![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar deze terugbetaling is wel voor alle ziekenkassen hetzelfde... Maar terug naar den topic. Doet een ziekenkas niet meer profijt aan een oude, omdat ze (dacht ik toch) gewoonweg op commissie werken (dus ene die tweemaal zoveel kost, brengt tweemaal zoveel op). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eerlijk gezegd vind ik dat heel onverstandig van u. Door het juiste ziekenfonds te kiezen heb ik ondertussen toch al flink wat financiële voordelen eruit gehaald.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Geboortepremie: heb ik ook bij de CM. Bij de neutrale krijg ik er wel een maxicosi bij per kind. Heb ik niet nodig (en zeker niet per kind). Goedkope vakanties en jeugdkampen: waarschijnlijk gaan mijn kinderen later naar een jeugdbeweging. Dus het laatste is al overbodig. Het eerste vind ik zelf maar stom. Ik hou niet van groepsvakanties. Terugbetaling sportabonnement: ik sport niet. Zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik zal sowieso alles eerst op een rijtje moeten zetten. Eind juni ga ik even "ziekenhuisshoppen", maar het zou me verbazen als de neutrale er als positiefste zouden uitkomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Geboortepremie: heb ik ook bij de CM. Bij de neutrale krijg ik er wel een maxicosi bij per kind. Heb ik niet nodig (en zeker niet per kind). Goedkope vakanties en jeugdkampen: waarschijnlijk gaan mijn kinderen later naar een jeugdbeweging. Dus het laatste is al overbodig. Het eerste vind ik zelf maar stom. Ik hou niet van groepsvakanties. Terugbetaling sportabonnement: ik sport niet. Zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik zal sowieso alles eerst op een rijtje moeten zetten. Eind juni ga ik even "ziekenhuisshoppen", maar het zou me verbazen als de neutrale er als positiefste zouden uitkomen. Ook hun hospitalisatieverzekering, iets waar ik wel in geïnteresseerd ben, is echt wel hondsduur. Misschien ga ik daarvoor naar Partena, die vragen maar 1/3. |
|
![]() |
![]() |