doen ze het in ieder geval > > -over het algemeen- niet! > > > > Maar ja... jij bent een vent en zal dat dus nooit > > kunnen inzien! > > Het is niet omdat de zwaartekracht rond uw lijf 'schijnbaar' 10 keer hoger > moet zijn dan elders, waardoor uw skischansen bijna tot de enkels reiken, > dat andere vrouwen lingerie niet met plezier dragen. > Natuurlijk is bij jou het functionele, om te vermijden dat je telkens op je > tieten gaat zitten, belangrijker dan het esthetische, maar nogmaals, spreek > voor jezelf. > > Zoek een vent en ga dan naar de Wellness-kliniek om de tepel terug op > tepelhoogte te brengen. > Of doe het bij nader inzien maar andersom, of je komt nooit aan die vent, > tenzij je een likdoos bent natuurlijk. Wat een gebrek aan respect voor de vrouw in het algemeen.... Stel dat bovenstaande over uw moeder zou gaan, jij vlegel! Omar |
![]() |
#45 |
|
![]() jim wrote:
> Op Fri, 06 Apr 2007 16:24:17 +0200, schreef missgien: >> jim wrote: >>> Op Fri, 06 Apr 2007 09:59:26 +0200, schreef missgien: >>>> jim wrote: > >>>>> Als jij je zo laat drillen door je vent dan ben je inderdaad nog 50 jaar >>>>> emancipatie tegoed. > >>>> Je doet hier aannames die kant noch wal raken en >>>> die mij in een lachstuip doen vervallen. >>>> Domme, domme man! > >>> Ach, en de rest vd argumenten die ik had gegeven waren te moeilijk om op >>> te reageren? >>> Ik zal ze nog eens herhalen, voor het geval dat je iets had gemist. > >>> 1, Het is een bikini, geen lingerie, en ik ken voldoende vrouwen die met >>> zorg hun bikini uitkiezen. > >> Met zorg uitkiezen is iets anders dan er zo wulps >> mogelijk mee voor een lens gaan liggen voor een >> smak geld. Da's hoerengedrag. > > Dat vind jij, en daarbij, indien je er problemen mee hebt, je zult dan > eerst bij het betreffende model moeten klagen. > Daarbij schuif je nu het probleem weer op, wat is er mis met de bikini en > wat is het verschil met de lingerie waartegen jij zo fulimeert? Je wilt het niet begrijpen, geloof ik. Het gaat me niet op lingerie of bikini's. Het gaat mij erom dat het nergens voor nodig is om het straatbeeld te vervuilen met enorm grote posters die vrouwen in denigrerende posities promoot. |
![]() |
#46 |
|
![]() Omar N.B. wrote:
>> Zoek een vent en ga dan naar de Wellness-kliniek om de tepel terug op >> tepelhoogte te brengen. >> Of doe het bij nader inzien maar andersom, of je komt nooit aan die vent, >> tenzij je een likdoos bent natuurlijk. > > Wat een gebrek aan respect voor de vrouw in het algemeen.... > Stel dat bovenstaande over uw moeder zou gaan, jij vlegel! > > Omar Dit is tekenend voor mannen die kicken op blootfoto's van vrouwen: die hebben geen respect voor vrouwen in zijn algemeenheid en zijn bovendien van mening dat dergelijk gedrag nog heel normaal is ook. Zielig, maar waar. Missgien |
![]() |
#47 |
|
![]() Omar N.B. wrote:
[knip] >> >> Het is niet omdat de zwaartekracht rond uw lijf 'schijnbaar' 10 keer >> hoger moet zijn dan elders, waardoor uw skischansen bijna tot de enkels >> reiken, dat andere vrouwen lingerie niet met plezier dragen. >> Natuurlijk is bij jou het functionele, om te vermijden dat je telkens op > je >> tieten gaat zitten, belangrijker dan het esthetische, maar nogmaals, > spreek >> voor jezelf. >> >> Zoek een vent en ga dan naar de Wellness-kliniek om de tepel terug op >> tepelhoogte te brengen. >> Of doe het bij nader inzien maar andersom, of je komt nooit aan die vent, >> tenzij je een likdoos bent natuurlijk. > > Wat een gebrek aan respect voor de vrouw in het algemeen.... > Stel dat bovenstaande over uw moeder zou gaan, jij vlegel! Dan zou ik nog maar eens haar postings in deze draad doorlezen, slijmbal. |
