![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het een (super)nova zou zijn zouden we het toch wel te horen krijgen. Hoewel, je weet maar nooit.
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#43 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ook zijn er wetenschappers (maar hier is geen consensus over geloof ik) die zeggen dat de mens wel de grootste oorzaak is en andere factoren bijkomstig zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Maar als den Berre daar nu eens een fototje zou van maken, of een juiste plaatsbepaling zou doorgeven....kunnen we meekijken !! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Minister
|
![]() Als het een supernova is, dan krijgt die vanaf nu de naam: Berrius
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De temperatuursstijging van de laatste jaren kan niet verklaard worden zonder de antropogene factor in rekening te brengen.
Zie hier de grafiek waar dit duidelijk uit blijkt: ![]()
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 19 april 2007 om 15:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oorspronkelijk geplaatst door berre
![]() buiten venus zie ik nu al verscheidene weken nog een ander zeer helder hemellichaam. eigenlijk een nogal vreemd geval want het geeft een echt flikkerend helderblauw licht (en nee het is geen vliegtuig of een stomme sateliet). de enigste verklaring die ik zou kunnen vinden is dat het een supernova is... of zou het nog wat anders kunnen zijn? Citaat:
![]() Er is al eens een astronoom voor gluren naar een studentenflat opgepakt.
![]() |
![]() |
#48 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Of bedoel je het gevecht tussen Arthur en The Black Knight (ook vertolkt door John Cleese) ?
Be an independent thinker. There is no other kind. Laatst gewijzigd door Dr. Strangelove : 19 april 2007 om 15:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Minister
|
![]() Citaat:
ben trouwens juist even buiten gaan kijken. het geval is nu (21:47) tamelijk laag in het ZW zichtbaar. ik heb de indruk dat het wat in lichtsterkte is afgenomen sinds de laatste keer dat ik er naar keek, maar het is zeer opmerkelijk door zijn blauw-rode flikkering die continu zichtbaar is. ik ben echt wel benieuwd naar wat het zou kunnen zijn. iemand een idee (nu gaan kijken is de boodschap, althans toch als ge niet ergens op het zuidelijk halfrond van de aarde woont). venus is bovendien nu héél mooi en helder te zien, linksboven van de maan |
|
![]() |
![]() |