![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Bron: http://www.geenstijl.nl/ |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dus hij kan beginnen om voor het eerste lessen te volgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kwestie van even te tonen dat als men de anti democraat wil uithangen de nadelen van de democratie eens aan de lijve mag ondervinden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Minister-President
|
![]() zever, gezever ff slachtoffertje spelen want de verkiezingen komen eraan hoor
![]() |
#47 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jozef heeft ooit ergens (laat me het niet terug opzoeken) laten vallen dat �*lle verwijzingen naar groepen (nou ja, hollanders zal wel mogen misschien), maar "marokkanen", "turken", "zwarten", "gelen", "groenen"(waarschijnlijk ook wel) niet meer mogen. gierige Hollanders! en ge hebt het vlaggen! Een slimme Marokkaan is dan weer iets anders 't was serieus hoor!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
jaja er worden dus helemaal geen inquisitiewetten egstemd volgens u... En pataer heeft noouit gezegd dat men op zoek ging naar de juiste rechter ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Kan iemand mij eens uitleggen hoe dat zit met die nieuwe partijfinancierings wetgeving, ik moet dat stuk juist hebben gemist...
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() ze mogen hem hebben!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() het is niet aan mij om de term 'bevolkingsgroep' te definiëren. dat laat ik aan 'kenners' zoals u over, die wellicht hele boeken kunnen vullen met neuten over volk, volkerij, volkskunde, volkstraditie, eigen volk, volkskeuken, ander volk, links volk, rechts volk, ondervolk, bovenvolk etcetera.
voor mij hoort wie mij aanstaat tot mijn volk en wie mij niet aanstaat niet. maar onder ons gezegd, het lijkt me dat u enigzins misnoegd bent over het feit dat een antifascist de keltische vlag uithangt. volgens mij is d�*t de steen des aantstoots voor onze volkerenkenner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Laat Flip eens arbeiden, zullen we zien of hij daar ook de baas kan spelen.
![]() |
![]() |
#60 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik stel een vraag dus ik ben niet de kenner (heb ik zeker nooit beweerd), noch loop ik te pronken met een onderschrift over Kelten. Verder ben ik helemaal niet misnoegd (ik heb immers geen affiniteit met fascisten) maar uw prikkelbaarheid geeft misschien aan dat u het bent die zich lichtjes onzeker begint te voelen over uw eigen onderschrift. Prettig te horen dat deze Indo-Europese bevolkingsgroep wordt bepaald door uw persoonlijke voorkeuren die, naar ik mag aannemen, zijn onderbouwd met objectieve en redelijke criteria. |
|
![]() |
![]() |