![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() Als het VB een debat tegen de B.U.B. toch maar peanuts vindt, waarom doen ze het dan niet? Ze kunnen er volgens jou toch alleen maar als winnaar uitkomen? Gaat je partij de weddenschap aan of niet? Het VB zegt toch dat het democratisch is?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Leer lezen, man.
![]() |
![]() |
#44 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De spelers daarentegen. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar kan je tenminste kaartenhuisjes mee bouwen die je met een zucht kunt omblazen. Zoiets als de grote BUB van Hans van de Cauter meent te kunnen met het wankele Blok, dus. [size=1](aan de pretentie van Hans is begin, noch einde, zeker?)[/size]
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zich verlagen tot een debat met een 'partij' van drie FDF-ers en een paardekop wordt misschien als beschamend ervaren? En niet alleen door het Vlaams Blok?
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() Ja, Sato, blijkbaar geloof je meer in een overgemediatiseerde extreem-rechtse partij zonder inhoud, dan in een beginnende centrumpartij. Vandaar de verwarring.
![]() Maar je hebt nog niet geantwoord op mijn vraag? Waarom zou deze "democratische" partij geen eerlijk debat aanvaarden met de B.U.B.? Wat hebben ze te verliezen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het antwoord lijkt me toch heel eenvoudig: niemand van deze partijen gaat toch zijn tijd steken in een debat met een totaal onbelangrijke groep die nu eenmaal geen noemenswaardige maatschappelijke stroming in het politieke landschap voorstelt... Men heeft wel andere dingen te doen, dunkt me. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Parlementslid
|
![]() Voor mij is het simpel.
Geen woorden maar daden. En daarin komt het VB VEEEEEEEL te kort. Dus, als de NVA verdwijnt, stemt den dezen nog liever op Steveken ( en dat wilt heel veel zeggen ). |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() Neen, het VB heeft er alle belang bij omdat de B.U.B. de enige echte tegenpool is van het VB. Water en vuur, kat en hond ! Spektakel verzekerd !
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
2. Ik probeerde niet al te gretig te zijn, en achtte die kans 1 op 100 (dus BUB 1 tegen VB 100, ik zeg het er voor alle duidelijkheid nog maar even bij) 3. Jouw conclusie is dat ik meer geloof in enzovoort enblablabla? Citaat:
Vraag dat aan iemand die voor één van die partijen sympathie heeft.
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog een overgemediatiseerde partij...
Om toch maar aan zijn ziekelijke zucht naar media-aandacht te kunnen voldoen gaat Hans zelfs bedelen om zich te mogen belachelijk maken in een debat met het Vlaams Blok. Erg....
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die van de BUB ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Schepen
|
![]() wat het vlaams nationale aangaat,ok, al lijkt de definitie wie of wat vlaming is nogal verschillend van de mijne...(van mij hoeft niemand te integreren, laat de vreemdeling zijn cultuur behouden, maar dan in zijn thuisland)
op gebied van houding tov de usa en pisrael denk ik dat ik lijnrecht tegenover het vb sta....als nationalist moet je wel de kant van de palestijnen kiezen... kortom...het vb is zeker niet iets waar ik 100% achtersta, al hebben ze uiteraard wel hun verdiensten |
![]() |
![]() |