![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Minder sociale zekerheid of minder ontwikkelingshulp ? | |||
besparen op (of afschaffen van) ontwikkelingshulp om besparingen in de sociale zekerheid te vermijden |
![]() ![]() ![]() |
24 | 68,57% |
beparen op sociale zekerheid om zo meer geld vrij te maken voor ontwikkelingshulp |
![]() ![]() ![]() |
11 | 31,43% |
Aantal stemmers: 35. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zot, als jij denkt dat mensen nog gaan werken als ze alles moeten afgeven en dan elke nog krijgen wat iemand anders vind dat ze verdienen of nodig hebben. Wel dat gaat er niemand meer werken. Men zal nog wel aanwezig zijn en zich bezig houden om de tijd te doden , maar echt werken en zich nog echt inzetten? Vergeet het, dit systeem is reeds toegepast door de USSR en kijk wat er van geworden is. Maar, waar ik wel mee akkoord ga is dat men de ontwikkelingshulp zoals ze nu bestaat afschaft en er een degelijke voor in de plaats brengt. Deze zal zichzelf dan al na een 3tal jaar terug betalen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#43 | |
|
![]() Citaat:
Mijn antwoord was ironisch bedoeld. Maar nu je het toch zegt: zouden de mensen het tegenovergestelde doen: zij houden alles, moeten geen belastingen betalen en vrijwillig gaan ze dan: - Wegen aanleggen - de veiligheid garanderen - de gezondheidszorg en het onderwijs en landsverdediging en cultuur en veiligheid en bosbeheer en waterbeheer en luchtverkeer en de tweeduizend en negen zaken die de overheid uitvoert gaan organiseren? En geloof je dat dit gaat lukken? Want op dit soort redeneringen van gekken die de belastingen, de ambtenaren en zo willen afschaffen was mijn antwoord gericht... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() yep.
Eerst waren er belastingen. Toen kwam de overheid. En dan kwam de mens. Laatst gewijzigd door born2bewild : 20 augustus 2006 om 01:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
|
![]() Citaat:
Pak nog wat af en zet dan een grote handel in anti-inbraak apparatuur op. Met de slogan: "Dank zij het VB en onze installaties, worden wij rijker en jij veiliger". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Het stoute Amerika toch. Wij zijn beter. Slimmer vooral. (al blijkt dat niet in de praktijk)
Geeft dat zo een beetje een knus gevoel? Zoiets als kinderen die fluiten in het donker? Laatst gewijzigd door born2bewild : 20 augustus 2006 om 01:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Bericht Jantje
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @ ericferemans,
Je moet mijn postin in het item Congo als libertarische model? eens gaan lezen. Je zal versteld staan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
al eens verder geweest dan de grenzen van je wijk?? Aan je postings te zien niet, maar dat zal komen omdat je onder toezicht staat van een bende psygologen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
btw ik ben uw modelstaat al ontvlucht naar het fantastische Amerika. En honger dat ik hier heb, ge kunt dat niet geloven. Doei. Laatst gewijzigd door born2bewild : 20 augustus 2006 om 01:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Ge gelooft het zelf ook nog, niet? Soms vraag ik me af hoe het mogelijk is dat mensen over iets willen praten waar ze niks maar dan ook niks vanaf weten. Is dat een symptoom dat enkel op tinternet tot uiting komt, of blijft het daar niet tot beperkt? Laatst gewijzigd door born2bewild : 20 augustus 2006 om 01:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en als je je werk kwijt bent, ebn je die dingen ook nogeens kwijt.
Of denk je nu werkelijk dat de USA een paradijs is? Vergeet dat dan maar snel, Belgiëis het aardsparadijs,( enkel niet voor de Belgen) zei mijn vader er altijd achter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ander werk zoeken? bespaar me uw bond zonder naam preken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Getuigen uw andere interventies van evenveel kennis van zaken (CO2 paniek)? Laatst gewijzigd door born2bewild : 20 augustus 2006 om 01:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() Gelooft u dat nu echt zelf ??????????????????????????? Officiële cijfers inzake inkomsten maken geen melding van de zwarte inkomsten uit zwartwerk en criminele activiteiten zoals drugshandel, afpersing, diefstal, huisjesmelkerij, enz..
Laatst gewijzigd door Cynicus : 20 augustus 2006 om 10:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
Weet jij wat logica is? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet er nog een leuke
![]() Afschaffen van zowel "sociale" staats"zekerheid" als "ontwikkeling"sstaatssamenwerking.
![]() |