![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Ik zeg dan : Joos en Doffer : "schoenmaker blijf bij je leest!" En als je een (discriminerende) private mening hebt, hou ze dan ook waar ze hoort, in de privé, niet in de boekjes, want anders zal je TERECHT vervolgd worden.
![]() |
![]() |
#42 |
Vreemdeling
|
![]() Zuiver op literair en taalkundig vlak beschouwd behoren Geeraerts en Claus tot de top, op inhoudelijk vlak sta ik volledig achter de uitlatingen van kardinaal Joos.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het lijstje van achterlijke katholieke kopstukken mag aangevuld worden. De volslagen idioot Joos, "persoonlijke vriend" van de ex-paus heeft zijn "persoonlijke vriend" ondertussen gelukkig al vervoegd in de eeuwige jachtvelden. Jammer genoeg is de rij idioten daar blijkbaar schier oneindig...
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() Ik ben wel benieuwd wat het CGKR hiermee doet.
Mag een religie een mening verkondigen die niet in overeenstemming is met de wet? Dus niet oproepen tot geweld jegens homo's, niet verkondigen dat ze moeten worden opgehangen, gegeseld of gestenigd, of zo, maar gewoon ZEGGEN dat het "niet hoort" (of iets dergelijks, volgens sommige religieuze leiders is het een ziekte en zelfs een besmettelijke ziekte las ik). De vraag is dus: mag men die méning nog verkondigen? Het kan niet zo zijn dat men enkel een afwijkende mening mag verkondigen als het in een of ander zogenaamd heilig boekje staat, want dan kan iedereen met zo'n heilig boekje afkomen. Indien Léonard niet mag verkondigen wat in zijn boekje staat, dan mogen andere religies dat ook niet, en dan is het hek van de dam. spannend dus! |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
-ook geviseerd ? -sexueel geperverteerd ? -homosexueel ? -bisexueel ? -of gewoon iemand die aandacht zoekt ? Op naar de vrijspraak Els, Noorman |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Minister-President
|
![]() De RKK roept nooit op tot geweld tegen homo's. Het is normaal dat ze een standpunt verkondigen ook al is dat tegen de wet. Als men andere meningen beginnen te vervolgen, dan hebben we een probleem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Op naar de vrijspraak Els, Noorman |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan zit hij fout. Maar het zou me sterk verwonderen dat hij dat gedaan zou hebben; om niet te zeggen dat ik het eigenlijk niet geloof. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 27 oktober 2010 om 16:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister
|
![]() Citaat:
't is al niet erg dat een vent geen roze meer mag hebben want anders flikker te zijn dat ze nu alle kleuren ineens in beslag nemen... Die homo's hebben nooit genoeg aandacht... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hebben jullie dan nooit van het opinie-delict gehoord? Nu is het die van de katholieken die eraan moet geloven.
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien eens een beetje de actualiteit volgen. Altijd handig op een politiek forum...
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
|
![]() Zulke gelovigen niet, denk ik.
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar ik zou dan wel moeten treuren om zulke gelovigen? Ik prakkeseer er nog niet over! Opgeruimd staat netjes, zeg ik altijd maar.
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En zij denken dus dat sexualiteit louter dient voor de procreatie en dat dit een goddelijke wil is. De morele principes van deze godsdiensten wat de sexuele moraal betreft, stammen dan ook nog uit de tijd van een stammen-ethiek. De groep moest sterk zijn om zich te kunnen verdedigen tegen mogelijke vijanden. En daarom moest men veel kinderen 'maken'. Dat werd dan ook een religieuze plicht omdat godsdienst en de moraal van de stam of de groep één waren. Nu nog wordt dit zo gepercipeerd door vele Islamieten. Laatst gewijzigd door system : 28 oktober 2010 om 18:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() W�*t heb je hem niet horen zeggen, Paulus?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 28 oktober 2010 om 19:34. |
![]() |
![]() |