![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Als je de geldvoorraden wenst te laten bepalen door de markt ipv de politiek, ijver dan voor een marktbepaalde rente, niet voor een opslaan van goud. Daarmee bereik je hetzelfde doel zonder triljarden goederen uit rotatie te moeten nemen.
|
|
|
|
#42 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Vandaar dat hun begrotingstekorten een veel kleinere impact hebben. Begrotingstekorten op zich zijn trouwens geen probleem zolang uw begrotingskapitaal aangroeit.
|
|
|
|
#43 |
|
Vreemdeling
|
....met enige vertraging...( lang moeten nadenken )....Yep !
|
|
|
#44 |
|
Gouverneur
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#46 | |
|
Banneling
|
Citaat:
De flexibiliteit voor bewapening bestaat alleen uit het stelselmatig uitrekken van de rekker, nooit in contractie. Bij de sociale zekerheid is dat dus evenredig omgekeerd het geval. Wat een nieuwe barbaren!!!! |
|
|
|
|
|
|
#47 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Banneling
|
Goed weerlegd...
Typisch voor jouw ongeëvenaarde versatiele intelligentie en het tentoonspreiden van een steeds verrassende gamma valabele argumenten. Laatst gewijzigd door eno2 : 18 april 2007 om 10:12. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Niet waar, ze hebben de laatste jaren bewezen dat ze enorme hoeveelheden geld in defensie MOETEN pompen om de oliedollars te houden waar ze zijn, nl op de oliemarkt als transactiemunt. Als dit zou veranderen dan is de schade niet te overzien. De Amerikaanse economie zou als een pudding in elkaar zakken en de rest van de wereld verliest een deel van zijn afzetmarkt (vandaar de inmenging van enkele Europese landen en Australie) Irak heeft de overstap gemaakt naar de euro en daar betalen ze nu de zware tol voor. Om die angst voor de switch bij andere olielanden levendig te houden zal er blijvend geld nodig zijn voor het oorlogsapparaat.
|
|
|
|
|
|
#50 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#51 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#52 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik ben economist en ik lag er niet echt mee. heb je ook tegenargument of weet je niks te verzinnen. Trouwens, Iran is van plan om een nieuwe oliemarkt op te zetten in Euro. Als de VS er niet in slaagt om voldoende rookgordijnen op te zetten om binnen te vallen dan zal dit scenario zich voltrekken. Maar anders moet jij maar eens je macro economische kennis tonen en mijn ongelijk bewijzen in plaats van gewoon te zeggen dat het belachelijk is. Veel echte argumenten heb ik je nog niet zien geven op dit forum |
|
|
|
|
|
|
#53 | |
|
Staatssecretaris
|
http://rawstory.com/news/2007/Former...pted_0418.html
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#54 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#55 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#56 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
De V.S. heeft niet meer de grootste impact op technologische ontwikkelingen... |
|
|
|
|