![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Thnx,mss via msn |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ah fijn om te merken dat WIJ niet alléén zijn . * 15.000 ma, te Antwerpen ...HEEEEEEL toevallig allemaal belgen maar cijfers zultge moeilijk vinden tenzij men weet waar zoeken. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
Ik doe voor niets beroep op het ocmw, voor geen enkele dienst of steun die ook niet aan iedereen anders aangeboden wordt, capito? Neen, want ons groot licht Foxke herkent geen gewone mensentaal... Citaat:
Tenzij jij natuurlijk liever zware belastingen wilt blijven betalen voor diensten en wetten die het onmogelijk maken het recht op behoorlijke woningen te verzekeren. Een dergelijke veronderstelling lijkt me in jouw geval niets te vergezocht. Die diensten zijn continu onderbemand en overstelpt. En ze hebben andere activiteiten die het gros van hun bezigheden vormen. Ik was er al van bij de start van overtuigd dat noch ik, noch 99% van de mensen in bouwvallen en in woningnood, op zulke diensten en wetten kunnen terugvallen... Bijvoorbeeld: Ik betaal nu 425E huishuuur in mijn huidige woning. Dat is 25 euro teveel om voor een voor een huursubsidie in aanmerking te kunnen komen. Ik word dus gestraft omdat er niks goedkopers op de markt vrijkwam toen ik uitgezet werd. Maar zulke zaken zijn niet aan jouw peil van intelligentie besteed. Ik besef het. Er zijn echter nog andere mensen die deze beschamende regelingen lezen waartegen ik mijn stem verhef. Mijn persoonlijke bezigheden en ideosyncrasieën doen er daarbij natuurlijk niet toe. Kef nu maar terug. Laatst gewijzigd door eno2 : 15 mei 2007 om 16:24. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Normaal gezien moet dat dan lukken éh...maar ben ondertussen echt wel benieuwd naar de reden waarom ze mij gaan weigeren. En naar hoelang het hier gaat duren eer er ik er wat van hoor... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 3x
Waarom zou je anders niet gewoon gezegt hebben wat je zou willen doen of wat je diploma is. Geef me 1 goede reden?
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb evenmin gezegd dat je niet mag posten in het ocmw. Nogmaals, ik heb enkel gezegd dat u een beroep doet op het ocmw aangezien u daar tijdens de openingsuren steeds zit te internetten. Dat u nu weer rond de pot draait maakt mijn zaak niet. U surft op het internet via het ocmw, dus doet u een beroep op het ocmw. Simpeler kan niet en u hoeft dat ook niet te ontkennen. Voor u weer een tirade afsteekt zal ik ook direct maar stellen dat ik het een goede zaak vind dat iedereen gratis naar info kan surfen op het internet want het heeft een schat aan informatie. Info over huursubsidies en hoe je het moet aanpakken bijvoorbeeld. Alleen moeten de mensen wel een beetje moeite doen. Iets waar jij alweer geen zin in hebt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoeveel mag je 'officieel' maximum betalen voor je nieuwe huishuur? Weet je dat? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iemand zonder kinderen mag maximum 485€ betalen. Laatst gewijzigd door Duupje : 15 mei 2007 om 16:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Thnx voor de inlichtingen duupje
![]()
![]() |
#52 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=eno2;2662497]
Citaat:
Citaat:
Aan de huursubsidie zijn een aantal voorwaarden verbonden: 1. Inkomen: Het netto belastbaar inkomen van u en alle inwonende gezinsleden mag niet hoger zijn dan 14.550 euro (drie jaar voor de aanvraagdatum). Hier mag u 1.300 euro bijtellen voor elke persoon ten laste. 2. Huurprijs: De huurprijs van de nieuwe woning mag maximaal 485 euro bedragen, te verhogen met 7% per persoon ten laste (beperkt tot maximaal vier personen). Opgelet: al deze bedragen worden jaarlijks geïndexeerd. Deze gegevens gelden voor het jaar 2007. Voila, dat probleem is aangepast aan uw behoeften. Nu kan terug de subsidie aanvragen en als u een beetje moeite doet heeft u ze beet tegen uiterlijk augustus. Nu hoeft u niet meer te klagen. Op uw (alweer) laag bij de grondse opmerking over mijn intelligentiepeil ga ik zelfs niet meer reageren. Laatst gewijzigd door fox : 15 mei 2007 om 16:39. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je volhoudt, dat het OCMW mijn internetverbinding betaalt, dan betaalt de BIB ook mijn internetverbinding. Ze verlenen die dienst op net dezelfde basis: voor iedereeen. Kef nu maar nog wat. Citaat:
