Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 mei 2007, 22:40   #41
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN

MaGNiFiCaT's schermafbeelding

Standaard

Zo zie je maar dat het van belang is niemand zo maar aziel te geven, maar eerst grondig te screenen. Wrsch zijn die 2 zwarten in hun jeugd of kinderjaren psychisch geschonden, en zijn ze voor ieder in de samenleving een groot gevaar. Als een tijdbom.
MaGNiFiCaT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2007, 22:44   #42
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
Zo zie je maar dat het van belang is niemand zo maar aziel te geven, maar eerst grondig te screenen. Wrsch zijn die 2 zwarten in hun jeugd of kinderjaren psychisch geschonden, en zijn ze voor ieder in de samenleving een groot gevaar. Als een tijdbom.
neeje neeje... gewoon gebrek aan voorlichting ofzo

die gast wou die gewoon effe ferm bij z'n kloten pakken maar zag z'n ademsappel per abuus aan voor ...
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2007, 22:48   #43
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Of mss waren ze gewoon gestoord.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2007, 22:51   #44
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
je zou voor minder met al die gsm-masten...
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2007, 00:03   #45
Villa Comedia
Schepen

Villa Comedia's schermafbeelding

Standaard

Misschien riep de Swa enkel maar naar de keuken: "Schat, staat de Bokma koud?" en nam die kerel dat verkeerd op of zo...
Oud 23 mei 2007, 00:20   #46
Heftruck

Standaard

Citaat:
Autochtonen zijn evengoed in staat mensen te vermoorden. Dat gebeurt zelfs, stel je voor zeg!
Heftruck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2007, 08:59   #47
Bovenbuur

Bovenbuur's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Riksken Bekijk bericht
Roofmoord. Kijk eens naar hun afkomst. Daad heeft iets ritueels.
De daad heeft iets ritueels vanwege hun afkomst? Dat is niet ritueel, dat is slecht gepland.
Mishandeling, aanbrengen van zwaar lichamelijk letsel, doodslag, roof en met een beetje geluk nog wat meineed ofzo. Zes jaar.
Oud 23 mei 2007, 12:09   #48
An Arkos
Minister

An Arkos's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dycore Bekijk bericht
Man als er iemand mij 40 euro aanbiedt voor seks en me probeert te kussen zou ik ook serieus uitvliegen. Als er dan toevallig een dode valt, so be it.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dycore Bekijk bericht
Allen geloof ik er in casu geen bal van. Die gasten wisten dat het een homo was en hebben zich laten uitnodigen met de gedachte in het hoofd om de hele boel kaal te roven. Een dode hadden ze waarschijnlijk niet voorzien.
en waaruit leid je dat af?
An Arkos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2007, 12:18   #49
Enter
Parlementslid

Enter's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Wie zal het het eerst moeten ontgelden, de homo's of de allochtonen? Een weddenschapje iemand?
Allochtone homo's
Enter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2007, 12:20   #50
Enter
Parlementslid

Enter's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck Bekijk bericht
Autochtonen zijn evengoed in staat mensen te vermoorden. Dat gebeurt zelfs, stel je voor zeg!
Nu misschien wel. Autochtonen waren heilig tot immigratie werd toegelaten.

Sinds dat de homo sapiens uit Afrika naar hier kwam was het allemaal koek en ei tussen de Neanderthalers
Enter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2007, 15:44   #51
Uh-Huh
Banneling

Uh-Huh's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Riksken Bekijk bericht
Ook de eerste keer dat ik het met u eens ben.
Scary... maar niet scarier dan dit:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht
Hier wordt ik nu eens echt misselijk van se...
Soms verbaas ik mezelf.
Uh-Huh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2007, 01:17   #52
C2C

C2C's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door An Arkos Bekijk bericht
urg, walgelijk. Hoe wordt iemand zo homofoob?
Homofoben zijn inderdaad een gevaar voor de maatschappij. Ik stel preventieve castratie voor, zodat die mannen minder aggressieve testosteron door hun systeem laten lopen.
C2C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2007, 06:19   #53

Karma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
De man is 22 dus ik veronderstel dat zijn compaan ook wel zoiets zal zijn. Hum ... in 1994 vondt de genocide in Rwanda plaats dus dertien jaar geleden was hij 9 jaar oud. Kan zijn dat dit zijn sporen heeft nagelaten. Bij ons op school was er ook een jongen die die genocide heeft meegemaakt en die moet nu zo'n 20 zijn. Die jongen was, hoe spijtig ik het moet zeggen, ook totaal gestoord. Heeft dan ook de moord op zijn eigen ouders meegemaakt. Ik vrees dat er nog wel zo'n paar duizend rondlopen die het trauma nooit hebben verwerkt.
Praat natuurlijk de daad niet goed.
Karma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2007, 07:03   #54
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Derk de Tweede's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
Homofiele allochtonen!
En dan zeker de vrouwelijke homofielen van allochtone afkomst.
Oud 24 mei 2007, 09:42   #55
Tegendradigaard

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Wie dat wel kan begrijpen is dan een ziek mens?
PS: ik begrijp het zelf ook niet eigelijk
wat een watje ben je geworden Bhairav..... waar is de tijd dat je overal tegenaan schopte....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2007, 09:44   #56
Tegendradigaard

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede Bekijk bericht
Een inwoner van Antwerpen heeft gisteren verklaard de adamsappel van een homofiel te hebben uitgerukt voordat hij hem neerstak. Het slachtoffer, de 52-jarige François De Meersman, zou avances hebben gemaakt waarna Olivier 'Mega' Munyentwali door het lint ging. Hij vertelde het gisteren met een grijns op zijn gezicht.

Het slachtoffer werd vermoord in zijn eigen appartement nadat hij Munyentwali en zijn 23-jarige kompaan Hervé Nikuna had uitgenodigd voor een drankje. De twee mannen, geboren in Rwanda en Congo, dronken in De Meersmans flat jenever. Toen de homofiel zei dat hij het duo 40 euro wilde geven om seks te hebben, ging het mis. Hij zou gepoogd hebben Hervé te kussen en daarna Munyentwali. Die laatste zei daarover: ''Ik verschoot ervan en ik was kwaad. Ik greep hem bij zijn keel. Ik kneep wat te hard door en voelde het kraken, daarna had ik een stuk adamsappel in mijn hand.''

Hij vertelde het alsof hij een weekendje weg beschreef. Nonchalant, mompelend en met af en toe een lachje. ''Ik was in paniek omdat ik nog 6 jaar voorwaardelijk had staan. Ik was gewoon op het verkeerde moment op de verkeerde plaats. Die mens was zelf niet juist. Hij was een oudere man van 52, ik was 22. Ik vond hem een pedofiel.''

Na de moord ging hij overigens nog twee keer terug naar het appartement. Eén keer om de plasma-tv en andere dure apparatuur op te halen. De tweede keer om de sporen te wissen, het lichaam te verstoppen onder het bed en, heel humaan, de hond van het slachtoffer eten te geven.

Het proces wordt later voortgezet.

Gazet van A'pen.
Die arme jongen was al duidelijk het slachtoffer van ons racistisch rechtssysteem geweest. Vrijlaten zou ik zeggen....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2007, 11:04   #57
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf Bekijk bericht
O ja?
Mag elke vrouw die door een zatlap wordt lastig gevallen diens adamsappel uitrukken, neersteken en zijn appartement leegroven?

Zijn appartement leegroven niet, hem een serieuze oplawaai verkopen wel, hij moest die vrouw maar nie lastig gevallen hebben...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2007, 11:09   #58
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck Bekijk bericht
Wat de intenties van "Swa" waren, is toch niet belangrijk? Het gezocht hebben, komaan zeg! Die man maakte avances, daarop vermoorden ze hem. Dat durf je toch geen "gezochte reactie" noemen?

Of je kan vriendelijk meedelen dat je niet geïnteresseerd bent, in plaats van het aggressieve leeghoofd uit te hangen?

Als ge als ouwe vetzak, 2 jonge gasten meeneemt naar uw appartement, en ze dan voorstelt om ze elk voor 40 euro eens goed te pakken terwijl uw deur vastgedraait, is, dan moete er nie van verschieten dat ge een goe pak rammel krijgt.

Ik ga inderdaad 1 keer vriendelijk zeggen dat ze met hun gore poten van mijn lijf moeten blijven , en dat zal meestal ook volstaan als waarschuwing, al wie het graag dan nog eens probeerd, zal er verdomme ferm uit zijn pijp mogen komen.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2007, 11:58   #59
UFSIA
Parlementslid

UFSIA's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf Bekijk bericht
O ja?
Mag elke vrouw die door een zatlap wordt lastig gevallen diens adamsappel uitrukken, neersteken en zijn appartement leegroven?
adamsappel ? nogal smaakloos lijkt me dat, maar ik denk niet dat de vraag pertinent is immers ik denk niet dat een vrouw daarin zou slagen

neersteken ? ja ... al prefereren we het gebruik van pepperspray of dreigen met wapens, langs de andere kant zijn er veel zieke gasten en vrouwen die tenslotte het zwakkere geslacht zijn moeten zich ook kunnen verdedigen, beter een dode verkrachter dan een verkrachte vrouw

beroven ? neen, natuurlijk niet, doe eens niet smaakloos :s

mvg. Sint Ignacius
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn.
~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7

Laatst gewijzigd door UFSIA : 24 mei 2007 om 11:59.
UFSIA is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2007, 12:02   #60
UFSIA
Parlementslid

UFSIA's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht
Hier wordt ik nu eens echt misselijk van se...

Ik begrijp nog altijd niet hoe mensen zo licht kunnen omspringen met het leven van andere mensen.
Dat is omdat die komen uit een regio die de laatste 50 jaar geen vrede kende gelijk hier in Europa, die mannen zijn geweld en kindsoldaten en massaverkrachtingen en doodslag zo gewoon dat ze er niet veel meer aan vinden. De "sissification" van afrika is nog bijlange niet zo ver gevorderd als hier in Europa, dus uiteraard zijn dat soort mensen gewelddadiger als ons (zoals hier duidelijk bleek)

Daar kunnen die zelf niet aan doen uiteraard, dat beweren zou racisme zijn, maar het is wel zo dat dit voor ons een probleem geeft : pakweg een ex kindsoldaat die geen respect heeft voor het leven en "doodslaan" als aanvaardbare oplossing ziet in geval van een conflict ?

ex kindsoldaat zijn is erg natuurlijk, maar kunnen wij die mensen zomaar en masse hier toelaten als ze hun "zeden" meebrengen ?

mvg. Sint Ignacius
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn.
~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7

Laatst gewijzigd door UFSIA : 24 mei 2007 om 12:03.
UFSIA is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be