![]() |
#48 |
|
![]() missgien wrote:
> Omar N.B. wrote: > >>> Zoek een vent en ga dan naar de Wellness-kliniek om de tepel terug op >>> tepelhoogte te brengen. >>> Of doe het bij nader inzien maar andersom, of je komt nooit aan die >>> vent, tenzij je een likdoos bent natuurlijk. >> >> Wat een gebrek aan respect voor de vrouw in het algemeen.... >> Stel dat bovenstaande over uw moeder zou gaan, jij vlegel! >> >> Omar > > Dit is tekenend voor mannen die kicken op > blootfoto's van vrouwen: die hebben geen respect > voor vrouwen in zijn algemeenheid en zijn > bovendien van mening dat dergelijk gedrag nog heel > normaal is ook. Zielig, maar waar. > > Missgien Laat me raden, ma Flodder, damesschoenen is ook niet aan jou besteed, omdat basketsloeffen beter lopen en laat staan staan dat je je ook maar zou opmaken want de mannen zouden wel eens kunnen fluiten? |
![]() |
#49 |
|
![]() missgien wrote:
[knip] > > Je wilt het niet begrijpen, geloof ik. Het gaat me > niet op lingerie of bikini's. Het gaat mij erom > dat het nergens voor nodig is om het straatbeeld > te vervuilen met enorm grote posters die vrouwen > in denigrerende posities promoot. Die bewuste vrouwen zijn daar rijkelijk voor betaald. Dus trek hun keuze niet door naar de jouwe. En als je daar echt door geraakt bent, Omar weet wel waar ze clandestien geslachten veranderen. |
![]() |
#50 |
|
![]() Op Sat, 07 Apr 2007 09:35:58 +0200, schreef missgien:
> jim wrote: >> Op Fri, 06 Apr 2007 16:24:17 +0200, schreef missgien: >>> jim wrote: >>>> Op Fri, 06 Apr 2007 09:59:26 +0200, schreef missgien: >>>>> jim wrote: >>>>>> Als jij je zo laat drillen door je vent dan ben je inderdaad nog 50 jaar >>>>>> emancipatie tegoed. >>>>> Je doet hier aannames die kant noch wal raken en >>>>> die mij in een lachstuip doen vervallen. >>>>> Domme, domme man! >>>> Ach, en de rest vd argumenten die ik had gegeven waren te moeilijk om op >>>> te reageren? >>>> Ik zal ze nog eens herhalen, voor het geval dat je iets had gemist. >>>> 1, Het is een bikini, geen lingerie, en ik ken voldoende vrouwen die met >>>> zorg hun bikini uitkiezen. >>> Met zorg uitkiezen is iets anders dan er zo wulps >>> mogelijk mee voor een lens gaan liggen voor een >>> smak geld. Da's hoerengedrag. >> Dat vind jij, en daarbij, indien je er problemen mee hebt, je zult dan >> eerst bij het betreffende model moeten klagen. >> Daarbij schuif je nu het probleem weer op, wat is er mis met de bikini en >> wat is het verschil met de lingerie waartegen jij zo fulimeert? > Je wilt het niet begrijpen, geloof ik. Het gaat me > niet op lingerie of bikini's. Het gaat mij erom > dat het nergens voor nodig is om het straatbeeld > te vervuilen met enorm grote posters die vrouwen > in denigrerende posities promoot. Om te beginnen zou je je stoom eens kunnen afblazen in de desbetreffende winkel, e/o via het modellenburo een mailtje wagen aan het betreffende model. Mischien kan een van beiden je uitleggen -waarom- ze de posters ophangen/poseren voor die poster. Andere mogenlijkheid om je sterk te maken tegen dit "onrecht" is een politieke partij oprichten of zorgen dat je voor de SGP in een toekomstige regering kom te zitten. Zul je wel de mannenbroeders eerst moeten weten te overtuigen dat de vrouw -ook- een mens is, en niet slechts de huishoudkundige/sexuele slaaf waar deze partij op grond van de bijbel vanuit gaat. Twee, vervuiling is een groot woord, en zeker subjectief in dit geval. -- 73 Jim .--. . .---- .-. . .- PE1REA Email, put amsat dot org behind the call Mail from: yahoo, hotmail, aol and msn goes unread /dev/null This post is NOT scanned by any Anti Virus software ;-D |
![]() |
#51 |
|
![]() On Sat, 07 Apr 2007 09:35:58 +0200, missgien <[email protected]> wrote:
>Je wilt het niet begrijpen, geloof ik. Het gaat me >niet op lingerie of bikini's. Het gaat mij erom >dat het nergens voor nodig is om het straatbeeld >te vervuilen met enorm grote posters die vrouwen >in denigrerende posities promoot. Toch even een commentaartje: Ik werk veel met fotomodellen - er zitten er een paar honderd in mijn portfolio. Geen enkele daarvan klaagt over "denigrerende posities" en ze zouden verrukt zijn als ze gepromoot worden op "enorm grote posters". Het is me opgevallen dat er duidelijk het minst geklaagd wordt door mooie, jonge en aantrekkelijke vrouwen. Hopelijk voel je je niet in een van die categorieën tekort gedaan. En merkwaardig genoeg vind ik zeer zelden bij mijn modellen feministische trekjes. Het feminisme zou daarentegen zeer gebaat zijn met enkele intelligente, mooie en jonge verdedigers. Maar waarschijnlijk is dat een oxymoron. In de psychologie noemen ze dat een 'zure druiven' rationalisatie. (en o ja, zelf ben ik zo lelijk als de nacht, maar ik ga niet fuilmineren tegen knappe mannelijke fotomodellen). Heb juist weer een model geboekt voor een workshop. Na aftrek van kosten houdt ze er 450 € aan over, voor één dag werk. Hopelijk kan jij dat ook verdienen in jouw branche. Fullator |
![]() |
#52 |
|
![]() On Sat, 07 Apr 2007 07:23:09 GMT, Gunter Schelfhout
<[email protected]> wrote: > >Het is niet omdat de zwaartekracht rond uw lijf 'schijnbaar' 10 keer hoger >moet zijn dan elders, waardoor uw skischansen bijna tot de enkels reiken, >dat andere vrouwen lingerie niet met plezier dragen. >Natuurlijk is bij jou het functionele, om te vermijden dat je telkens op je >tieten gaat zitten, belangrijker dan het esthetische, maar nogmaals, spreek >voor jezelf. > >Zoek een vent en ga dan naar de Wellness-kliniek om de tepel terug op >tepelhoogte te brengen. >Of doe het bij nader inzien maar andersom, of je komt nooit aan die vent, >tenzij je een likdoos bent natuurlijk. Foei Gunter, zo grof! Hierboven zeg ik ongeveer hetzelfde, maar iets delicater ingekleed. Ben ik nu vrouwonvriendelijk? Nee hoor, mijn modellen aanbidden me. Fullator |
![]() |
#53 |
|
![]() "Gunter Schelfhout" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Omar N.B. wrote: > > [knip] > > >> > >> Het is niet omdat de zwaartekracht rond uw lijf 'schijnbaar' 10 keer > >> hoger moet zijn dan elders, waardoor uw skischansen bijna tot de enkels > >> reiken, dat andere vrouwen lingerie niet met plezier dragen. > >> Natuurlijk is bij jou het functionele, om te vermijden dat je telkens op > > je > >> tieten gaat zitten, belangrijker dan het esthetische, maar nogmaals, > > spreek > >> voor jezelf. > >> > >> Zoek een vent en ga dan naar de Wellness-kliniek om de tepel terug op > >> tepelhoogte te brengen. > >> Of doe het bij nader inzien maar andersom, of je komt nooit aan die vent, > >> tenzij je een likdoos bent natuurlijk. > > > > Wat een gebrek aan respect voor de vrouw in het algemeen.... > > Stel dat bovenstaande over uw moeder zou gaan, jij vlegel! > > Dan zou ik nog maar eens haar postings in deze draad doorlezen, slijmbal. Ik heb het over UW posting, vlegel! Dat kleutergedrag van "zij is begonnen, meester", bewaart u maar voor uw soortgenoten. Omar |
![]() |
#54 |
|
