![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() antwoord: 'iemand zonder papieren'
![]() |
![]() |
#42 |
Minister
|
![]() Iemand die de autoriteit van een staat niet erkend,terecht!
VIVA ANARCHIA
![]() |
#43 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat cd'ke dat ge hier afsteekt berust ook op paars z'n toekomst visie zeker. Of is die praat die de heren en dames politici hier te pas en te onpas afsteken over de jeugdwerkloosheid (zeker bij de zogenaamde kansarmen laaggeschoolde allochtonen volgens de politici) is dit dan leugen en bedrog? Indien men niet de middelen heeft om deze een deftige opleiding te geven of deze te kunnen bewegen een opleiding te volgen en af te maken, hoe gaat u en uw politici dit dan klaar krijgen met de nieuwe migranten , illegale enz. Praat hebben we al jaren gekregen, maar daden? Voorts kan men enkel zeggen, migranten aan trekken om hier de vergrijzing of hoe men het ook wil noemen op te vangen is niets meer en minder dan een moderne invoering van 'slavenhandel'. Jaren van wanbeleid van de heren/dames politici en dan een beroep gaan doen op goedkope arbeidskrachten uit het buitenland die er dan op hun manier weer voor zorgen dat de autochtonen hier weer in de kou komen te staan omdat deze werken voor een groter loon. Of deze zever hebt u nog nooit gehoord, wij zijn naar hier gekomen om het vuile en zware werk tegen een hongzrloon terwijl de blanke dit werk niet wil doen en meer dan wij verdienen. Eerst een poging ondernemen op te roeien met de riemen die ge hebt (eigen volk) en daar de problemen voor en mee oplossen voor ge uw oogskes laat vallen op de rest van de wereld en puttekes maakt om puttekes te vullen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Gouverneur
|
![]() Allemaal georchestreerd door extreem-linkse sympathisanten ja ... komaan, dat ziet toch iedereen ... ik geloof neit in links of rechts, maar dat is wel een feit ... die van LSP zie je daar altijd wel ergens in de buurt ...
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Viva Bakoenin Viva Kropotkin Viva Rudimentary Peni Viva Flux of Pink Indians Viva freedom of thought Anarchie betekent voor jezelf denken. Een anarchistische stroming is lulkoek. Be exactly who you want to be, do what you want to do. I am he and she is she, but you're the only you. No on else has got your eyes, can see the things you see. It's up to you to change your life and my life's up to me. The problems that you suffer from are problems that you make. The shit you have to climb through is the shit you choose to take. If you don't like the life you live, change it now, it's yours. Veel respect. Maar ik denk voor mezelf. Anarchisten hebben mij veel geleerd, maar u weet even goed als ik dat het praktisch niet realiseerbaar is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dycore, wat bedoelt je met "Blijft onderscheid" ? Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 22 mei 2007 om 16:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
|
![]() U bedoelt dat ik met dat woordgebruik nog steeds een onderscheid maak tussen zij zonder papier en zij met? If so, ik maak dat onderscheid niet hé, maar het is een spijtige realitieit die ik wel moet kunnen benoemen om er over te discussiëren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() Daarom spreekt men dan ook over illegalen. Als jij er een andere term wil opplakken dan ga je maar je gang.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vrijheid zegt me inderdaad iets,het laten wegtrekken van "vrijheidsdenkenden" uit hun landen van oorsprong dient de vrijheid helemaal niet...integendeel.....het stelt de zaken alleen maar uit... Laatst gewijzigd door kelt : 25 mei 2007 om 15:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Minister-President
|
![]() Een onsterfelijke quote...
Laatst gewijzigd door Andy : 25 mei 2007 om 16:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
|
![]() Illegaal is een min of meer criminaliserende term, mensen zonder papier/verblijfsvergunning bevat daarentegen geen waardeoordeel. Maar soit, dat zijn vrij onzinnige discussies.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Parlementslid
|
![]() Misschien vallt er nog iets te halen op de 80 belastigparadijzen voor de mensen die uit de boot vallen
Een jacht of zo. Dat van de vriend van Zaksozie |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Minister
|
![]() Wow, reality check. Wat voor sprookje is dat? Elke Vlaming die in de tijd waarover we spreken langer dan z'n humaniora naar school ging werd verplicht in het Frans onderwezen. De overleden man van een lieve oma die ik ken was in Congo districtscommandant bij de gerechtelijke politie. Of hij iets op z'n geweten had weet ik niet, maar ik weet wel dat hij een Vlaming was en geen kneusje of meid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
volgens het VTM-nieuws ![]() Citaat:
Tja, ze zullen hiervoor ook wel al enkele jaartjes gespaard hebben zeker.. ![]() |
||
![]() |
![]() |