![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wel intressant - THNX ![]() Wie weet zit ik daar tussen binnen paar maanden of jaren lol . *Damanhurian society is structured in such a way that spiritual research is interwoven into everyday life. All Damanhurians may participate in research groups called ‘The Ways’. Zelfde houding vindt je terug bij de charismatische christenen en waarschijnlijk ook andere levens beschouwingen maar dan moet ik nadenken ![]() Graaf interwoven into everday life ...klinkt schoon int engels . Neenee men spiritueel syncretisme beoefen ik zelf net zoals een vriend van me die wel (laat het ons volgelingen noemen) heeft met het eclectisme . Voordeel is met het syncretische dat je dit combineren kan maar basis blijft behouden zoals bvb de psalmetrie/bijbel en dergelijke . In Haïtie en andere vodoo landen beoefenen dan ook de plaatselijke syncretisten hun volks gebruiken/ rituelen in combinatie met hun christelijke of katholiek zijn en of hun spirituele kant . Ik geef toe dat deze geloofs instelling me goed ligt daar ze open staat voor andere inzichten . Wat de minder prettige kant is leerde ik vandaag bij de evangelisten ....namelijk de verdrukte kerken en onderdrukte christen die per dag vermoord worden ....1 dode per 3 minuten dus op 1 uur of dag/ jaar is dat een groot aantal . Deze informatie wist ik voordien al toen ik wat meer alternatiever/spiritueler was en het syncretische niet kende , via katholieke school enzo . Is wel even schrikken maar een mens in niet veranderen hé ![]() Laatst gewijzigd door duncan : 3 juni 2007 om 22:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En de Dongba's en de Naxi's hebben hun oude rituelen vermengd met het Boedisme. Het boeit me dat volken in China ,Egypte en zuid Amerika zo'n verwante religie hebben gehad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Je moet dan wel mee werken op het land. ![]() Laatst gewijzigd door I amsterdam : 4 juni 2007 om 07:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Sorry Italië is TE VER & trekt me ook niet aan; voor een arbeider met zo'n laag loon als ik ...dermee wil ik hier weg & liefst de staat eerst aanklagen . Fijn idee maar onmogenlijk ; sorry en mocht je dit erg vinden klaag dan aan de verantwoordelijken van dit land die men belastings geld gestolen hebben . Die amateurs kosten me teveel ...nep politiekers pfff |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() Gisteren 10-06-2007 was het galactische gele ster wat verfijning gaf en vooral veel licht
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Klopt ook de navajo's moesten het onderspit delven voor katholieken ( toen ) lang geleden . Inderdaad fijn is het te merken dat hun wortels/roots over de gehéle wereld te merken zijn ....vele oude rites kwamen dan ook van natuur-volkeren. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Minister
|
![]()
De profiteurs,dat zijn deze met zwembaden in hun tuinen,te veel autos op hun opritten enz Laatst gewijzigd door guerin : 18 juni 2007 om 18:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ik zen sneller dan de gedachte soms ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Burger
|
![]() http://video.google.fr/videoplay?doc...mayan_calendar
Niburu linkjes doen het niet, maar bovenstaande video was waarschijnlijk de video waar het hier over gaat. En neem dan ook de moeite om iets te lezen over ons bewustzijn wat zal veranderen, http://www.volkskrantblog.nl/bericht/130680 GrtZ Rudolfhendriques |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Minister
|
![]() hier nog een uitleg over de bewutzijnsniveaus
![]() Galactic Consciousness Cycle Timing 1st "Day" Jan. 5th, 1999 - Dec. 30th, 1999 (Seeds of consciousness planted) 1st "Night" Dec. 31th, 1999 - Dec. 24th, 2000 (Consciousness is activated) 2nd "Day" Dec. 25th, 2000 - Dec. 19th, 2001 (Polarity is displayed) 2nd "Night" Dec. 20th, 2001 - Dec. 14th, 2002 (Old and New consciousness collide) 3rd "Day" Dec. 15th, 2002 - Dec. 9th, 2003 (The Truth rolls out - Like it or Not) 3rd "Night" Dec. 10th, 2003 - Dec. 3nd, 2004 (Adjustments to the Truth - Don't Hold on, but Flow) 4th "Day" Dec. 4th, 2004 - Nov. 28th, 2005 (New foundations of human relations) 4th "Night" Nov. 29th, 2005 - Nov. 23rd, 2006 (Ethical procedures are implemented) 5th "Day" Nov. 24th, 2006 - Nov. 18th, 2007 (We meet our Galactic neighbors) 5th "Night" Nov. 19th, 2007 - Nov. 12th, 2008 (The end of manufactured lack) 6th "Day" Nov. 13th, 2008 - Nov. 7th, 2009 (Consciousness surpasses technology) 6th "Night" Nov. 8th, 2009 - Nov. 2nd, 2010 (Bliss, we will need the practice) 7th "Day" Nov. 3rd, 2010 - Oct. 28th, 2011 (We evolve to conscious Co-Creation of existence and experience) Source: Dr. Carl J. Calleman Book: Solving the Greatest Mystery of Our Time: the Mayan Calendar Garev-ISBN: 9-9707558-0-5 Click Here to order book Comments in (parentheses) by Ian Xel Lungold
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() Deze aarde moet hoog nodig gezuivert worden van de TE vele mensen alhier en overal hmmmm te beginnen mé America
![]() 2007 zal WEER een pijnlijk jaar zijn voor de natuur en zijn bewoners in America VOORAL dan waar bush opgroeide ...texas ....deze keer gooi ik meer dan 10% van mijn geestelijke energie hierin ....iederéén moet de natuur helpen hé ![]() Triest als ik kijk HOE modern conservatief & blind de mensheid is geworden mor goed dat er enkele bewusten zijn ...enkelen . |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. Dito. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() Heet je toevallig Debbie ?!
Als ik MIJ geestelijk bezig hou met de natuur wees er dan maar ZEKERS van dat er meer natuurlijke onheil door ontstaat zoals ik dit en vorig weekend me boos maakte . chicks = nothing ...2 rule about ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
If you say so. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() Ah oké ik kan altijd fout zen ....straf ...een griet die KEI hard/sterk karakter heeft moh ook kan toegeven gelijk mij ...éééél straf & zeldzaam jawadde
![]() Zijtge nog single gelijk mij ? Minds are like parachutes, they only function when open.....unless they miss something ![]() Laatst gewijzigd door duncan : 24 juni 2007 om 00:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Duupje |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() Helemaal niets mis mee
![]() ik schreef ni datge iets miste in uw o zo mooie verstand maar mogenlijkerwijs kuntge dat zo interpreteren ....toen vroeg de jonge kerel zijtge single & HET antwoord was lol ....lol. Ach ik zen meestal wel alléén en geniet er zelfs van ![]() grtz Laatst gewijzigd door duncan : 24 juni 2007 om 15:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik had het niet op alleen zijn als in single, ik had het op dat je niet de enige bent op deze aardkloot die iets van energetisch werken etc kent. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |