Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 mei 2007, 10:24   #41
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thin White Duke Bekijk bericht
Dikke zever, zonder Lenin en Stalin was Rusland nooit een geïndustrialiseerde supermacht kunnen worden. Voor het communisme was Rusland gewoonweg een boerengat waar de mensen nog veel minder te zeggen hadden dan bij de communisten (de tsaren? of waren dat heiligen misschien?).

Hoe weet jij dat het systeem in N-Korea gauw zal vallen?

Over de kwestie zelf: bon, Castro mag dan niet de beste leider geweest zijn, maar wat niet te ontkennen valt is dat Cuba toch nog een van de landen is met de hoogste gemiddelde welvaart in Midden en Zuid Amerika (nog altijd niet zeer hoog maar toch).

+ waarom zou hij niet mogen zeggen (ivm de atoomduikboten) dat het geld voor andere doeleinden had kunnen gebruikt worden. Luister eens naar zijn woorden ipv te zeggen 'ho, precies of hij zo ne goeien was'. Hij heeft wel een punt.
Elke normale mens hoopt dat...
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2007, 10:27   #42
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chipie Bekijk bericht
Tja, Carlo... Zo heeft men altijd gelijk, hé...

Veronderstel nu eens, dat Cuba een land is met grillige weersomstandigheden en geen stranden...

Psst... zouden er veel inwoners van Haïti naar Cuba uitwijken?

Vergelijk Zuid-Korea eens met Noord-Korea...

en vroeger
  • West- et Oost-Duitsland...
  • Wet-Europa met Oost-Europa..
in Cuba laten ze geen immigranten uit Haïti toe, zo slim zijn ze daar wel... Wat anders als in West Europa hé?Of vind ge het mischien goed dat wij overspoeld worden door heel de miserie van de wereld?
Als we zo doorgaan word het mischien interressant om in Cuba te gaan wonen, het zal daar minder onveilig zijn dan hier...Fidel zou nogal een gang gaan met zo een bende vreemde schoften, dieven, moordenaars & uitvreters
Wat Noord Korea betreft, dat is niet te vergelijken met Cuba volgens mij: dat zijn daar geen communisten volgens mij.Kim heeft de leiding doorgegeven aan zoonlief indertijd, dat lijkt dus meer op een monarchie als wat anders...Een land met een slechte Koning, die volmacht bezit over leven en dood van de bevolking...
Maar dat heeft allemaal niks te zien met wat ik hier stelde: namelijk dat Cuba één der minst miserabele ontwikkelingslanden is. En dat ze zeker beter af zijn als onder het bewind van Batista...
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2007, 10:37   #43
Chipie
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
in Cuba laten ze geen immigranten uit Haïti toe, zo slim zijn ze daar wel... Wat anders als in West Europa hé?Of vind ge het mischien goed dat wij overspoeld worden door heel de miserie van de wereld?
Als we zo doorgaan word het mischien interressant om in Cuba te gaan wonen, het zal daar minder onveilig zijn dan hier...Fidel zou nogal een gang gaan met zo een bende vreemde schoften, dieven, moordenaars & uitvreters
Wat Noord Korea betreft, dat is niet te vergelijken met Cuba volgens mij: dat zijn daar geen communisten volgens mij.Kim heeft de leiding doorgegeven aan zoonlief indertijd, dat lijkt dus meer op een monarchie als wat anders...Een land met een slechte Koning, die volmacht bezit over leven en dood van de bevolking...
Maar dat heeft allemaal niks te zien met wat ik hier stelde: namelijk dat Cuba één der minst miserabele ontwikkelingslanden is. En dat ze zeker beter af zijn als onder het bewind van Batista...
Carlo... Is het de laatste 30 jaar bvb op vooruit gegaan?...

U kennende is het ginder natuurlijk een paradijs... Niet moeten werken bij gebrek aan werk, zon, strand, drank en vrouwen...

Hier boer Carlo tijdens zijn zondagse wandeling met zijn avatar...
Straalbezopen, zoals meestal...

Laatst gewijzigd door Chipie : 23 mei 2007 om 10:40.
Oud 23 mei 2007, 10:39   #44
Thin White Duke
Vreemdeling

Thin White Duke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Juist, laat ons Noord-Korea en Iran eens meer onder de loep nemen...

Volgens de site van PVDA is Noord-Korea een land in opgang... en zijn die berichten over die hongerdoden enz. propaganda...

Die commies...
ik heb het niet enkel over Groot-Brittannië...

En trouwens: je vergeet Israël. Toevallig zeker?
Thin White Duke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2007, 10:40   #45
Thin White Duke
Vreemdeling

Thin White Duke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Elke normale mens hoopt dat...
Daar niet van, maar ik zie het wel nog niet zo snel gebeuren...

BTW: Cuba IS een van de meest ontwikkelde landen in Zuid en Midden Amerika. Check de HDI-index (inderdaad, niet de meest representabele maatstaf, maar ja, wat hebben we anders?).

Laatst gewijzigd door Thin White Duke : 23 mei 2007 om 10:43.
Thin White Duke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2007, 15:55   #46
Chipie
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thin White Duke Bekijk bericht
Daar niet van, maar ik zie het wel nog niet zo snel gebeuren...

BTW: Cuba IS een van de meest ontwikkelde landen in Zuid en Midden Amerika. Check de HDI-index (inderdaad, niet de meest representabele maatstaf, maar ja, wat hebben we anders?).

Dit is één van de meest ontwikkelde burgers van Cuba...

Oud 23 mei 2007, 17:40   #47
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Starkan Bekijk bericht
Groot-Brittannië volgt mee in het embargo tegen Cuba en houdt dus mee dat onrecht in stand. Zo heeft Cuba dus wel uitstaans met Groot-Brittannië. Maar waarom zou je uitstaans met elkaar moeten hebben om kritiek te hebben op de aankopen van massamoordwapens.
Het getuigt net van lafheid en beperktheid in visie van de meeste naties hier niet op te reageren.
Dat men nog heel wat van Cuba kan leren in onze westerse wereld acht ik hierbij bewezen.
Ieder land heeft het recht te boycotten wat het wil.....Ik ben er overigens niet van overtuigd of die "boycot" van GB,of zelfs vanuit de VS,zo 100%-tig is...

Het is overigens geen argument.....meer dan de helft van de wereld,waaronder van die kleine landjes als China en zo,trekken zich van die "boycot" geen ene moer aan...waarom zouden ze....
Volgens mij zit het probleem bij de vermolmde machthebbers....

Cuba 1965 = cuba 1975 = Cuba 2005 = Cuba 201? )

Vele andere landen zijn onmetelijk veranderd in diezelfde tijdspanne,ten goede en ten kwade...

Ettelijke hondertduizenden Cubanen in Florida en aanbelendende percelen denken er blijkbaar ook zo over ....allemaal honden en verraders misschien?
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2007, 22:52   #48
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Carlo... Is het de laatste 30 jaar bvb op vooruit gegaan?...

U kennende is het ginder natuurlijk een paradijs... Niet moeten werken bij gebrek aan werk, zon, strand, drank en vrouwen...

Hier boer Carlo tijdens zijn zondagse wandeling met zijn avatar...
Straalbezopen, zoals meestal...
Ik ben wel een stuk jonger als deze charmante meneer hoor.En ik ben geheelonthouder. Voor de rest...ik zie dat wel zitten om op pensioen te gaan in Cuba.Als ge 500 euros per maand tot uw beschikking hebt ben je daar een rijke man Een tip voor ouder wordende gescheiden mannen, of die hun vrouw beu zijn: ge kunt daar gemakkelijk een nieuw, jong en schoon lief vinden als ge zo een vast inkomen hebt
Zon, strand, muziek (Cubanen zijn dol op muziek), goede sigaren en rhum voor de liefhebbers, mooie meisjes...En lachen doen ze daar ook graag.Allen daarheen.Maar de spitsmuis mag niet mee, die moet in belgië blijven, met de Nieuwe Barbaren
Oud 23 mei 2007, 23:01   #49
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Ieder land heeft het recht te boycotten wat het wil.....Ik ben er overigens niet van overtuigd of die "boycot" van GB,of zelfs vanuit de VS,zo 100%-tig is...

Het is overigens geen argument.....meer dan de helft van de wereld,waaronder van die kleine landjes als China en zo,trekken zich van die "boycot" geen ene moer aan...waarom zouden ze....
Volgens mij zit het probleem bij de vermolmde machthebbers....

Cuba 1965 = cuba 1975 = Cuba 2005 = Cuba 201? )

Vele andere landen zijn onmetelijk veranderd in diezelfde tijdspanne,ten goede en ten kwade...

Ettelijke hondertduizenden Cubanen in Florida en aanbelendende percelen denken er blijkbaar ook zo over ....allemaal honden en verraders misschien?
waarom moet het nu absoluut veranderen als alles OK is? In feite beschermt die boycott Cuba tegen de verderfelijke invloeden van het westen: arabische immigratie & bijgaand moslimgezever, ultraliberalisme, fast-food & ander hamburgertenten en bijgaande obesitas-epidemie, Janetten overal en bijgaande Aids...we kunnen nog wel even doorgaan zo, maar da's de moeite niet, ik denk dat iedereen het verstaan heeft:Keer eens voor jullie eigen deur voor je de Cubanen gaat bekritikeren...
Oud 23 mei 2007, 23:16   #50
alharb
Provinciaal Gedeputeerde

alharb's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Starkan Bekijk bericht
Wijze woorden van een groot leider.
Ik zou het Demotte of De Gucht wel eens in een communiqué willen horen zeggen.
Er is er gewoon eentje jaloers omdat hij zelf 't geld niet heeft voor zulke geavanceerde speeltjes.
Grote broers Rusland en China permiteerden/permiteren zich zulks wapentuig wel, ondanks het feit dat hun bevolking stukken armer is dan de Britten.
Eens zien of Castro genoeg lef heeft om dat eens te zeggen aan de Chinezen en Russen.
Oud 23 mei 2007, 23:49   #51
Chipie
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik ben wel een stuk jonger als deze charmante meneer hoor.En ik ben geheelonthouder. Voor de rest...ik zie dat wel zitten om op pensioen te gaan in Cuba.Als ge 500 euros per maand tot uw beschikking hebt ben je daar een rijke man Een tip voor ouder wordende gescheiden mannen, of die hun vrouw beu zijn: ge kunt daar gemakkelijk een nieuw, jong en schoon lief vinden als ge zo een vast inkomen hebt
Zon, strand, muziek (Cubanen zijn dol op muziek), goede sigaren en rhum voor de liefhebbers, mooie meisjes...En lachen doen ze daar ook graag.Allen daarheen.Maar de spitsmuis mag niet mee, die moet in belgië blijven, met de Nieuwe Barbaren
U hebt op veel punten gelijk...
Maar probeer U maar in uw paradijs voor een lange tijd te vestigen...
Maar wie weet...

Ik begrijp trouwens niet waarom we onze luilinksen en onze gepensioneerden niet naar ginder sturen... met 500 euro per begunstigde..

Het zou voor ons land veel goedkoper zijn. Plus dat de niet-actieven ginder inderdaad een mooi leven zouden hebben... Als die genoeg rhum krijgen, hebben die immers ook geen behoefte aan vrije meningsuiting, internet enz.

Hier zou het probleem van de huisvesting en de files opgelost zijn met 25% minder volk...

Doen... Dan blijft er genoeg kaas op de plank voor de actieve spitsmuizen...

Laatst gewijzigd door Chipie : 23 mei 2007 om 23:51.
Oud 24 mei 2007, 19:47   #52
Chipie
Banneling

Standaard Castro en Chavez... communistische leugenaars..

Dat Castro zichzelf eens de les speelt...
Fidel Castro geeft verscheidene operaties toe

De Cubaanse leider Fidel Castro heeft voor het eerst zelf toegegeven dat hij de voorbije tien maanden verschillende operaties heeft ondergaan. ‘Het was niet slechts één operatie, het waren er meerdere’, schrijft Castro in een artikel voor de Cubaanse pers.

De tachtigjarige leider schrijft dat hij gevoed moet worden, maar aan de beterhand is. Toen midden 2006 bekend raakte dat Castro ziek was, nam zijn broer Raul (75) de leiding van het land op zich.

Aan welke ziekte Castro lijdt, wordt in het artikel niet gezegd en ook over de aard van de operaties wordt niet gesproken. ‘Ik hing heel wat maanden aan katheders om voedsel binnen te krijgen en ik wou ons volk geen onaangename ontgoochelingen bezorgen’, aldus Castro. De voeding verloopt nu weer oraal.

De ziekte van Castro werd van bij het begin als een staatsgeheim behandeld. Volgens officieuze berichten werd hij aan de darmen geopereerd. In januari schreef de Spaanse krant El Pais dat Castro drie operaties had ondergaan en zwaar ziek was. De Spaanse arts die Castro had behandeld en de Venezolaanse president Chavez ontkenden dit met klem. De Cubaanse regering sprak zich nooit uit over de ziekte van de leider, maar stelde steeds dat hij aan de beterhand was.
http://www.standaard.be/Artikel/Deta...MF24052007_007

Hoe betrouwbaar zal nar Chavez zijn als hij de wereld al moet beliegen over te ziekte van Castro?

Goed nieuws is dat Castro nu oraal ipv anaal wordt gevoed...
Oud 25 mei 2007, 16:07   #53
skaldis
Banneling

Standaard

Hoewel castro geen recht van spreken heeft, heeft hij in deze volkomen gelijk. Men had dat geld veel beter voorandere zaken kunnen gebruiken. Onderzoek naar kernfusie, correcter sociale zekerheidssysteem in GB (minder twee snelheid), ... .
skaldis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2007, 00:30   #54
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
U hebt op veel punten gelijk...
Maar probeer U maar in uw paradijs voor een lange tijd te vestigen...
Maar wie weet...

Ik begrijp trouwens niet waarom we onze luilinksen en onze gepensioneerden niet naar ginder sturen... met 500 euro per begunstigde..

Het zou voor ons land veel goedkoper zijn. Plus dat de niet-actieven ginder inderdaad een mooi leven zouden hebben... Als die genoeg rhum krijgen, hebben die immers ook geen behoefte aan vrije meningsuiting, internet enz.

Hier zou het probleem van de huisvesting en de files opgelost zijn met 25% minder volk...

Doen... Dan blijft er genoeg kaas op de plank voor de actieve spitsmuizen...
als dat op basis van vrije keuze kan geregeld worden zie ik dat wel zitten.Ik denk ook dat veel mensen wel akkoord zouden zijn om te vertrekken.Ik weet natuurlijk niet hoe het er binnen een jaar of 20 gaat uitzien, maar ik wil daar best mijn oude dag gaan doorbrengen, als het er niet te veel veranderd en opslaagt...Ik pak natuurlijk �*l mijn geld mee, niet enkel 500 euros /maand.Niets zal ik achterlaten voor de spitsmuizen en ander knaag-en ongedierte

Laatst gewijzigd door carlgustaaf : 28 mei 2007 om 00:32.
Oud 28 mei 2007, 06:22   #55
Chipie
Banneling

Standaard

Citaat:
als dat op basis van vrije keuze kan geregeld worden zie ik dat wel zitten.Ik denk ook dat veel mensen wel akkoord zouden zijn om te vertrekken.Ik weet natuurlijk niet hoe het er binnen een jaar of 20 gaat uitzien, maar ik wil daar best mijn oude dag gaan doorbrengen, als het er niet te veel veranderd en opslaagt...Ik pak natuurlijk �*l mijn geld mee, niet enkel 500 euros /maand.Niets zal ik achterlaten voor de spitsmuizen en ander knaag-en ongedierte
Ah, de Carlo... Ik dacht, omdat ik U een tijdje niet gehoord had, dat U ginder al zat... Omdat U ginder geen internet mag gebruiken, zou het niet abnormaal geweest zijn niets meer van U te vernemen...

Maar ik heb zo het voorgevoel dat men in dat land van de vrijheid zich zo maar niet kan vestigen (er buiten geraken als inwoner is sowieso uitgesloten)...

En als U liever ginder uw geld laat afpakken dan het hier aan het VWS te schenken, dan is dat uw goed recht... Ik zal mijn Cubaanse spitsmuizen wel van uw komst op de hoogte stellen, alhoewel het ginder meestal rode rioolratten zijn...

U moet wel proberen U te 'huisvesten' in een toeristisch gebied... Daarbuiten is het zoals in elk rood paradijs doffe ellende, maar gezien westerlingen daar niet mogen komen, kunt U dat niet weten...
Oud 28 mei 2007, 08:13   #56
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Ah, de Carlo... Ik dacht, omdat ik U een tijdje niet gehoord had, dat U ginder al zat... Omdat U ginder geen internet mag gebruiken, zou het niet abnormaal geweest zijn niets meer van U te vernemen...

Maar ik heb zo het voorgevoel dat men in dat land van de vrijheid zich zo maar niet kan vestigen (er buiten geraken als inwoner is sowieso uitgesloten)...

En als U liever ginder uw geld laat afpakken dan het hier aan het VWS te schenken, dan is dat uw goed recht... Ik zal mijn Cubaanse spitsmuizen wel van uw komst op de hoogte stellen, alhoewel het ginder meestal rode rioolratten zijn...

U moet wel proberen U te 'huisvesten' in een toeristisch gebied... Daarbuiten is het zoals in elk rood paradijs doffe ellende, maar gezien westerlingen daar niet mogen komen, kunt U dat niet weten...
Een Fransman die ik ken (geen vriend), is heel zijn karièrre gendarm geweest..D.w.z. tot zijn 45 jaar, op die leeftijd kunnen die mannen vol pensioen pakken in Frankrijk.Deze kerel, allesbehalve een kommunist, geloof me vrij, ging reeds sinds jaren op kongee in Cuba.Daarvoor ging hij in Guadeloupe, op frans grondgebied, maar daar waren "de negers te arrogant en te lui" volgens hem.In Cuba waren ze verheugd met zijn komst.Nu woont meneer daar 9 maanden per jaar, hij is daar zelfs getrouwd met een vrouwtje van een stuk in de 20, hij komt enkel nog naar zijn thuisland omdat zijn ouders en andere familie daar wonen, maar moest hij willen kon hij daar heel het jaar blijven.Zijn poen staat natuurlijk niet op een Cubaanse bank, en schrijft hem maandelijks een zekere som over voor zijn behoeften.Hoeveel weet ik niet juist, hij legt me dat niet allemaal in detail uit, we zijn geen intieme vrienden ook niet, en ik zie hem zelden...
Ik denk niet dat er van geld afpakken veel sprake is, want dan zou die vent niet zo enthousiast zijn.Poen verteren zal hij wel ter plaatse, dat jong vrouwtje zal ook wel niet voor zijn dikke blaaskop met hem getrouwd zijn, maar waar dient geld anders voor?Vooral pensioengelden dan nog? Om op te potten zoals een ouwe gierige spitsmuis?Of om door de vensters en ramen te zwieren en er van te genieten in gezelschap van sexy dametjes en vrolijke dronkelappen? Aan het strand en onder de zon
Onderwijl verkommert de spitsmuis in zijn donker hol onder de grond, zijn geldkas verstopt onder zijn beddekke, zijn fakturen besnuffelend, met als enkel eetmaal een stuk harde, beschimmelde geitenkaas...
Oud 28 mei 2007, 12:41   #57
Chipie
Banneling

Standaard

Citaat:
Een Fransman die ik ken (geen vriend), is heel zijn karièrre gendarm geweest..D.w.z. tot zijn 45 jaar, op die leeftijd kunnen die mannen vol pensioen pakken in Frankrijk.Deze kerel, allesbehalve een kommunist, geloof me vrij, ging reeds sinds jaren op kongee in Cuba.Daarvoor ging hij in Guadeloupe, op frans grondgebied, maar daar waren "de negers te arrogant en te lui" volgens hem.In Cuba waren ze verheugd met zijn komst.Nu woont meneer daar 9 maanden per jaar, hij is daar zelfs getrouwd met een vrouwtje van een stuk in de 20, hij komt enkel nog naar zijn thuisland omdat zijn ouders en andere familie daar wonen, maar moest hij willen kon hij daar heel het jaar blijven.Zijn poen staat natuurlijk niet op een Cubaanse bank, en schrijft hem maandelijks een zekere som over voor zijn behoeften.Hoeveel weet ik niet juist, hij legt me dat niet allemaal in detail uit, we zijn geen intieme vrienden ook niet, en ik zie hem zelden...
Ik denk niet dat er van geld afpakken veel sprake is, want dan zou die vent niet zo enthousiast zijn.Poen verteren zal hij wel ter plaatse, dat jong vrouwtje zal ook wel niet voor zijn dikke blaaskop met hem getrouwd zijn, maar waar dient geld anders voor?Vooral pensioengelden dan nog? Om op te potten zoals een ouwe gierige spitsmuis?Of om door de vensters en ramen te zwieren en er van te genieten in gezelschap van sexy dametjes en vrolijke dronkelappen? Aan het strand en onder de zon
Onderwijl verkommert de spitsmuis in zijn donker hol onder de grond, zijn geldkas verstopt onder zijn beddekke, zijn fakturen besnuffelend, met als enkel eetmaal een stuk harde, beschimmelde geitenkaas...
Beschimmelde geitenkaas. Hmmm..

Wsl zullen die hersens van die gendarme ook wel beschimmeld zijn...

Dat jonge meisjes moeten trouwen om wat poen en luxe te hebben, zegt meer over het communisme als over die blaaskop...

U zut U daar gegarandeerd goed voelen... Ik, als rechtse maar uiterst sociale spitsmuis, ik zou proberen die mensen uit hun economisch moeras proberen te helpen... Of tenminste enkele goed uitgeruste bootjes kopen, zodat ze tenminste veilig de oceaan kunnen oversteken naar het land van de vrijheid...

Op economsich gebied zijn de Cubanen natuurlijk holbewoners...

Pas op, hé.. hiermee wil ik niet zeggen dat holbewoners op hun manier ook niet gelukkig kunnen zijn...

Laatst gewijzigd door Chipie : 28 mei 2007 om 12:42.
Oud 28 mei 2007, 13:05   #58
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Beschimmelde geitenkaas. Hmmm..

Wsl zullen die hersens van die gendarme ook wel beschimmeld zijn...

Dat jonge meisjes moeten trouwen om wat poen en luxe te hebben, zegt meer over het communisme als over die blaaskop...

U zut U daar gegarandeerd goed voelen... Ik, als rechtse maar uiterst sociale spitsmuis, ik zou proberen die mensen uit hun economisch moeras proberen te helpen... Of tenminste enkele goed uitgeruste bootjes kopen, zodat ze tenminste veilig de oceaan kunnen oversteken naar het land van de vrijheid...

Op economsich gebied zijn de Cubanen natuurlijk holbewoners...

Pas op, hé.. hiermee wil ik niet zeggen dat holbewoners op hun manier ook niet gelukkig kunnen zijn...
Precies of dat jonge dames hier niet trouwen met vette ouwe kwallen, als ze maar volop poen hebben.Niet �*lle meisjes natuurlijk , maar zeldzaam is dat toch zeker niet.Kijk maar eens naar het festival van Cannes op TV, al die ouwe zakken van filmsterren die daar met piepjonge mannequins rondparaderen.En dat is géén communistisch feestje daar hé?
Verder heb ik zo mijn twijfels over uw "sociaal-zijn"...En ge hebt geen goede ideeën: waar wilt ge die Cubanen naar toe sturen op hun bootje? Naar de States?Denkt ge nu écht dat het daar beter is voor hen?In één of ander ghetto in Miami?Of naar Haïti mischien, waar zwarte armoe heerst.Pertangs een" democratie"...Naar Z-Amerika, bij Chavez mischien? Nog één van uw kameraden...
Nee, Mouse, luister: als er meer mensen uit het westen in Cuba gaan wonen kan dat de bevolking enkel ten goede komen.Ge moet daarvoor niet trouwen daar hoor.Trouwens, die meisjes komen uit zichzelf wel naar u toe, of ge zou echt een monsterachtig ventje moeten zijn. Dat is gewoon zo, ge moet daarvoor niet onaangenaam tegen mij doen, precies of ge tegen een sextoerist bezig bent.. .Natuurlijk is dat daar een ontwikkelingsland, ik zeg dat de hele tijd al.En het is vanuit dat oogpunt dat ge het moet beoordelen.In vergelijking met �*ndere ontwikkelingslanden gaat het daar zo slecht nog niet.En schoon is het daar ook nog.Dat zou daar nog goed kunnen worden...
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be