![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() Ik schat de LDD tussen 4% en 7%.
Laatst gewijzigd door system : 19 mei 2007 om 16:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik schat dat Vlaanderen weer eens zal toegeven
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind het tof van jou dat je de Amerikanen die niet uit de USA komen gerust laat. ![]() Maar eigenlijk wou ik het volgende vragen: wie gaat die Amerikanen moeten aanhouden? De rijkswacht? Het leger? De plaatselijke politie? ... maar zijn die allemaal niet ekstreem rechts??? Gaan die luisteren naar jullie? Terug naar het onderwerp van den draad: is er hier nu gene echte intellektueel die zich iets herinnert van een verbod van peilingen een eindje voor de verkiezingen? Was dat misschien enkel een voorstel, dat gauw gauw na de verkiezingen weer vergeten is?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet Vlaanderen maar zijn politieke elite.
![]() |
#45 |
Minister-President
|
![]() De media besteeds massaal aandacht aan de lijst van paarseduikboot dedecker met maar één doel de enige vlaamse onafhankelijkheidspartij verzwakken.. CAP daarentegen krijgt totaal geen aandacht.
Enkel een VB stem wordt gevoeld woor de correcten en enkel met een VB stem houdt men rekening. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Soit, ik zie CD&V het wel goed doen, zelfs als VB stagneert of licht vooruit gaat zal men dan triomfantelijk schreeuwen dat hetVB niet meer de grootste partij is van Vlaanderen.
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
|
![]() Vanavond om 17.30u bekendmaking grote peiling vrt en de standaard!
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die zijn nooit betrouwbaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
|
![]() Noem me der een buiten de stemmenkampioen die er nu toch nie meer is die je betrouwbaar kan noemen?
Het gaat trouwens nie over de betrouwbaarheid maar over de cijfers die de peiling zullen geven, mensen manipuleren is snel gebeurd!
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De rest zit er dikwijls naast, en wat de vrt betreft, die veranderen de cijfers zelf naar eigen wens. Laatst gewijzigd door Antoon : 21 mei 2007 om 11:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch heeft NV-A nooit de kiesdrempel gehaald en is moeten fusioneren met CD&V om op die manier het ministerpostje te kunnen bekomen voor machtsgeile Geert. Het Vlaams Belang heeft er niet onder geleden, en zal ook aan Dedecker geen punt kwijtspelen. Ik schat de Lijst Dedecker ongeveer even hoog in als destijds Het Liberaal Appèl van Ward Beysen. Die haalde in de provincie Antwerpen, thuismarkt van Beysen, amper 1.21% Laatst gewijzigd door Antoon : 21 mei 2007 om 11:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ze vergeleken gewoon met de Vlaamse verkiezingen ![]() Zelfde ziekte als Somers... Vergelijken met wat je best uitkomt... Ook al kan je die gemiddelden totaal niet vergelijken... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |