![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Er moeten veel meer vrouwelijke ministers zijn | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
22 | 40,00% |
neen |
![]() ![]() ![]() |
24 | 43,64% |
ik weet het niet |
![]() ![]() ![]() |
4 | 7,27% |
ik ben een blokker en ben tegen alles |
![]() ![]() ![]() |
5 | 9,09% |
Aantal stemmers: 55. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
jammergenoeg heeft men in Mechelen den dag van vandaag alleen maar "Jommekes"...............die burgemeester willen worden.... ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#42 |
Schepen
|
![]() meer rafke's in de politiek
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door @BuRnS : 9 april 2007 om 18:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb “ja” gestemd. Niet om principiële redenen, maar omdat ik vind dat een thema door vrouwen menselijker wordt benaderd, binnen welke politieke strekking ook. Niet altijd politiek om de politiek. Een liberale vrouwelijke premier zou ik ideaal vinden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik vind dat hij meer op dat plastieken ventje trekt: Dat van Playmobil...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
|
![]() Citaat:
Absoluut! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
Uit recent onderzoek op de bedrijfsvloeren heeft men vastgesteld dat het koninginnenbij effect desastreuze gevolgen heeft voor lager-gepositioneerde vrouwen. Al moet ik bekennen.... ik zou me wel schikken achter een sterke koningin ![]()
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
![]() En niks kan tippen aan Mieke Vogels die als minister van integratie en gelijke kansen, de hoofdoek opzet. Op dat moment.. was die nu straalbezopen of zit er gewoon echt niks in hare bol
![]() |
![]() |
#50 |
|
![]() Ik heb maar eens op weet niet gestemd. Ik vind emancipatie prima, maar het is voor mij geen doel. Als de meest geschikte persoon voor een functie een vrouw is mag ze hem hebben, maar als het anders is hoeft ze niet voorgetrokken te worden.
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() Effe mé mijnen groffen borstel poetsen ....Ja goei idee mor zijn er vrouwen in de politiek ?!
Waarda? |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() Troost u ik kom van nen vrouwen sector en krijg ook geen kloten respect soms of ze zagen mij niet staan over gelijkheid en emancipatie gesproken zouden ze is beter beginnen thuis en op het school om IEDEREEN gelijk te benaderen.
Waarheid is dus gehéél anders en gruwenlijker achja mocht ik morgen premier zijn dan hang ik ZO erg het VARKEN uit dat ik NA 1 maand bestuur men ministerschap zou overdragen aan een vrouw . Dit voor het land en live op t.v ![]() |
![]() |
![]() |