![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Volgens mij hebben hier te maken met een voorbeeld van systematische stigmatisering van een minderheidsgroep. En dat voor iemand van Open VLD ![]()
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Kom kom, de mensen van zattevrienden zijn normale mensen, die ook wel eens op politics.be zitten.
![]() |
#43 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Europees Commissaris
|
![]() BUB staat niet op hun lijstje, ze moeten dan toch een nuchtere kijk hebben
![]() |
![]() |
#45 |
Minister
|
![]() balen, moest de Spa de grootste zijn geweest in deze enqute hadden we weer leuke commentaren van rechts kunnen lezen, die van links zijn niet half zo grappig
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En in een democratie zijn mensen die beroepsonderwijs hebben genoten natuurlijk geen mensen? Diegenen die VTM kijken ook niet. Moeten we niet C2C-gewijs oude mensen niet uitsluiten van het stemrecht? Mensen met beroepsonderwijs dat is maar bah en vies. Die mogen toch niet stemmen? Die leven toch in die lage wijken...
Ik hoop dat je snel je logo verandert naar dat van de Open-VLD. Ongelofelijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Is het nu zo moeilijk om voorbij de oppervlakkige kenmerken te kijken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Eerlijk zijn, wat ben je nu met een diploma * archeologie * filosofie * politieke en sociale wetenschappen * ....... Deze diploma's dienen enkel tot aanvulling. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
|
![]() Dan heb jij duidelijk geen idee wat filosofie inhoudt. Zonder wetenschapsfilosofie en moderne logica had je geen pc om op te tokkelen, vermits wiskundigen consistentieproblemen irrelevant vonden. Nog voorbeelden nodig? Ik ben eerder geneigd te zeggen dat iemand zijn smikkel moet houden wanneer hij er geen bal over weet.
Laatst gewijzigd door Praetorian : 23 mei 2007 om 01:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk dat jullie me verkeerd hebben begrepen. Natuurlijk zal je wel werk vinden met die diploma's. Maar die diplom's zijn niet meer waard dan een beroepsdiploma. Sommige diploma's zijn nu eenmaal meer gegeerd op de arbeidsmarkt dan andere. Dus ja, er zijn beroepsdiploma's die meer opbrengen dan universitaire diploma's. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anders gaat me dat idd nog zwaar tegenvallen. :/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Minister-President
|
![]() Wel vermelden dat die bijdragers-filosofen ook wel wiskundigen waren. Ik denk dat mensen die kundig zijn in enkel filosofie slechts vrij recent een groeiende groep van de maatschappij uitmaken. Momenteel spelen die vooral de rol van leerkracht zedenleer.
Laatst gewijzigd door netslet : 23 mei 2007 om 01:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu goed, ik kan natuurlijk niet voor alle leerkrachten zedenleer spreken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Als je een flas Raki binnen hebt en nog kan recht op je benen staan moet je al iets kunnen... Moslims zeker, maar toch niet zo theoretisch, zelfs zonder "sjaaltjes", kijk maar eens goed naar de straatbeelden... Trouwens Turken zijn helemaal niet zo prakiserend en vallen best wel mee in Turkije. Ik ben er al een aantal keren geweest. Ook in gewone dorpen, op verkenning, dus buiten de sjieke resorts.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() op een zondagvoormiddag gaan 1.000.000 mensen stomdronken kiezen en kleuren allemaal het verkeerde bolletje rood
![]() waar haal je het ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |