![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als het vlaams belang en de anderen het hadden gewonnnen had de nva geen extra zendtijd gekregen. De nva heeft gewonnen en heeft er zo voor gezord dat het kartel meer zendtijd krijgt! Dus uw redenatie dat het vl b steunt cdv-nva gaat compleet de mist! ![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik maak dus helemaal geen redenering van VB steunt CD&V-NVA. Ik zeg enkel dat het beter zou zijn wanneer ze dat wel gedaan zouden hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
|
![]() Citaat:
![]() Had niet alle quotes gelezen waardoor ik de context miste!
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
|
![]() edit: lees je bericht nog eens en kijk dan naar mijn antwoord, kan ook perfect kloppen hoor!
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
|
![]() t'is rap uitgesproken hé.
"bub" "bubub" ze kunnen zelfs een vtm nieuws clipke digitaal bewerken en iets verkrijgen waarin danny verstraete zegt "bu-b", en nog beweren dat hij achter de partij staat.
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme! Laatst gewijzigd door Raven : 15 mei 2007 om 18:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geert Bourgeois zal zijn onvloed gebruikt hebben zeker...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
|
![]() Citaat:
VB is nog nooit bij verkiezingen de meest succesvolle partij geweest.
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wou hier even teugkeren naar het onderwerp van de draad, en daarbij opmerken dat de NVA voor de rechtbank niet gewonnen heeft.
De NVA heeft gewoonweg verkregen wat in de wet staat, wat het parlement gestemd heeft. De andere partijen, inbegrepen het Vlaams (on)Belang verkrachtte de wet en gaven de vrt een onwettige richtlijn. Eigenlijk is dat toch nogal straf: hetgeen in een wet staat gewoonweg negeren !! Dat zoiets al eens gebeurt in een bananenrepubliek ... en bovendien: met de steun van het Vlaams (on)Belang !!
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
N-VA moet nu niet zo verongelukt uit de hoek komen nadat ze altijd gezegd hebben tegen het cordon te zijn maar eens er nog maar sprake is van enige samenwerking op gemeentelijk vlak - en ik heb het hier niet over een kartel, enkel een samenwerking - worden de plaatselijke mandatarissen terug gefloten op straffe van uitsluiting. En van alliantie gesproken, zie maar eens hoe zij een samenwerking zien met collega-nationalisten in Hoboken. Laatst gewijzigd door daiwa : 16 mei 2007 om 01:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |