![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Als we zo doorgaan word het mischien interressant om in Cuba te gaan wonen, het zal daar minder onveilig zijn dan hier...Fidel zou nogal een gang gaan met zo een bende vreemde schoften, dieven, moordenaars & uitvreters ![]() Wat Noord Korea betreft, dat is niet te vergelijken met Cuba volgens mij: dat zijn daar geen communisten volgens mij.Kim heeft de leiding doorgegeven aan zoonlief indertijd, dat lijkt dus meer op een monarchie als wat anders...Een land met een slechte Koning, die volmacht bezit over leven en dood van de bevolking... Maar dat heeft allemaal niks te zien met wat ik hier stelde: namelijk dat Cuba één der minst miserabele ontwikkelingslanden is. En dat ze zeker beter af zijn als onder het bewind van Batista... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U kennende is het ginder natuurlijk een paradijs... Niet moeten werken bij gebrek aan werk, zon, strand, drank en vrouwen... ![]() Hier boer Carlo tijdens zijn zondagse wandeling met zijn avatar... Straalbezopen, zoals meestal... ![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 23 mei 2007 om 10:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
En trouwens: je vergeet Israël. Toevallig zeker? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Vreemdeling
|
![]() Daar niet van, maar ik zie het wel nog niet zo snel gebeuren...
BTW: Cuba IS een van de meest ontwikkelde landen in Zuid en Midden Amerika. Check de HDI-index (inderdaad, niet de meest representabele maatstaf, maar ja, wat hebben we anders?). Laatst gewijzigd door Thin White Duke : 23 mei 2007 om 10:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Dit is één van de meest ontwikkelde burgers van Cuba... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is overigens geen argument.....meer dan de helft van de wereld,waaronder van die kleine landjes als China en zo,trekken zich van die "boycot" geen ene moer aan...waarom zouden ze.... Volgens mij zit het probleem bij de vermolmde machthebbers.... Cuba 1965 = cuba 1975 = Cuba 2005 = Cuba 201? ![]() Vele andere landen zijn onmetelijk veranderd in diezelfde tijdspanne,ten goede en ten kwade... Ettelijke hondertduizenden Cubanen in Florida en aanbelendende percelen denken er blijkbaar ook zo over ....allemaal honden en verraders misschien? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Zon, strand, muziek (Cubanen zijn dol op muziek), goede sigaren en rhum voor de liefhebbers, mooie meisjes...En lachen doen ze daar ook graag.Allen daarheen.Maar de spitsmuis mag niet mee, die moet in belgië blijven, met de Nieuwe Barbaren ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Grote broers Rusland en China permiteerden/permiteren zich zulks wapentuig wel, ondanks het feit dat hun bevolking stukken armer is dan de Britten. Eens zien of Castro genoeg lef heeft om dat eens te zeggen aan de Chinezen en Russen.
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Maar probeer U maar in uw paradijs voor een lange tijd te vestigen... ![]() Maar wie weet... Ik begrijp trouwens niet waarom we onze luilinksen en onze gepensioneerden niet naar ginder sturen... met 500 euro per begunstigde.. Het zou voor ons land veel goedkoper zijn. Plus dat de niet-actieven ginder inderdaad een mooi leven zouden hebben... Als die genoeg rhum krijgen, hebben die immers ook geen behoefte aan vrije meningsuiting, internet enz. Hier zou het probleem van de huisvesting en de files opgelost zijn met 25% minder volk... ![]() Doen... ![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 23 mei 2007 om 23:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() Dat Castro zichzelf eens de les speelt...
Fidel Castro geeft verscheidene operaties toeHoe betrouwbaar zal nar Chavez zijn als hij de wereld al moet beliegen over te ziekte van Castro? Goed nieuws is dat Castro nu oraal ipv anaal wordt gevoed... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() Hoewel castro geen recht van spreken heeft, heeft hij in deze volkomen gelijk. Men had dat geld veel beter voorandere zaken kunnen gebruiken. Onderzoek naar kernfusie, correcter sociale zekerheidssysteem in GB (minder twee snelheid), ... .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door carlgustaaf : 28 mei 2007 om 00:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ik heb zo het voorgevoel dat men in dat land van de vrijheid zich zo maar niet kan vestigen (er buiten geraken als inwoner is sowieso uitgesloten)... En als U liever ginder uw geld laat afpakken dan het hier aan het VWS te schenken, dan is dat uw goed recht... Ik zal mijn Cubaanse spitsmuizen wel van uw komst op de hoogte stellen, alhoewel het ginder meestal rode rioolratten zijn... U moet wel proberen U te 'huisvesten' in een toeristisch gebied... Daarbuiten is het zoals in elk rood paradijs doffe ellende, maar gezien westerlingen daar niet mogen komen, kunt U dat niet weten... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk niet dat er van geld afpakken veel sprake is, want dan zou die vent niet zo enthousiast zijn.Poen verteren zal hij wel ter plaatse, dat jong vrouwtje zal ook wel niet voor zijn dikke blaaskop met hem getrouwd zijn, maar waar dient geld anders voor?Vooral pensioengelden dan nog? Om op te potten zoals een ouwe gierige spitsmuis?Of om door de vensters en ramen te zwieren en er van te genieten in gezelschap van sexy dametjes en vrolijke dronkelappen? ![]() ![]() Onderwijl verkommert de spitsmuis in zijn donker hol onder de grond, zijn geldkas verstopt onder zijn beddekke, zijn fakturen besnuffelend, met als enkel eetmaal een stuk harde, beschimmelde geitenkaas... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wsl zullen die hersens van die gendarme ook wel beschimmeld zijn... Dat jonge meisjes moeten trouwen om wat poen en luxe te hebben, zegt meer over het communisme als over die blaaskop... U zut U daar gegarandeerd goed voelen... Ik, als rechtse maar uiterst sociale spitsmuis, ik zou proberen die mensen uit hun economisch moeras proberen te helpen... Of tenminste enkele goed uitgeruste bootjes kopen, zodat ze tenminste veilig de oceaan kunnen oversteken naar het land van de vrijheid... ![]() Op economsich gebied zijn de Cubanen natuurlijk holbewoners... Pas op, hé.. hiermee wil ik niet zeggen dat holbewoners op hun manier ook niet gelukkig kunnen zijn... ![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 28 mei 2007 om 12:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() ![]() Citaat:
Verder heb ik zo mijn twijfels over uw "sociaal-zijn"...En ge hebt geen goede ideeën: waar wilt ge die Cubanen naar toe sturen op hun bootje? Naar de States?Denkt ge nu écht dat het daar beter is voor hen?In één of ander ghetto in Miami?Of naar Haïti mischien, waar zwarte armoe heerst.Pertangs een" democratie"...Naar Z-Amerika, bij Chavez mischien? ![]() Nee, Mouse, luister: als er meer mensen uit het westen in Cuba gaan wonen kan dat de bevolking enkel ten goede komen.Ge moet daarvoor niet trouwen daar hoor.Trouwens, die meisjes komen uit zichzelf wel naar u toe, of ge zou echt een monsterachtig ventje moeten zijn. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |