![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Martens, en dat is ook geen referentie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En juist dat is een punt waar de jeugd gevoelig voor is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
|
![]() Citaat:
Kom nou, het zegt toch wel iets over het niveau van de mensen als ze zoiets geloven. Of/en van het niveau van de leugencultuur die hier heerst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik rade haar aan dit te melden aan de directie maar dit dierf ze niet om haar verdere schoolcarriere niet in het gedrang te brengen. Maar dit jaar is ze gelukkig oud genoeg om haar mening over dat herspoelen/leugens te geven in het stemlokaal. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En de naam van die leraar alsook zijn uitspraken stond al lang on-line... Daar zijn ze immers niet te benauwd voor!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Edina : 12 mei 2007 om 14:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Neen, de bron voor dit 'verhaaltje' is de vraag van de leerkracht om niet voor het Vlaams Belang te applaudisseren. Aan alle linkse rakkers die twijfel proberen te zaaien: u bent nog steeds uitgenodigd om onze school te bezoeken en een praatje te maken met de scholieren. Ik vraag me echter wel af: waarom kan u niet gewoon een bericht voor waar accepteren, ook al past het niet direct in uw kraam?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar zal inderdaad het schoentje wringen... Onze rechtse rakkers verzinnen dergelijke verhaaltjes niet voor niets...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat het een beetje te ongeloofwaardig is, da's alles. We weten immers uit welke hoek dit verzinseltje komt...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Vooruit dan maar, wanneer mag ik u op het Sint-Dimpnacollege verwachten? U bent van harte welkom om voor één keer de waarheid eens onder ogen te komen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ik heb evenmin aan Herr Oberst gevraagd om dit verhaal te bevestigen. Ik kan zelfs niet met zekerheid zeggen of Herr Oberst de waarheid spreekt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() Ik zou u toch willen vragen om de naam van de leerkracht in kwestie geheim te houden. Laatst gewijzigd door Kweepeer : 12 mei 2007 om 15:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geef mij via PB uw naam, adres en telefoonnummer, zodat ik uw verhaal kan verifiëren.
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ik verzin hier geen verhaal omdat ik niet wil dat hij gepromoveerd wordt, maar het is net omwille van dit voorval dat ik zijn kandidatuur voor onderdirecteur betreur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |