![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Parlementslid
|
![]() Inderdaad, iemand die onder invloed met de wagen rondcrost, is echt op haar plaats bij LDD.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Meer nog. Ik hoop dat Bousakla een hoop stemmen krijgt en meehelpt om LDD over de kiesdrempel te krijgen. Ik hoop ook dat de CAP (die mijn partij liefst ziet verdwijnen) over de kiesdrempel komt (zo solidair ben ik dan weer wel). Want met die heilige drievuldigheid die we nu hebben die proberen voor eens en altijd tezamen de macht te hebben, gaan we niet ver raken. Dan wordt het gewoon alle handen op 1 buik.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 13 mei 2007 om 19:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Maar indien ik in de plaats van Dedecker zou zijn, zou ik me wel enkele vragen stellen, omtrent haar betrouwbaarheid. Enkele weken geleden toen lijst DD de nodige handtekeningen moest leveren om lijsten te mogen indienen was er niemendvan geen enkele partij die wilde tekenen, behalve de parlementairen van het Vlaams Belang en jacinta Deroeck(SP.A)die het deed om het VB te kunnen beschadigen. Waar was Bousakla toen ? Zoiets noemen we in de volkmond plaatskeszoekers, maar daar staat de lijst DD vol van. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2) Gij zijt dus eigenlijk een toffe 'rechtse rat' ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
(én die financieel het een en het ander te verliezen hebben, heel wat zelfs...) Laatst gewijzigd door system : 13 mei 2007 om 19:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() Bousakla durfde als enigste sp-a'er ingaan tegen haar eigen soortgenomen/bevolking en zegde af en toe waar het opstaat en tja,zoiets kan natuurlijk niet bij onze rooie vrienden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() Zeer juist en ook Verstepen durfde dat en ook Dedecker. In sommige partijen is dit inderdaad ondenkbaar en niet alleen 'bij de rooien' zoals u dat stelt.
Laatst gewijzigd door system : 13 mei 2007 om 19:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door solidarnosc : 13 mei 2007 om 19:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() U meent dit toch niet zekers. Goed dat Verstrepen en heel zijne boel vertrokken is bij Vlaams Belang en hij mag vreemdelinge Van Zele ook meenemen. Verstrepen had zware schade aangericht aan Vlaams Belang Antwerpen. Gelukkig is door het goede leiderschap van Frank Vanhecke de partij zelf ongeschonden gebleven. Verdedigen van onze cultuur en vreemdelingen laten aanpassen is één ding. Het verdedigen van onze etnische identiteit is een andere. Er zijn zo veel vreemdelingen, dat ongeacht de vreemdeling aangepast is of niet, dat de etnische identiteit van ons volk in het gedrang komt. Komt daar nog bij de Vlaanderen al zo vol is en de het belang van een ecologische leefbaarheid van Vlaanderen. Vlaams Belang moet immigratie in zijn totaliteit afwijzen en een remigratiebeleid voorstellen. Het aantrekken van vreemdelingen in de partij is hier tegengesteld. Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 13 mei 2007 om 19:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() Als er één opportunist is geweest dan is het wel Robert Stevaert. Wat ik zelfs tot een bepaalde hoogte kan begrijpen. Iedere politieker is dat in een zekere zin. Alleen, Stevaert liep wel niet het risico zijn wedde te verliezen zoals deze mensen hier.
Laatst gewijzigd door system : 13 mei 2007 om 19:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enne... onder de kiesdrempel = geen geld meer ook. En dan mijn beste vriend... zonder invloed en zonder geld. Dan zitten we nog wat te vieren op een kerkhof om pakweg binnen tien jaar te verdwijnen. Lijkt me een boeiend en wervend project.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 13 mei 2007 om 19:54. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk de huidige generatie van de SP.a de eerste is die volledig geleid wordt door opportunisten. De trotskist Vandenbroucke, de anarchist Vande Lanotte, de liberaal Landuyt, en daarnaast diegenen die hun positie hebben geërfd Vandenbossche, Tobback etc...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoewel... Tobback leidt Leuven zoals men bang is dat Filip de Winter dat in Antwerpen zou doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 13 mei 2007 om 19:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het kwalijkste binnen de machtspartijen lijkt me. maar het zit in alle partijen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
bent u het nu enkel strategisch oneens met Max van Dietsland of ook inhoudelijk? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
|
![]() Als allochtoon snap ik niet wat deze nog deed bij de SP-A.
Zolang de totale allochtonen quota's op de werkvloer, desnoods met ontslag voor autochtonen, niet realiteit is, heeft de SP-A kiesbedrog gepleegd naar de allochtone gemeenschappen.