![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
|
![]() Citaat:
Het enige jammere is, dat er niet bepaald evidentie is voor de efficiëntie van deze afschrikmethode.
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vind ik helemaal niet erg. Nu toch niet. In de winter, of als het keihard regent, is dat wel anders. Waarom zouden de rokers zich dan ALTIJD aan jullie moeten aanpassen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik blijf me afvragen waarom die rommel gewoon niet uit de handel wordt genomen ?
Ik rook zelf ook, en veel leed zou kunnen voorkomen worden. Maar ja, uit de handel .... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Parlementslid
|
![]() Iedereen is toch vrij om te werken waar hij wil?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat het de rokers zijn die de lucht vervuilen van de niet-rokers.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet een betere tip: stem op Demotte, zodat die verder werk kan maken van een algeheel rookverbod op openbare plaatsen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
|
![]() Zeker, en iedereen is ook vrij om werk te verlenen wat hij wil, zolang iedereen zich maar houdt aan de wetgeving. Als blijkt dat gasmaskers nodig zijn om te voorkomen dat iedereen verplicht (dus niet vrij) moet meebetalen aan de gezondheidszorg van mensen die in cafés werken, dan moeten die gasmaskers wel op.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tegen die tijd zijn de rokers die heel hun leven extra taksen hebben betaald al lang het hoekje om. Stop dus maar om de ziektekost als excuus voor het niet-rokenbeleid te gebruiken!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Nee serieus Raf. Ik begrijp dat je niet tegen sigarettenrook kunt, maar je moet een roker niet over dezelfde kam scheren. Het is echt een probleem van je vrienden dat ze niet eens naar buiten willen gaan om hun sigaret op te roken. Zou ikzelf en vele andere rokers met mij ongetwijfeld willen doen. Dat is een vorm van respect tegenover iemand die het fysiek niet kan verdragen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En er zijn uiteraard vele redenen om tegen het roken te zijn, daar gaat het niet om. De zogenaamde ziektekosten-reden gaat echter totaal niet op. Rokers sterven vroeger (of is dit ineens niet meer waar?) en gemiddeld dus 10 jaar vroeger. Bereken jij nu maar 10 jaar extra pensioen + alle verwante kosten die gedurende dié 10 jaar voorkomen bij bejaarden, vergelijk dit met de besparingen die een overleden roker geeft en tel daar dan nog eens de extra taksen bij die die mens heel zijn leven heeft afbetaald. tel uit je winst!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 26 mei 2007 om 15:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Parlementslid
|
![]() Voor jou is er geen probleem meer. Maar voor heel wat mensen die willen roken IN een café is er nog steeds een probleem. Daarom: gescheiden café's, de keuze aan de waard en discussies binnen groepjes zijn privé.
|
![]() |
![]() |