Ik doe geen beroep op het OCMW nergens voor, en al zeker niet voor hulp of gratis internetverbindingen. In de cafetaria van het dienstencentrum OCMW staat voor iedereen internet beschikbaar. Jij stelt dat het OCMW mijn internetverbinding betaalt... Jij wil mij als profiteur afschilderen. Dat was de achterliggende, wat zeg ik luid uitgespuwde gedachte. Foxke maakt zich daarmee erg belachelijk. Citaat:
Ik doe moeite voor didactische aanvragen bij Wonen Vlaanderen Rohm, de technische dienst van de gemeente en de inspecteurs bouwval van de Belgische Federatie.. Ik heb veel bijgeleerd. Het was niet mijn bedoeling processen te gaan voeren tegen de provincie, de gemeente en de staat. God beware... ik heb nog nooit processen gevoerd. Ik heb ook nog nooit grote schulden gemaakt, al zeker niet bij Justitie. Laatst gewijzigd door eno2 : 15 mei 2007 om 16:40. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() [quote=fox;2662576]
Citaat:
Mij als profiteur vastpinnen omdat ik ZOGEZEGD een daartoe door jou verzonnen definitie van "gratis internetverbinding" van het OCMW geniet was al a no-brainer, een valse start, of wat dan ook. Ik weet dat aan je intelligentiepeil ja. Voor de rest was ik niet onderhevig aan de nieuwe bepalingen, maar aan de oude. De hele zaak is afgewikkeld net voor 1mei 2007, met een jaar vertraging dus. Het doet mij wél plezier voor wie na mij komt. En die wél willen procederen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar pas sinds 1 mei 2OO7 volgens Fox. In mijn tijd was dat 4OOE en ik betaal 425E Te klein zal jouw nieuwe woning wel niet zijn. Zijn er ook beperkingen van grootte? Ik dacht van niet. Nou, het beste ermee...Laat eens weten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geef mij maar een politieker of een partij met een hogedrukspuit die daar eens ernstig gaat kuisen, het koren van het kaf gaat scheiden en het kaf terug naar waar het thuishoort! Hoe is het mogelijk dat men dergelijke toestanden laat ontstaan, van niets gebaart, en het hele zootje met allerlei multiculpraatjes nog laat toenemen? Nog meer van datte, want zij moeten onze vergrijzing opvangen en onze pensioenen betalen later! Of bedoelt men onze pensioenen opsouperen en straks onze rusthuizen vullen, ook op onze kosten, en indien we geluk en een lange arm hebben vinden we nog een plaatsje voor onszelf ? Onze gevangenissen zitten ook al vol, ondertussen... En voor wat betreft "iedereen heeft recht op een fatsoenlijke woonst" en er zijn er die gaan "steigeren": om het even wie uit om het even welk werelddeel die tot hier geraakt heeft daar recht op, ook al hebben ze nul komma nul met ons landje te maken, voeren ze geen klop uit en betekenen ze enkel kosten en overlast? Zijn we (... sommigen toch...)echt al zo gek aan het worden? Tja... Laatst gewijzigd door andev : 15 mei 2007 om 17:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() [quote=fox;2662576]
Citaat:
Ik HAD & HEB recht op huur subsidie voor 1 jaar maar ja hahahaha ik heb de foute kleur en kan niet lezen en schrijven als blanke belg en WIL ook geen diploma's bijhalen want die heb ik al genoeg *Geen recht of democratie dus ! WIJ zijn niet alléén +- 15.000 man die arm werken en uitgelsoten worden hé ...anders dan top managers en kinder foto model bedrijven die lollita sites en bbs sites nog steeds commercieel uitbuiten online en erbuiten . Sad sad sad |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hou je op de hoogte. Btw, kan jij geen nieuwe aanvraag indienen ? Vermits het toch niet goedgekeurd werd vorige keer ... ik zou het opnieuw proberen als ik jou was. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Gouverneur
|
![]() [quote=eno2;2662384]
Citaat:
Wat dat betreft geloof ik geen bal van uw verhaal. U hoeft geen cent te betalen voor uw proces als u zich inderdaad in de positie bevindt die u steeds zo graag schetst. Er bestaat zoiets als kosteloze rechtsbijstand. Indien de woonst die u huurde overigens onbewoonbaar werd verklaard kan u een vergoeding vorderen van u vorige verhuurder. U moet er natuurlijk wel iets voor doen. |
|
![]() |
![]() |