![]() "Gunter Schelfhout" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Omar weet wel waar ze clandestien > geslachten veranderen. Ik zou niet weten waar, maar dat is waarschijnlijk een deel van het doel van uw grap? Tussen haakjes: zulke operaties hoeven niet clandestien meer. Omar |
![]() |
#55 |
|
![]() Fullator <[email protected]> wrote in
news:[email protected]: > feministische trekjes. Het feminisme zou daarentegen zeer gebaat zijn > met enkele intelligente, mooie en jonge verdedigers. Maar > waarschijnlijk is dat een oxymoron. Hmm, toch mag ik la Greer graag lijden in de BBC-laatavondprogramma's: ze is nog steeds spitvondig, ad rem en best te pruimen (en met dat laatste bedoel ik niets speciaals). Al was het maar voor haar uitspraak over dat Big Brother-gedoe: "a fascist prison camp". |
![]() |
#56 |
|
![]() On Sat, 07 Apr 2007 11:12:17 GMT, boutros gali <[email protected]>
wrote: >Fullator <[email protected]> wrote in >news:[email protected] : > > >> feministische trekjes. Het feminisme zou daarentegen zeer gebaat zijn >> met enkele intelligente, mooie en jonge verdedigers. Maar >> waarschijnlijk is dat een oxymoron. > >Hmm, toch mag ik la Greer graag lijden in de BBC-laatavondprogramma's: ze >is nog steeds spitvondig, ad rem en best te pruimen (en met dat laatste >bedoel ik niets speciaals). > >Al was het maar voor haar uitspraak over dat Big Brother-gedoe: "a fascist >prison camp". Germaine staat bij mij op de bovenste plank, zelfs letterlijk. Als een product van mei 68 heb ik zowat al haar werken. Maar ik kan je hier verhalen vertellen van het plaatselijke vrouwenhuis waar E.A. Poe erg bleek van zou worden. Ik heb het niet zo erg begrepen op het strijdbare kenau-type feminisme. Ik heb wel een paar malen gedoceerd aan het Centrum voor Vrouwenstudies op de universiteit van Antwerpen, en daar zaten nogal wat hardcore types. Zeer moeilijk mee te debatteren, omdat emoties daar primeren op ratio. Ze gaan niet uit de weg voor een feit. Volgens hen moet een stier in staat zijn melk te geven, als hij maar de juiste opvoeding krijgt. Anderzijds ben ik steeds een vurig voorvechter geweest van gelijke rechten in vergelijkbare situaties. Maar even twee voorbeeldjes: In de jaren 60 was er de eerste vrouw die bij de VDAB een opleiding dakdekker had gevolgd. Ze haalde niet alleen alle media, maar gaf ook ontelbare voordrachten over haar harde strijd in een mannenwereld. En hoe moeilijk het was om zich daarin te handhaven. Het boegbeeld van het Vlaamse Feminisme. Pikant detail: ze heeft haar beroep zelfs niet één dag uitgeoefend. Ooit. In het vrouwenhuis te Mechelen was men zo orthodox in de leer dat men geen mannelijke stielmannen wou. Bij het aanleggen van een elektriciteitsinstallatie werd dit dus door 'bekwame' vrouwen gedaan (wat we zelf doen, doen we beter). Met het gevolg dat de boel bijna afbrandde. Daarentegen: Een van mijn beste vriendinnen, een chirurge, is het werken haast onmogelijk gemaakt door haar mannelijke collega's, die haar op alle mogelijke manieren in de grond boorden. Haar bekwaamheid werd nooit in vraag gesteld, maar ze werd opgezadeld met alle minderwaardig beschouwde taken. Uiteindelijk werd ze buitengepest en nu loopt er een rechtszaak tegen de kliniek. Soms is het nodig de accenten te leggen waar ze thuishoren. Het extreme kaviaarfeminisme is aan mij niet besteed. Die hele lingeriediscussie is daar een voorbeeld van, een beetje zoals de bh-verbranding indertijd. Schrijnende gevallen van discriminatie moeten daarentegen zwaar worden aangepakt. Fullator |