![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meestal weten die gasten zelf wel heel goed waar ze mee bezig zijn, maar als ze in een duel verwikkeld zijn met mekaar, ... of de situatie slecht inschatten dan hebde dus zware accidenten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Men laat de modale belgische werkmier betalen voor 2 per uur te veel, mensen KUNNEN niet meer naar het verkeer kijken, men heeft alle aandacht al nodig om zeker te zijn dat je geen bord mist en minstens één oog moet vastgeplakt blijven op de kilometer teller... De flikken zouden hn camera's verdorie gaan vermommen als 'koe in de wei' om toch maar ene een goeie boete te kunnen geven of wat te ambeteren.... Maar , IMHO omhooggevallen pubertjes, die al op VOORHAND aankondigen dat ze door belgie komen racen, op voorhand zeggen dat verkeersregeltjes er niet zo toe doen, die door VEEEEEL te veel geld hun arrogantie kunnen afkopen daar schijnt men eens mee te lachen...Hier se, een boeteke (voor hen echt niets), en race nu maar verder... kom zeg... Laatst gewijzigd door Zyp : 3 mei 2007 om 11:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Europees Commissaris
|
![]() Moest ik te veel geld hebben dan zou ik toch veel liever in de Dakar meerijden. Dat is toch een veel groter avontuur en heel wat minder decadend dan dat Gumball circus. Bovendien zie je dan tenminste nog eens wat de woeste natuur te bieden heeft. 't Moet zalig zijn om door zo'n woest landschap te racen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Zou u het ook zo saai vinden als men u persoonlijk laat opdraven om bvb een kind van 4 vanonder een van zulke racewagens te komen peuteren? Tot hiertoe nog geen ongelukken, maar voor hoelang nog? Daarenboven is natuurlijk 'nog geen accidenten gebeurd' GEEN reden om de wet inzake straatracen aan de laars te lappen... Wil u met een ferrari, maybach, driewieler rijden, allemaal geen probleem, maar dat wil niet zeggen dat je je verantwoordelijkheid niet moet nemen, of je wat meer mag... Of mogen mensen die de boetes wel ZEER gemakkelijk kunnen betalen eens lachen omdat deze verkeersregels 'niet voor hen' zijn? Laatst gewijzigd door Zyp : 3 mei 2007 om 12:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Laat hen dienst doen in het ziekenhuis waar slachtoffers van verkeer liggen. Laat hen de putten graven waar de doden van verkeersongevallen begraven worden... Dan komt de 'service' bij de mensen die al onder zulk onheil gebukt gaan terecht.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Dakar staat natuurlijk op nummer 1 dat is buiten de Cameltrophy (die spijtig genoeg nie meer bestaat ) zeker een van de beste rally's die er is... (Alhoewel in de winter door Siberie moet ook wel geinig zijn, ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
die hersenlozen een gemeenschapsdienst van een uur of tachtig op een spoedafdelen geven , liefst in t weekend ... of mee met de brandweer sturen als ze weer eens een motorrijder af t wegdek moeten gaan schrapen of een automobilist moeten gaan losknippen in zijn wrak auto verbeurd verklaren en verkopen ten gunste van noodlijdende verkeersslachtoffers |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die flik in oostenrijk gaf mij voor mijn 30 euro toch een bonneke, ![]() Dat is het rottige in duitsland en oostenrijk ook in zwitserland daar mogen ze langs voor flitsen hé, daar moete al een getrained oog voor hebben wilde die op tijd opmerken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Opsluiten in een psychiatrische instelling tot ze blijk geven van maatschappelijk begrip. Een beetje te snel hier en daar omdat ge niet oplet kan gebeuren. Dit niet.
![]() |
#53 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Om maar te zeggen:dat 'vroeg of laat' is wel een zwak argument. Voorlopig zijn er geen ongelukken.
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() Die gumball is wel verantwoord.Het probleem ligt bij sommige bestuurders.
Er zijn weldegelijk heel wat mensen bij die helemaal geen 200 of meer rijden maarja,das geen nieuws natuurlijk,geen sensatie voor de media en dat zullen ze dan ook nooit of zo goed als nooit laten tonen. Ik heb niets tegen mensen die zich een ferme bak kunnen aanschaffen.Ik zou ook heel graag een ferrari in mijn bezit willen hebben maarja,met mijn loontje van 1200 euro in de maand zal dat nooit lukken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Minister-President
|
![]() 1. Voordat je aan de gumball mag meedoen moet je buiten 15000 euro inschrijvingsgeld ook nog eens een rijbekwaamheidsproef afleggen.
2. Het is al erg genoeg dat de politie in de benelux landen die gasten tracht te pakken, laat staan dat ze er in slagen .. of wist hier niemand dat er weldegelijk mensen ontsnapt zijn van de achtervolgende politie .. (power of the F40 ![]() 3. Ik moet de eerste mens nog zien die omhoog gereden wordt op de snelweg, 'k volg het al een paar jaar en waar wordt er door dorpen gescheurd ? De enige keer dat ik echt dacht, dit kan niet veilig zijn was vorig jaar in Thailand. Maar daar gaan ze niet meer komen tot hun banen beter zijn (teveel schokdempers gebroken) 4. Markant feit: twee jaar geleden reed de gumball door marocco, de prins aldaar gaf hen vrijgeleide ![]() Hoeveel van de mensen die op de Gumball liggen kakken hebben ooit al 1 uitzending gezien van gumball 3000 ? Ik zou zelf met plezier meedoen, mocht ik het geld hebben zo'n dure bolide te kopen, en nog wat extra geld hebben om de boetes te betalen. En dan nog wat, als ik een politieker hoor zeggen de Gumball moet verboden worden weet niet waarover hij of zij spreekt, vermits de Gumball geen RACE maar een RALLY is ! Er rijden 2 pk's mee en buskes etc.. het punt is dat je die mijlen moet halen binnen de vooropgestelde tijd.
... het enige zachte is dons ... “You can ignore reality, but you can’t ignore the consequences of ignoring reality.” - Ayn Rand Laatst gewijzigd door Bierke : 3 mei 2007 om 14:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Komaan zeg;ik weet iemand die op een baan van 50 per uur er 50 reed en toch jammer maar helaas een meiske van 7j omver rijdt en dat meiske is dood.De man in kwestie had niet gedronken,geen drugs,helemaal niets. Hij zou naar het schijnt verblind zijn geweest door de zon maar of dat correct is weet ik niet. Feit is dat er evenzeer veel doden vallen door mensen die niet vlug rijden of gewoon stilstaan en willen vertrekken en dan boem,iemand meehebben. Das minstens even erg want dood=dood zenne en op welke manier maakt op zo'n moment maar weinig uit. En wat is te vlug rijden?Ik rijd altijd 150-160 op de autosnelweg. Ik kom veel meer zotte toeren tegen als ik 120 rijdt zenne.Dan komt de één na de ander zich er tussen wringen,net voor mijnen neus zich toevoegen enz... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling